szakal222 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Witam podczas jazdy z podlaczona sonda lambda sabiej jedzie i wiecej pali niz z wypieta ,czy mozna to jakos inaczej sprawdzic naprzyklad vagiem ,dodam ze po podlaczeniu do vaga bledow sondy brak ,wali tylko bledem od wycietego kata ,i czasami sporadycznie za slabym boostem od turbo
jacek70 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Jednak dawka paliwa jest podawana po odczycie z sondy. Sprawdź napięcia na jakich chodzi.
szakal222 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Czyli jak bo jestem kulawy z elektroniki ,miernik mam
tomekb7 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 zrob logaz z kanlau 2+31+33 i bedzie wiadomo jak pracuje:) i podaj korekty z 32 kanalu
Daniel Błachut Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Czyli jak bo jestem kulawy z elektroniki ,miernik mam Poprostu podłaczasz sie pod VAG ustawiasz diagnostyke wybierasz diagnostyka sond i sprawdzasz wtedy patrzac na kompa dodajesz i odpuszczasz gazu jak na ktores z sad nie zmienia sie napiecie znaczy ze zepsuta jest bo sa dwie oczywiscie diagnostyczna i ta na katalizatorze. Ja np ostatnio wymienialem sonde lambde ta na katali ale nawet jak była zepsuta nie odczówałem wiekszego spalania moze z 1-2litr wiecej mi palilo. ale w sytułacji gdzie ty nie masz katalizatora to muszisz kupic podkładke pod sande ktora tak jak by oszukuje ja poprostu wtedy sonda jest mniej włozona w kata i wyłapuje mniej spalin. Edytowane 3 Listopada 2015 przez Daniel Błachut
szakal222 Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Jak znajde chwile to sprawdze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się