Gość Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 Czesc,przerobilem avb 101 koni na awx czyli tak dalem turbo,map sensor,pompowtryski z passata awx o dziwo audi jezdzi na pompowtryskach od awx ale wywala blad pompowtryskow(maja za duze czasu otwarcia),chcialem zaadoptowac kompa od passata ale nie idzie za groma,no to pomyslalem zamienie wsady w kampach czyli do kompa audi wgram od passata ale ziomek ktoremu to zlecilem powiedzial ze audi i passat maja inne sterowniki poduszek i poduszki beda sie swiecily,czy to prawda?? bo jesli tak to co zrobic? wgrac jakas mape od audi 130 koni dobrana pod moje pompowtryski?
bobikos Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Rzeźbisz kolego. Jedź do jednego z polecanych na forum tunerów na korektę softu dokonanym w Twoim sterowniku. Inaczej nie będziesz miał wykorzystanego potencjału elementów które zamontowałeś.
Gość Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Rzeźbisz kolego. Jedź do jednego z polecanych na forum tunerów na korektę softu dokonanym w Twoim sterowniku. Inaczej nie będziesz miał wykorzystanego potencjału elementów które zamontowałeś. Temat prawie ogarnalem zerowym kosztem czyli przelozylem immo ze sterownika avb do tego passatowego wszystko smiga,poduszki dzialaja korekty wtryskow juz prawidlowe,mam juz seryjne 130 koni,teraz mozna isc dalej,jedyny problem to taki ze za sterowniku od passata ciagle dziala wiatrak klimy pod maska na 1 biegu. Gdyby ktos wiedzial jakiego kompa od audi uzyc (z jakim oznaczeniem) zamiast passatowego 038906019GS to prosze dac znac odwdziecze sie butelka wlasnej roboty :-) Edytowane 10 Listopada 2015 przez Gość
bobikos Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Sterownik od passata nie obsługuje czujnika (elektrozaworu) poduszki silnika i pewnie o to chodziło mechanikowi. Efektem mogą być większe drgania na postoju. Jeśli uważasz że zakup kolejnego sterownika silnika i ponowne kombinowanie to zerowy koszt to proszę Cię bardzo rób dalej po swojemu. 130 KM mogłeś wyciągnąć wgraniem programu bez dotykania się do silnika. Żeby wykorzystać potencjał gratów które włożyłeś i tak musisz modyfikować program w sterowniku. Mogłeś to zrobić od razu na sterowniku od AVB. Po co więc kombinujesz? Skoro brak sterowania poduszki Ci nie przeszkadza to niech wiatrak się też kręci, chłodzenie będzie lepsze. Dodam tylko że skoro podwyższasz moc to warto zainteresować się hamulcami. W AVB siedzą 280 na przodzie które absolutnie nie hamują.
Gość Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Sterownik od passata nie obsługuje czujnika (elektrozaworu) poduszki silnika i pewnie o to chodziło mechanikowi. Efektem mogą być większe drgania na postoju. Jeśli uważasz że zakup kolejnego sterownika silnika i ponowne kombinowanie to zerowy koszt to proszę Cię bardzo rób dalej po swojemu. 130 KM mogłeś wyciągnąć wgraniem programu bez dotykania się do silnika. Żeby wykorzystać potencjał gratów które włożyłeś i tak musisz modyfikować program w sterowniku. Mogłeś to zrobić od razu na sterowniku od AVB. Po co więc kombinujesz? Skoro brak sterowania poduszki Ci nie przeszkadza to niech wiatrak się też kręci, chłodzenie będzie lepsze. Dodam tylko że skoro podwyższasz moc to warto zainteresować się hamulcami. W AVB siedzą 280 na przodzie które absolutnie nie hamują. Bobikos wszystkie graty mam za darmo dlatego kombinuje,program na 130 byl juz zrobiony i co dalej mialem z tymi gratami zrobic avb? hamulcami sie zajme za tydzien bo na passacie sa wieksze tarcze i wszystkie nowe,tak samo zawieszenie ,ale nie o to tutaj chodzi,jesli mozesz udzielic pomocy z kodem sterownika lub nr wsadu to,twoja pomoc bedzie mie widziana. Juz wszystko ogarniete kosztem 50zl komputer od audi pod pompki 073ar to 019FP moze komus sie przyda moja informacja bo ja oprocz tego ze rzezbie i ze nie zmienilem hamulcy informacji na moj problem nie uzyskalem.
piotrekrkk Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Sterownik od passata nie obsługuje czujnika (elektrozaworu) poduszki silnika i pewnie o to chodziło mechanikowi. Efektem mogą być większe drgania na postoju. Jeśli uważasz że zakup kolejnego sterownika silnika i ponowne kombinowanie to zerowy koszt to proszę Cię bardzo rób dalej po swojemu. 130 KM mogłeś wyciągnąć wgraniem programu bez dotykania się do silnika. Żeby wykorzystać potencjał gratów które włożyłeś i tak musisz modyfikować program w sterowniku. Mogłeś to zrobić od razu na sterowniku od AVB. Po co więc kombinujesz? Skoro brak sterowania poduszki Ci nie przeszkadza to niech wiatrak się też kręci, chłodzenie będzie lepsze. Dodam tylko że skoro podwyższasz moc to warto zainteresować się hamulcami. W AVB siedzą 280 na przodzie które absolutnie nie hamują. A gdzie tam w a4 b6 kolego masz elektrozawór? To jest zwykła poduszka gumowo olejowa z czujnikiem i nic więcej. Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Jasne ze zwykla poduszka z czujnikiem nic wiecej.
piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Sterownik od passata nie obsługuje czujnika (elektrozaworu) poduszki silnika i pewnie o to chodziło mechanikowi. Efektem mogą być większe drgania na postoju.A gdzie tam w a4 b6 kolego masz elektrozawór? To jest zwykła poduszka gumowo olejowa z czujnikiem i nic więcej. Jasne ze zwykla poduszka z czujnikiem nic wiecej. To właśnie jest elektrozawór który zmienia charakterystykę tłumienia poduszki , a nie jakiś tam czujnik Kiedyś trafiłem w necie na jej schemat wewnętrzny, ale na biegu nie mogę go znaleźć .
piotrekrkk Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 I nie znajdziesz, to nie jest poduszka hydrauliczna. Weź sobie bosha i poduszkę i zobacz co jest w środku. Na chłopski rozum, co niby miało by utwardzac tą poduszkę? Magiczny olej? Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Mam blad tej poduszki na kompie ale nie zamierzam jej wymieniac bo w kabinie na postoju ani podczas jazdy nie czuc doslownie nic drgan,w porownaniu z moimi dwoma passatami i ze szwagra passatem moje audi to noc a dzien jesli chodzi o drgania
piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) I nie znajdziesz, to nie jest poduszka hydrauliczna. Weź sobie bosha i poduszkę i zobacz co jest w środku. Na chłopski rozum, co niby miało by utwardzac tą poduszkę? Magiczny olej? Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Charakterystykę poduszki zmienia otwarta lub zamknięta komora powietrzna znajdująca się wewnątrz A otwiera ją i zamyka właśnie elektrozawor znajdujący się na niej : Edytowane 24 Listopada 2015 przez piotrsob1
piotrekrkk Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 No proszę, no to jestem zdziwiony☺ i9300
Gość Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 A dlaczego w takim razie jest zastosowana tylko jedna taka poduszka a nie dwie?
piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Jak dajesz gaz w podłogę , to reakcja na moment obrotowy silnika stara się oderwać lewą poduchę od ramy Jeżeli na początku narastania momentu na silniku zawór zostanie zamknięty , to w przestrzeni powietrznej wytwarza się podciśnienie i równoważy siły wyrywające centralną część poduchy z jej obudowy Zwiększa to zdecydowanie trwałość lewej poduchy . Prawa poducha pracuje praktycznie tylko na ściskanie ( może poza momentami mocnego hamowania silnikiem) i widać konstruktorzy doszli do wniosku że taka jej funkcjonalność w tym konkretnie motorze jest zbędna Edytowane 24 Listopada 2015 przez piotrsob1
Gość Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 No to jestem juz oswiecony,nastepna przydatna informacja trafila do mojego mozgu hehe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się