Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nie działa turbina


IREK-P

Rekomendowane odpowiedzi

witam

czy ktos moze coś poradzić.

w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi: samo sprawdzenie błędów daje niewielki obraz stanu silnika , potrzebna pełna diagnostyka silnika , logi, poczytaj tematy np o przeplywomierzach info w poniższym linku

http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_silniki_pb-t5137.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że w AEB nie można zrobić porządnych logów.

Nie jest wszystko o.k., bo nie dmucha, usterka mechaniczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną - dmuchnie 0,5 bar i zaraz spada do +-0.3? dzieje się to na obciążeniu podczas przyśpieszania (widzę na manometrze)

WG

Nieszczelność na wężyku manometru.

Sprawdz ile powietrza mierzy przepływka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się z pytaniem:

Co może być przyczyną - dmuchnie 0,5 bar i zaraz spada do +-0.3? dzieje się to na obciążeniu podczas przyśpieszania (widzę na manometrze)

tak ma byc przy maksymalnym obciazeniu. Powinno sie wahac w granicy 0.7-0.3/4. Na początku masz maks doładowanie a przy końcu obrotomierza już Ci doładowanie spada, tak to działa[br]Dopisany: 18 Listopad 2008, 21:04_________________________________________________IREK-P zacznij od manometra. Jak nie laduje to sprawdz DV, Wastegate i N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za poradą zrobiłem logi sondy na kanale 8. Na wolnych obrotach dane przedstawiają się niezmiennie tak (co można wywnioskować?):

Lambda Regulat.

(corrected)

ms

2.72

Lambda Regulat.

(learned - additive)

%

0.0

Fuel Tank

(learned - multipl.)

%

0.0

Venting

STAMP

TankVent OFF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy ktos moze coś poradzić.

w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz?

5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy ktos moze coś poradzić.

w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz?

5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko

wkreci sie i do 6tys obrotow, tez mialem problemy z zamuleniem auta, po wyjeciu katalizatora auto odzylo, zawsze mozna rozpiac turbine z katalizatorem i sie przejechac nic nie kosztuje w koncu odkrecenie trzech srub, jesli auto odzyje to sprawa prosta katalizator do wywalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...mialem na mysli totalnie zapchanego kata,w takiej sytuacji auto pokreci sie do ok 3tys i zdycha,bo spaliny nie maja gdzie ujsc... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy ktos moze coś poradzić.

w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz?

5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko

wkreci sie i do 6tys obrotow, tez mialem problemy z zamuleniem auta, po wyjeciu katalizatora auto odzylo, zawsze mozna rozpiac turbine z katalizatorem i sie przejechac nic nie kosztuje w koncu odkrecenie trzech srub, jesli auto odzyje to sprawa prosta katalizator do wywalenia.

puknij się w głowe, w ten czas auto będzie jeszcze słabsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy ktos moze coś poradzić.

w moim autku turbina załącza sie przy ok 5-6 tys obrotów auto było sprawdzane na kompie 2 razy zadnych błędów mechanik oglądał i stwierdził ze mechanicznie jest ok gdzie moze byc przyczyna spotkał sie ktoś z czyms takim juz?

5tys,czy wiecej obrotow-to troche za duzo ,ja bym obstawial nieszczelnosc-nie widze innej mozliwosci,chyba,ze turbo jakos powoli sie kreci i nie dmucha,a przy zapchanym katalizatorze auto nie wkreciloby sie tak wysoko

wkreci sie i do 6tys obrotow, tez mialem problemy z zamuleniem auta, po wyjeciu katalizatora auto odzylo, zawsze mozna rozpiac turbine z katalizatorem i sie przejechac nic nie kosztuje w koncu odkrecenie trzech srub, jesli auto odzyje to sprawa prosta katalizator do wywalenia.

puknij się w głowe, w ten czas auto będzie jeszcze słabsze

Nie prawda, auto nie będzie wcale słabsze. Jakiś ostateczny sposób na sprawdzenie to jest. Trzeba tylko uważać i przejechać się dosłownie kawałek i nic więcej, bo istnieje niebezpieczeństwo pożaru!

No i trzeba znaleźć odpowiednie miejsce do tego, bo auto będzie jakby to powiedzieć.... GŁOŚNE!! :polew: Szczególnie jak otworzy się WG :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam-po odkreceniu kata-moze nawet moc sie zwiekszyc delikatnie,gdyby bylo odwrotnie nie wycinaloby sie go do zwiekszenia mocy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puknij się w głowe, w ten czas auto będzie jeszcze słabsze

Mógłbyś nam to jakoś logicznie wytłumaczyć? :mysli:

potwierdzam-po odkreceniu kata-moze nawet moc sie zwiekszyc delikatnie,gdyby bylo odwrotnie nie wycinaloby sie go do zwiekszenia mocy :wink4:

Nie do końca, to że auto może być żwawsze, nie znaczy że wywalenie kata doda mocy. Ten zabieg to raczej wyeliminowanie zbędnej przeszkody na drodze gazów spalinowych. Czasem przywraca zagubione parę koników :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zabieg to raczej wyeliminowanie zbędnej przeszkody na drodze gazów spalinowych. Czasem przywraca zagubione parę koników

...prosta droga spalin jest jednym z elementow tuningowania silnika-w koncu o to chodzi... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...