Elegancko Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Siema, mam problem z moim audi, auto szarpie podczas przyspieszania z gazem w podłodze.W aucie po 60km wywala check i te błedy: 3 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 35-10 - - - Intermittent W aucie wywalilem katalizator (wywalilem srodek i zostawilem pustą puche) ale przed jego wywaleniem tez pojawiał sie check Posiadam VAG.COM 311 i chcialbym wykonac logi tylko nie mam pojecia jak je zrobic. Dodam ze po skaswaniu błedów auto szarpie na biegu jałowym i gdy sie troche pojezdzi przestaje,dzis gdy jechałem do domu przegazowalem go na kazdym biegu do czerwonego pola i zauwazylem ze na 3 biegu szarpie najmocniej Spalanie mam ok 11l mysle ze to za dużo, mysle ze jezdze normalnie chociaz quattro swoje musi wziąć Z góry dzieki za odpowiedzi chcialbym ogarnac te auto i zalozyc gaz, ale w tym momencie nie ma sensu gdy na benzynie kuleje
elmo814 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 sprawdz, cewki, swiece, przepływke , n, i szczelnosc
Łukasz13 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Pewnie ten błąd powoduje problemy 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - Czyli uboga mieszanka na biegu jałowym, kolega wyżej dobrze pisze sprawdz na poczatku szczelnosć dolotu i podciśnien i odme bo pewnie masz gdzieś tam dziure. Logi zrób satycznie na jałowym kanały 002+033+032, dynamicznie 002+033, 115+118, ale i tak najpierw sprawdz czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza. Zaworek odmy też do sprawdzenia Edytowane 5 Listopada 2015 przez ?ukasz13
Elegancko Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) -cewki sprawdzone, -świece nowe -kolanko wchodzace do podstawy filtra oleju -2 trójniki jeden łaczacy sie z kolankiem z dolu drugi odpowietrzenie pokrywy zaworow -zaworek w trójniku na dole silnika -czujnik temp oleju wymieniony (został przypadkowo uszkodzony) -czujnik temperatury płynu chłodzącego -filtr paliwa to wszystko zostało zmienione na nowe przeczyściłem jeszcze dolot ze szlamu sporo tego bylo, zalalem poł zbiornika benzyny 98 na 95 jedzie tak samo. szarpania sie zmniejszyly i to bardzo ale jeszcze lekko przyszarpuje do 4 tyś teraz tak: ten zawor N jest koło filtra powietrza? wychodzi z niego taka wtyczka jesli tak to go wyciągnełem w przepuszcza w 2 strony w 1 o wiele mniej gdy sie nacisnie troche mocniej w miejscu strzałki to słychac syczenie, czy tak powinno byc? myślałem jeszcze nad przeczyszczeniem przepustnicy ale nie wiem gdzie jest jak sprawdzic przepływomierz to nie mam pojęcia teraz wywala takie błędy w vagu: 2 Faults Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - jak pisalem wczesniej mam wywalonego kata (wyrzucony sam środek pucha zostala wiec 1 bład jest pewnie od tego) i ostatnie jak zrobić te logi bo zielonego pojecia nie mam z góry dzieki za odpowiedzi ktoś coś? Edytowane 25 Listopada 2015 przez Elegancko
Łukasz13 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Ale sprawdziłeś ciśnieniowo dolot czy nie? tam gdzie naciskasz to chyba chodzi o eżektor, syczenie słychać kiedy podczas pracy silnika? to znaczy że jest tam nieszczelnosć i ciągnie lewe powietrze.
Elegancko Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) wymienilem ezektor zalalem 98 pod korek blad za ubogiej mieszanki znikł ale leciutko przyszarpuje. Jak auto pracuje na postoju to cos jakby syczy albo mi sie wydaje.Moze to wina przepustnicy bo po czyszczeniu gdy wciskam hamulec pare pulsacyjnie to czuc ze auto inaczej pracuje, czyscilem ja benzyna moze niedokladnie? i jeszcze raz przeczescic i jaki emulator 2 sondy polecicie wiem ze to nie u wszystich dziala ale ten check mnie wkurza a chipa mam na wiosne robic to wtedy by mi z ecu wywalili przy okazji sonde Edytowane 17 Grudnia 2015 przez Elegancko
cienio Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 kurczę mi tez szarpie ale dopiero jak mu depnę na maxa.myślałem że pompka paliwa,ale obstawiam tez na zawór n75? pytanie jak nie domaga n75 będą takie obiawy? najlepiej chyba pod vaga podjechać.tylko że u mnie nie ma gdzie.
Elegancko Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 dla zainteresowanych problem dawno rozwiazany u mnie byl ulamany jeden zaczep kostki idacej do cewki scisnolem to trytytka, jeszcze wymienilem ten ezektor i ta guma co do ezektora idzie, peknieta byla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się