Ziele13 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Witam wszystkich. Pojawiła mi sie kontrolka EPC na desce oraz check engine. EPC znika za każdym razem jak odpalam auto od nowa i zaświeca sie ponownie po przejechaniu ok. 15km. Po przeskanowaniu błędów wyskoczyły takie jak poniżej: 01796 - Clutch Switch (F36): Implausible Signal P0704 - 004 - No Signal/Communication 006435 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2 P1923 - 008 - Implausible Signal 008197 - Intake Manifold Flap; Bank 2: Stuck Open P2005 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Pierwszy błąd z tego co wyczytałem to chyba Przełącznik pedału sprzęgła (F36). Zatem czujnik sprzęgła najprawdopodobniej do wymiany. Dziwne jest tylko to że inni maja błąd 17947 a u mnie jest 01796. Czy to sie czymś rózni? W ogóle mam kody błędów 6-cyfrowe a na liście kodów widzę ze zawsze są 5-cyfrowe. Skąd ta różnica? Drugiego błędu w ogóle nie znalazłem. Nie działa mi tempomat od dawna - to moze byc to? Trzeci to chyba - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 2: stale otwarta. Koledzy drodzy pomóżcie rozszyfrować te błędy i podpowiedzcie co ewentualnie jest do wymiany/naprawy. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam Edytowane 11 Listopada 2015 przez Ziele13
zbyszek7791 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 jeżeli nie działa ci tempomat to winny pewnie za to będzie czujnik sprzęgła sprawdź w blokach pomiarowych, co do drugiego błędu to tak jak w opisie odczytaj błędy z drugiego sterownika silnika (są u ciebie dwa po jednym na każdy rząd cylindrów)
Ziele13 Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) jeżeli nie działa ci tempomat to winny pewnie za to będzie czujnik sprzęgła sprawdź w blokach pomiarowych, co do drugiego błędu to tak jak w opisie odczytaj błędy z drugiego sterownika silnika (są u ciebie dwa po jednym na każdy rząd cylindrów) Dzieki za podpowiedź. W Engine II własnie podałem ten trzeci bład, czyli: 008197 - Intake Manifold Flap; Bank 2: Stuck Open P2005 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Co to moze byc i jak to naprawić? Jaskieś pomysły? Edytowane 11 Listopada 2015 przez Ziele13
Jarol Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Problem z klapami w kolektorze dolotowym
Ziele13 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 Problem z klapami w kolektorze dolotowym Ok ale co to znaczy, trzeba cos przeczyścić czy wymienić? jakies pomysły?
Jarol Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja miałem ten sam błąd i musiałem wymienić cały kolektor dolotowy. musisz rozebrać i sprawdzić co jest nie tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się