Emejcz 76 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Wziąłem się za swoją pierwszą wymianę rozrządu i mam problem. Jak chcę ustawić na znaki stary rozrząd to się nie da. Jak ustawie górne koło na znaki to dolne jest odsunięty od strzałki na osłonie o niecałe 9mm. Jak dolne ustawie na znaki idealnie to wtedy górne jest cofniete w lewo o odległość ciut większą niż pół zabka. Czy ten rozrząd jest przestawiony? Jakbym cofnął dolne koło po zdjęciu paska o 1 ząbek to by się idealnie pokrylo, ale nie wiem czy coś się nie zj**ie. Może ktoś kto to robił poda mi numer na priv przedzwonie na szybko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek190 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 ja u siebie mam przyspieszony o pol zeba na wale w toleracnji wartosci sie zgadzaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 No tak, z tego co dowiadywałem się o kilka osób to powinno być na wale rozrządu o 4mm w prawo, u mnie jest w lewo więc muszę o jeden ząb to poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Najpierw ustawiasz dół a potem gore. tolerancja jest 1/2 zęba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Już założyłem tak jak był stary, bo nie wiedziałem jak będzie poprawnie. Poprawię to jednak, przestawię o jeden ząb i zobaczę co będzie, bo to auto jest ciut za słabe. Dev powiedz mi może wiesz, jak masz znak na kole dwumasowym to w jakim dokładnie musi być on położeniu we wzierniku na skrzyni aby osiągnąć GMP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Znak masz na kole pasowym i osłonie paska rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 A wiesz może z jakim momentem powinna być dokręcona rolka taka jak na zdjęciu? http://www.czesci.v10.pl/img/zdjecia/zdjecia--czesci--C124R5310520965.jpg Coś widziałem gdzieś, że 25nm ale nie wiem czy to nie za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
totek94 1 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Z tego co się orientuje to na rolke napinacza jest 20nM +1/4 obrotu. (Jeśli dobrze pamiętam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B189 1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Mam podobny problem. Muszę zdjąć głowicę i wymienić pierścienie na tłokach. Rozebrałem przód i widzę, że mam rozbieżność w ustawieniu znaków. Wszystko widać na zdjęciach. Kiedy znak na górze pokrywa się, to na wale jest przestawiony w lewo. Kiedy na wale się pokrywa, to na górze jest przestawiony w prawo. Pytanie czy jest w normie tolerancji? Jest równo pomiędzy dwoma zębami z czego jeden to ten ze znakiem. Druga sprawa, to czy tak go zostawić, czy zdjąć pasek i przestawić na którymś kole? Pasek i tak muszę zrzucić i kręcić korbą, żeby poodkręcać stopy korbowodów, więc chyba nie zaszkodzi poustawiać to wszystko na równo? Zdjęcia: https://drive.google.com/file/d/0B2jtGCM2aDIQU3FGdkhuVTR4aEk/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B2jtGCM2aDIQRExvX3IxTEJSc28/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B2jtGCM2aDIQNEQxMGtsd1BPeGs/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B2jtGCM2aDIQZzdVdEVvMXlkbzg/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Wedle zdjęcia 3 i 4 jest poprawnie. Ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 To nie może być poprawne, oglądałem pare anglojęzycznych wymian rozrządu w 1.8T i gość miał wszystko równo na znakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Nie może, a jednak jest. Nie każde 1.8t jest takie samo, a i rozbieżności na zdjęciach mogą być. Tego się po prostu fizycznie nie da ustawić aby było równo, bo źle jest znak nabity na górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 To nie może być poprawne, oglądałem pare anglojęzycznych wymian rozrządu w 1.8T i gość miał wszystko równo na znakach. Zmieniałem w kilku rozrząd 1.8 t i w żadnym nie było idealnie na znakach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adeksus89 1 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 teraz pytanie czy lepiej jak znak na kole jest przed znakiem na obudowie czy za skoro nie da sie idealnie ustawic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) najpierw ustawiasz wał potem zdejmijesz pokrywę glowicy i patrzysz jak masz znaki na walkach jak się nie zgadzają to zdejmujesz pasek i ustawiasz wałki potem składasz rozrzad znaki na kole walka rozrządu i pokrywy glowicy nie zawsze się pokrywaja, tolerancja 0.5 zęba Edytowane 1 Stycznia 2018 przez Dev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BananKK 0 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Witam przy wymianę rozrządu (bez blokad) lewe koło odskoczyło (w prawo jak by na jakiejś sprężynie o jakieś 15 zębów) ale ustawiłem je tak jak było na kreski markerem czy coś się rozwaliło czy mogę skręcać z powrotem ? Wiem ze powinienem robić z blokadami ale tak wyszło ? Proszę o poradę pilne bo auto stoi i czeka ? a4b5 2.4 ALF Avant 1998 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Ten rozrząd bezwzględnie musi mieć blokady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BananKK 0 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Coś się stało jeżeli obróciło się kolo zębate w prawo a później pokręciłem w lewo na kreski markerem ? Czy mogę skręcać spokojnie nie posiadam blokad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, BananKK napisał: Coś się stało jeżeli obróciło się kolo zębate w prawo a później pokręciłem w lewo na kreski markerem ? Czy mogę skręcać spokojnie nie posiadam blokad. masz problem z czytaniem ? do tego rozrzadu podchodzi sie TYLKO z blokadami markerem to możesz sobie po szybach smarowac Edytowane 15 Lipca 2019 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BananKK 0 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Nie ważne jak robię, tylko zadałem pytanie i myślałem Ze uzyskam odpowiedzi ale widzę ze tu ciężko jest się czegoś dowiedzieć. I potrafię czytać w przeciwieństwie do ciebie. Spróbowałem bez BLOKAD i mój problem. A dowiem się czegoś na temat mojego pytania czy coś się przestawiło Czy wracając na kreski wróci do tego co było i np. Założenie blokady i będzie git ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się