Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam następujący problem. Odpaliłem ostanią moją czwóreczkę i przejechała jakieś 20 metrów i zgasła i już niestety nie ruszyła. Nie wiem co jest tego przyczyną. Samochód kręci ale nie chce załapać. Aku wymieniane 3 dni temu. Po mojemu to coś z paliwem ale to moje skromne zdanie. Może ktoś doradzi co może być . Aha mam a4 1.9 tdi 110km chip na 140 z listopada 1999 roku.

Opublikowano

Sprawdź rozrząd czy się nie posypał :mysli:

Opublikowano

sprawdz błędy vagiem :kox:

Opublikowano

rozrząd w prządku. zreszta był wymieniany w lipcu na nowy.

Pisząc, że rozrząd w porzadku, masz taką wiedzę po sprawdzeniu, czy tylko na podstawie niedawnej wymiany. To, że był wymieniany nie znaczy, że nie może się sypnąć. Czego Ci oczywiście nie życzę. Szukaj w paliwie. Daj znać jak rozwinie się sytuacja.

Pozdrowienia

Opublikowano

Kolego sprawdź czy masz paliwo w baku :P u mnie popsuła się wskazówka od paliwa i stanąłem na środku skrzyżowania przyjechał mechanik zaholował na warsztat i mnie wyśmiał czemu nie tankuje samochodu przy okazji wymieniłem filtr paliwa:) pozdrawiam tak drobnostka a już miałem prawie nas*ane wszystko sprawdzałem od początku rozrząd itd... pozdrawiam życzę błahostki :)

Opublikowano

Kolego sprawdź czy masz paliwo w baku :P

paliwo jest bo tankowalem jeszcze za 5 dych na orlenie więc co do paliwa to raczej nie moge mieć zastrzeżenia. Pogrzebalem troche na forum i wyczytalem cos ze mozna sprobowac zalac bak na 3/4 i to moze pomoc. ale nie postkutkowalo. moj ojciec mial podobna sytuacje w lt-ku 46. przyjechal mechanizator i poscil jakis kabel od pompy do aku i odpalil. Mam zamiar zrobic tak samo ale boje sie ze wiecej moge tym zaszkodzic. zreszta nawet nie wiem pod co trzeba podopiac ten kabel.

Edit: Może mi ktos powiedziec jak odpowietrzyc pompe??? bo cos mi sie zdaje ze to jej wina.

Opublikowano
przyjechal mechanizator i poscil jakis kabel od pompy do aku i odpalil. Mam zamiar zrobic tak samo ale boje sie ze wiecej moge tym zaszkodzic. zreszta nawet nie wiem pod co trzeba podopiac ten kabel.

no to już Ci pokazuję pod co trzeba podpiąć ten kabel (oczywiście jego drugi koniec należy połączyć z biegunem dodatnim akumulatora) :

2bc6afb9acffe39am.jpg

oczywiście kabel podłączamy do elektrozaworu N109 i jestem pewien, że przyczyną nieodpalania silnika w Twoim samochodzie będzie właśnie brak napięcia (po przekręceniu kluczyka w stacyjce) na tym elektrozaworze co skutkuje niepodawaniem paliwa do wtryskiwaczy,

jeśli do N109 nie dochodzi prąd to winny temu będzie przekaźnik 109 - wystarczy go wyjąć z listwy przekaźników, zdjąć z niego plastikową obudowę i poprawić lutownicą luty na płytce drukowanej gdyż lubią się one wygrzewać co powoduje brak przewodzenia prądu.

Odpowietrzaniem pomy nie zawracaj sobie głowy gdyż ona sama się odpowietrza.

Opublikowano

Dzięki wielkie Sztomel. Odpaliła praktycznie od zaraz. teraz musze to zrobic jakos na stale bo tak z tym kablem jezdzic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...