Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów dynamicznych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich ;)

Prosze o pomoc w analizie logow mojego 1.8T AEB bo cos jest nie tak.. czasami tak jakby sie turbo wiesza i nie ma mocy. Slyszałem, ze sztanga moze sie zawieszac, Dodam, ze wymienilem wezyk podcisnienia idacy od DV na oryginalny zbrojony bo wczesniej byl dziurawy ;)

Nie wiem czy dobre logi zrobilem znalazlem na forum podobny temat.

Dodam, ze Audi ma filtr gabkowy SIMOTA po ktorym ja ewidetnie czuje, ze auto jest żywsze ;)

Dodam, ze auto jest po Chipie na 180 Km. Posiadam zegar doladowania i na 1 i 2 biegu pompuje 0.8 - 0.9 Bar na VAG-COM mi kolega sprawdzal kiedys

Logi dynamiczne na PB:

Grupy: 120,002 - http://vaglog.pl/log_239433.html
Grupy: 002,020 - http://vaglog.pl/log_239429.html
Grupy: 003,020 - http://vaglog.pl/log_239430.html
Grupy: 115,118 - http://vaglog.pl/log_239431.html

Log dynamiczny na LPG:

Grupy: 011,002 - http://vaglog.pl/log_239432.html

Moglło cos źle wyjść bo robilem to pierwszy raz. W razie co pojade na lotnisko i zrobie pozadnie. Mam dostep do pasa asfaltowego.

Z góry dziekuje za pomoc ;)

Edytowane przez wabiczek3
Opublikowano

Z logów to raczej masz silnik anb przynjamniej sam sterownik, co do logów to w czasie logowania wyskakiwał jakiś błąd? bo logi są rózne, wogóle to spróbuj zrobić logi od nowa, silnik kręcimy do 6.5 ty obr. bo to nie diesel, logi zrób 002+033, 003+020 i 115+118, przed każdym logiem sprawdzaj czy nie ma błędów jak są to kasuj, na lpg zrób 002+033.

Opublikowano

Dobra kolego poprawie logi. Być może sterownik ANB nie wiem, glowica jest AEB.

Błąd który potrafi wyskoczyć to 17965 "przekroczona granica regulacji turbodoładowania"

Wymienione wężyki do dv. Mam jeszcze jakies wolne miejsca do wpiecia wężyka obok tego co wpina sie wezyk od n75. A jeszcze kolejny weżyk jest zaslepiony. Cos tu bylo kombinowane lecz nie wiem co .

http://www.fotosik.pl/zdjecie/728feb5e40c43021- na tym zdjeciu widac ze cos jest zaslepione i jedno wejscie wolne
http://www.fotosik.pl/zdjecie/e561e2a9516d9bf2- zdjecie w oddaleniu. Moze ktos wie, co tu powinno byc ;)
Pozdrawiam
Opublikowano

Pewnie masz założona samą głowice od aeb, reszta jest od anb, zloguj tak jak mówiłem to będzie można coś powiedzieć, zaworek na fotce jest od sterownia systemem sai, u Cb nie podłączony bo w głowicy aeb nie było tego systemu.

Opublikowano

Rzeczywiście, zauważyłem że nie ma pompy SAI. No i wyskakuje czasami bląd 16795 Secondary Air Injection System Flow Detected. No i z tego co sie naczytałem to falowanie obrotow i takie specyficzne szarpniecia na zimnym silniku sa tym spowodowane. Wiesz co można z tym zrobić ? Jutro postaram sie zrobić porządne logi.

Dzieki za pomoc kolego ! Pozdrawiam :)


Rzeczywiście, zauważyłem że nie ma pompy SAI. No i wyskakuje czasami bląd 16795 Secondary Air Injection System Flow Detected. No i z tego co sie naczytałem to falowanie obrotow i takie specyficzne szarpniecia na zimnym silniku sa tym spowodowane. Wiesz co można z tym zrobić ? Jutro postaram sie zrobić porządne logi. Skoro jest inna glowica jaki mogł być powod wymiany ? Niby jeżdżę juz rok i nic sie powaznego nie dzieje.

Dzieki za pomoc kolego ! Pozdrawiam :)


Kolego przesyłam poprawione Logi :

002 + 033 : http://vaglog.pl/log_239969.html

003 + 020 : http://vaglog.pl/log_239970.html

115 + 118 : http://vaglog.pl/log_239971.html

003 + 020 Próba nr 2 :http://vaglog.pl/log_239972.html

115 + 118 Próba nr 2 po kasowaniu bledu chyba 17965 : http://vaglog.pl/log_239973.html

LPG

002 + 033 : http://vaglog.pl/log_239974.html

Przy robieniu pierwszych dwoch logow (kolejno od gory) samochod zdawalo sie szedł ładnie. Pozniej przy nastepnym widzialem na wskazniku doladowania ze z ponad 0,8 Bar schodził do 0,5 - 0,6 (na wskazniku). Przy robieniu logow na gazie przełączał mi sie na benzyne (przy wyższych obrotach) Dało sie ewidentnie zauważyć, że ma mniej mocy na gazie. Dodam ze filtry fazy cieklej i lotnej wymienione ze 3Tys km temu. Nie chciałem jechac na regulacje bo wczesniej bylo dobrze wszystko pomyslałem ze nie w gazie tkwi problem. Dlatego czekam na pomoc z twojej strony gdyż ja jakoś bardzo sie nie znam

Pozdrawiam i wielkie dzieki za pomoc ;)

Opublikowano

Pierwsze co sprawdz to przepływomierz, jakie ma numery sprawdz, bo to przez niego wychodzi błąd 17965, i przez to komp obcina doładowanie.

Opublikowano (edytowane)

Numer przeplywomierza :

Sa dwa numerki :

0 280 218 032

06A 906 461 D

Dołączam link ze zdjeciem żeby nie było wątpliwości : http://www.fotosik.pl/zdjecie/e41de4de143de87b

To jest moduł zapłonu ? : http://www.fotosik.pl/zdjecie/a1524e8c12579ca2- Odkręciłem to a tam pełno jakby sniedzi albo kleju - to nie powinno sie ze soba zwierać ?
No i mam problem teraz po wczorajszym dawaniu po garach przy robieniu logow : Zakreci z 10 razy i dopiero odpala na zimnym.
Kiedyś jak sie na miescie bujałem z takim Sirocco dłuższy czas to na drugi dzien tez tak słabiej odpalał ale zakrecił ze 2 razy i odpał. Mineło 2 dni i wrocilo do normy..

Edytowane przez wabiczek3
Opublikowano

Numer przepływki jest ok, niby powinno być dobrze, ale jak dla mnie przepływka mierzy dużo w porównaniu do doładowania, nie wiem z czego to wynika czy coś z nia nie tak czy jest taki duży przepływ ze wzgledu na osprzęt w aucie. Co do drugiego zdjecia to moduł zapłonu, pod spodem była śniedz? ten metal pod modułem pełni funkcje chłodzenia modułu o ile się nie myle.

Opublikowano

Miedzy blaszkami jest taki syf dosyć spory, wyczyszczę na czasie. A nie wiesz kolego co moze byc z tym slabym odpalaniem po wczesniejszym butowaniu?
Tak myslałem zeby sprayem do czyszczenia styków go przeleciec.

Poza tym cos jeszcze jest nie tak w logach kolego ?

Opublikowano

Praktycznie w kazdym logu nie jest do końca dobrze, w tych z doładowaniem w każdym logu przy ok 3 tys obr. łapie już jakiś tryb awaryjny i jest ograniczone wysterowanie turbiny do konca logu. Jak masz gdzieś do podmiany przepływke na inna o tych samych numerach to możesz podmienić do sprawdzenia i zrobić loga. Sprawdz jeszcze jakie masz wartosci w bloku 032 przed kasowaniem błędów.

Opublikowano

Praktycznie w kazdym logu nie jest do końca dobrze, w tych z doładowaniem w każdym logu przy ok 3 tys obr. łapie już jakiś tryb awaryjny i jest ograniczone wysterowanie turbiny do konca logu. Jak masz gdzieś do podmiany przepływke na inna o tych samych numerach to możesz podmienić do sprawdzenia i zrobić loga. Sprawdz jeszcze jakie masz wartosci w bloku 032 przed kasowaniem błędów.

BLOK 32 sprawdzic na postoju normalnie skasowac błąd jak bedzie i zobaczyc ponownie wartosc, dobrze rozumiem ?

Jak bede mial mozliwosc to sprawdze ta przepływke moze tu tkwi problem, moze jest uszkodzona.. Zobaczymy

Opublikowano

Blok 32 sprawdz wartości po jezdzie, jak skasujesz błędy to korekty w 032 się wyzerują.

Opublikowano

Z przepływkami o numerach 032 jest ciężko, na allegro są dość mało spotykane a jeśli już to są dość drogie, występują tylko w modelu ANB, dla przykładu 064 występuje w awt, avj, bfb. Odłącz całkiem przepływomierz i się przejedź na PB, mój ANB bez przepływki po chipie szedł tak samo jak na nowiutkiej (stąd moje rozczarowanie jak w końcu wymieniłem za kilka stówek) Nie loguj tylko się przejedź, jak będzie lepiej jak na zapietej to masz sprawce

Opublikowano (edytowane)

Dobra sprawdziłem z tą przepływka po odłączeniu obroty strasznie skacza no i trzeba pilnowac żeby nie wygasł na skrzyżowaniu.

Jak odłączę przepływke to wyskakuje mi kontrola ABS.

Tak powinno byc ?


rano kreci z 10 razy zanim odpali, na cieplym jest dobrze pali od strzala, ale troche przestygnie i zakreci dłużej.

Co to moze byc ?

Edytowane przez wabiczek3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...