Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

szarpie podczas przyśpieszania awt 1.8 logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam walcze z autem juz chwile i doszedłem do czegoś takiego jak cewki do 3000 jest ok a powyżej przy wciśnietym gazie do spodu auto szarpie dodaje gazu ujmuje dodaje ujmuje tak do 6000 obr po czym poznać ze cewki już do wymiany zgóry dziękuje

logi http://vaglog.pl/log_238210.html

Opublikowano

Masz problem ze sterowniem turbiny i tym się zajmij, cewki nie mają nic do tego, sprawdz wężyki od n75 i samą nke, poza tym sterownik masz od b6 i w awt nie będzie to dobrze działać.

Opublikowano

Masz problem ze sterowniem turbiny i tym się zajmij, cewki nie mają nic do tego, sprawdz wężyki od n75 i samą nke, poza tym sterownik masz od b6 i w awt nie będzie to dobrze działać.

Wężyk ma nowe a on ni przepuszcza powietrza w tą dłuższą rrurkę. To najlepiej odpisać wężyk od turbo i zobaczyć co ssię będzie działo bo jak to inaczej sprawdzić

kolega jeden napisał

Tak jak już napisałem w stanie spoczynku nie powinno być przejścia do 3 z 1 lub 2. Nie sprawdzaj ustami bo to niewiele daje, nie idzie wytworzyć żadnego ciśnienia ustami. Jeśli zawór popuszcza już, jak dmuchniesz ustami to już na bank jest do wywalenia. Podłącz zawór pod kompresor i podaj na niego ~1Bar. Ma prawo minimalnie popuszczać bo iglica w N75 nie dolega jednak idealnie, ale nie może popuszczać tak, że będzie mocno syczeć.

u mnie tak jest jak puszcze ok 2 atm to leciutko syczy w rurke tą dłuższa . auto wcześniej chodziło dobrze na tym kompie

Opublikowano

Nie wiem o co tam chodzi za bardzo, ale normlnie n75 powinien puszczac powietrze przez dwa krotsze krocce a po podaniu napiecia na wszystkie trzy, tak jest? Zrob loga 115 z odpieta wtyczka od n75.

Wysłane z mojego Q8HD

Opublikowano

witam robiłem logi dziś jeszcze raz z odpiętą wtyczką od n75 auto buja sie powoli odpiołem weżyk od gruszki co idzie od n75 i auto przestało szarpać ładnie przyśpiesza az do 5200 obr nic sie nie dzieje oprócz tego że za dużo turbo daje bo az 2500 tu logi

http://vaglog.pl/log_238362.html

http://vaglog.pl/log_238361.html

http://vaglog.pl/log_238360.html

http://vaglog.pl/log_238359.html

http://vaglog.pl/log_238358.html

http://vaglog.pl/log_238357.html

odpięty wężyk od zaworu gruszki od n75

http://vaglog.pl/log_238356.html

wychodzi że to albo n75 albo komp źle steruje

n75 dmuchałem sprężarką i trzyma powietrze a miedzy te dwa krótkie jest przejście

Opublikowano

Z odpiętą wtyczką n75 jest ok, wiec masz dwa wyjścia zamienić n75 na inny lub podmienić kompa na org. z serią, jesli odepniesz wężyk od gruszuki to normalne że turbo ładuje oporem bo nie ma sterowania.

Opublikowano

Z odpiętą wtyczką n75 jest ok, wiec masz dwa wyjścia zamienić n75 na inny lub podmienić kompa na org. z serią, jesli odepniesz wężyk od gruszuki to normalne że turbo ładuje oporem bo nie ma sterowania.

a jak sprawdzić ten n75 jak powinna być rezystancja bo powietrze trzyma z tej dłuższej strony nawet 2 atmosfery no może delikatnie syczy ale to delikatnie

jaki prąd na n75 aj po włączeniu zapłonu mam 8 volt i zaraz znika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...