Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5 AFN] czy zerwało klina na wale?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem wygląda tak że wymieniałem rolke napinacza paska alternatora. Zapomniałem wyciągnąć tego trzpienia zabezpieczającego wiskoze.. próbowałem odpalić ale ciężko kręcił. Przyponiałem sobie o tym trzpieniu, wyciągnołem go ale nadal nie chciał odpalić. Pomyślałem że kręciłem filtrem i spuściłem troche myślałem wody z ostojnika więc może jeszcze nie dostał paliwa. Kręciłem i obiawy jakby na to wskazywały bo zaczynał łapać.. I odpalił, ale odrazu zgasiłem bo coś taaaak tłucze zaworami że masakra!!! Więc teraz padło na rozrząd. Odkręcam odsłonę a pasek jest na swoim miejscu ale w jednym miejscu jest przerwany do połowy.. Jak to jest możliwe?? Czy mogło ściąć klina na kole pasowym od rozrządu? Czy To koło w ogóle jest na klinie?

Opublikowano

Ustaw wał na zero, patrz w okienko w skrzyni. Zdejmij dekiel z zaworów i sprawdź czy w wałek rozrządu można włożyć blokadę.

Może długo kręciłeś rozrusznikiem i napompowałeś hydraulikę i podparło zawory.

Odpowietrz układ paliwowy, zalej filtr paliwem.

Opublikowano

Najpierw sprawdz znaki potem jedno kolo w gore,wykręcić świece żarowe,zapnij 5 bieg i kręc kołem zrob ze 3 cykle a będziesz pewny czy nic nie wadzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...