hunidan Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Witam mam podobny problem , jakis tydzien temu zrobiłęm chip-a 1.8t wszystko było wporządku aż do dzisiaj auto jedzie jak by turbina nie działała nie ma wogóle przyspieszenia turbinka cisnienie bije bo jak sciskam węża to go pompuje , moze być zepsuty zaworek upustowy miał ktos podobny problem ???????????
fend18 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 witam czy ktos moze coś poradzić. w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz? 5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko wkreci sie i do 6tys obrotow, tez mialem problemy z zamuleniem auta, po wyjeciu katalizatora auto odzylo, zawsze mozna rozpiac turbine z katalizatorem i sie przejechac nic nie kosztuje w koncu odkrecenie trzech srub, jesli auto odzyje to sprawa prosta katalizator do wywalenia. puknij się w głowe, w ten czas auto będzie jeszcze słabsze Nie prawda, auto nie będzie wcale słabsze. Jakiś ostateczny sposób na sprawdzenie to jest. Trzeba tylko uważać i przejechać się dosłownie kawałek i nic więcej, bo istnieje niebezpieczeństwo pożaru! No i trzeba znaleźć odpowiednie miejsce do tego, bo auto będzie jakby to powiedzieć.... GŁOŚNE!! Szczególnie jak otworzy się WG glosne? dla mnie to byl piekny dzwiek, fakt, mozliwosc pozaru jest, bo oddzielilem kawalkiem deski i po jezdzie byla lekko nadpalona, ale dzwiek piekny
ajax Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Nie bede robil quota abo sie Panowie mocno juz "zagniezdzili" Jak odepniesz kata to spodziewaj sie efektow : 1. Potworny halas ( jezeli ktos lubi tak dzwiek to ok ) 2. Bardzo duze prawdopodobienstwo zaplonu w komorze silnika ( zastanow sie, jaka jest temperatura spalin, i spojrz na elemetny wokol... 3. Odlaczasz sonde lambda... dlatego tak jak kolega Nex mowil, samochod moze byc nawet slabszy 4. Wydech jest waznym elementem silnika. Nie chodzi tylko o wyciszanie silnika. Podczas pracy sa przenoszone fale o okreslonej czestotliwosci i producent tak to obliczyl, zeby wydech odbieral te drgania z silnika itd... Wniosek koncowy : nie ma sensu wykonywac takiej proby poniewaz nic ona nie wnosi a moze urodzic sporo problemow.
fend18 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Nie bede robil quota abo sie Panowie mocno juz "zagniezdzili" Jak odepniesz kata to spodziewaj sie efektow : 1. Potworny halas ( jezeli ktos lubi tak dzwiek to ok ) 2. Bardzo duze prawdopodobienstwo zaplonu w komorze silnika ( zastanow sie, jaka jest temperatura spalin, i spojrz na elemetny wokol... 3. Odlaczasz sonde lambda... dlatego tak jak kolega Nex mowil, samochod moze byc nawet slabszy 4. Wydech jest waznym elementem silnika. Nie chodzi tylko o wyciszanie silnika. Podczas pracy sa przenoszone fale o okreslonej czestotliwosci i producent tak to obliczyl, zeby wydech odbieral te drgania z silnika itd... Wniosek koncowy : nie ma sensu wykonywac takiej proby poniewaz nic ona nie wnosi a moze urodzic sporo problemow. nie zgodze sie z tym, krotkotrwale odlaczenie wydechu w celu sprawdzenia droznosci katalizatora mozna stosowac, ja tak zrobilem po sprawdzeniu wszystkiego innego wczesniej, wg klapka, n75 przeplywka sonda itp itd podejrzenie padlo na katalizator i po odlaczeniu samochod odzyl, oczywiscie jak ktos chce sprawdzac inaczej neich srpawdza, ja tak zrobilem u siebie i pozaru, zaplonu silnika czy innych tego typu rzeczy nie uswiadczylem, poza glosnym i przyjemnym dzwiekiem silnika
loco87 Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Tez tak robilem i choc dzialal jak dragster to nic sie nie stało
poziek Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Przeczytałem ten temat i powiem wam, że niezły jest tutaj burdel. Pierwsza sprawa: jak ktoś ma auto z turbiną to pierwsze co powinien zrobić to zainstalować sobie wskaźnik doładowania. Wydać 100 zeta zamiast na wódkę w weekend to na wskaźnik. Szczególne w AEB gdzie logów się za wiele nie zrobi. druga sprawa: weźcie nie piszcie tutaj na forum, gdzie czytają to 15 letnie dzieci, żeby się przejechali z odkręconym katem - no ręce opadają...widzieliście jak za turbiną AEB sra ogniem ? Chyba nie widzieliście.... trzecia sprawa: turbina zawsze działa...no chyba że się zapieką łopatki na amen i stoją. Może nie dawać ciśnienia i za taki stan rzeczy odpowiedzialne są: a)westegate b)N75 3)nieszczelność w dolocie i te 3 punkty trzeba sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się