Mateusz Sykała Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Witam. Proszę o pomoc. Ostatnio wymieniłem olej, poprzedni właścicel nie pamiętał jaki lał ale powiedział ze prawdopodobnie zalewał 10w40 i taki też zalałem. Przejechałem około 200 km i pokazał się olej w zbiorniczku na płyn chłodniczy. Podpowiedzcie czy to uszczelka pod głowicą czy moze to być inna przyczyna. Z góry dzięki.
Wojtek1995 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Najprawdopodobniej uszczelka a kopci ?
jacek70 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 No niestety to będzie wina uszczelki.
Wojtek1995 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 a chłodniczka oleju czym jest chłodzona ?
Mateusz Sykała Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 Nie kopci, a chlodniczka chlodzona wodą.
Wojtek1995 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 jak nie kopci to dziwne bo jeśli masz olej w wodzie to powinien kopić chyba że z chłodniczki leci do oleju
andrzej_1970 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Jeżeli pod korkiem wlewu oleju nie ma mazi kakaowej i z zbiorniczka płynu nie czuć spalinami tylko jest sam czarny olej to ja bym obstawial chłodniczkę olejową do wymiany.
Wojtek1995 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) mazi pod korkiem oleju tworzy się gdy często oleju nie osiągnie danej temperatury jak woda bd w oleju a silnik bd grzany zawsze do prawidłowej temp pracy to mazi nie bd po co wymieniać chłodniczke jak dostanie się wody do oleju prze chłodniczke świadczy o walniętej uszczelce która kosztuje parę złotych a przypadkiem chłodniczka nie jest przy odmie ? Edytowane 22 Listopada 2015 przez Wojtek1995
andrzej_1970 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Jak chłodniczka jest pęknięta w środku to wymiana uszczelki nic nie da.A chłodniczka olejowa jest pod filtrem oleju.
Wojtek1995 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 w sumie racja ale to i tak można rozebrac i sprawdzić nad filtrem
andrzej_1970 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Najlepiej ją wyjąć i pod ciśnieniem sprawdzić w wodzie jeżeli pojawią się powietrze pod wodą to znaczy że przepuszcza najszybciej padają chłodniczki jak auto jeździ na wodzie a nie na płynie.
Wojtek1995 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 szybciej padnie jak jeździ się na innym płynie niż g12
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się