Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - 1.9tdi AVG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam kilka swoich koncepcji, ale się nie odzywam żeby niczego nie sugerować.
Jest tu sporo mądrych głów, więc chętnie poznam wasze zdanie.
Mam nadzieję, że rozjaśnicie mi w głowie i pomożecie wyeliminować problem.
DYNAMICZNE:
BASIC SETTINGS:
STATYCZNE:

Ktokolwiek? Nadal nie wiem do końca co mu dolega
Halo halo, uprzejmie proszę o pomoc. Muszę jak najszybciej wyjaśnić sprawę, a nie wiem czy powodem takiej pracy jest ślizgające się sprzęgło, popmpa wtryskowa, a może przeplywka
Opublikowano

kąt wtrysku do małej regulacji,przepływka niedomaga,czujnik temperatury coś skacze wartość,reszta należy do innych.

Opublikowano

pompa nie wyrabia, dynamiczny 004 do zrobienia, pewnie do podbicia cisnienie wew. i musiałbyś dać cieńsze podkładki pod sprężynę przestawiacza kąta wtrysku , przepływke możesz spróbować umyć , kat do delikatnej poprawy 49-51

Opublikowano

A czy nie podchodzi to pod czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej?

Opublikowano

jak bys miał brudny nastawnik to szarpało by buda a tu ewidentnie widać ze pompa do ogarnięcia:)

Opublikowano

Szarpie budą

Opublikowano

ja na twoim miejscu wybrałbym sie do pompiarza moze urządzeniem łatwo sprawdzić nastawnik, ale wydaje mi sie ze pompa ma za małe ciśnienie przez co wysterownie kąta wtrysku jest poza regulacja, badz padł zawór n108, czy jak robiłeś 004bs jak zmieniało sie z early na late słyszałeś zmiane w pracy silnika?

Opublikowano

Zrób loga dynamicznego 004

Opublikowano

Przepływka podmieniona ze sprawnego auta i nic to nie zmienia, więc może to być ta pompa. Jak odzyskam mój kabel to wrzucę loga 004. Ktoś jeszcze ma jakieś sugestie po wyeliminowaniu przepływki?

Opublikowano (edytowane)

Dawka na starej przepływce nie była mocno cięta więc jej podmiana na nową za dużo nie zmieni.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Panowie, czy może to być przycinająca się geometria? Jakiś czas temu zauważyłem, że czasami łapie mi notlaufa. Czyściłem geometrię rok temu osobiście, ale pół roku temu zmieniłem pracę i jeździłem tylko krótkie odcinnki po mieście, wtedy też zaczął się problem z tym przerywaniem.

Opublikowano (edytowane)

turbo jest spoko , zrób 004dyn bo wina leży po stronie pompy wszystko jest w logach, masz jakieś błędy?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Pompy lub wtrysku sterującego. Wrzuć tego loga w końcu i popatrzymy.

Opublikowano

ja bym stawiał na pompe/zawór n108 bo wysterowanie w bs 004 jest 96%

Opublikowano (edytowane)

Niestety jest coraz gorzej, coraz częściej wyłapuję notlafua. Jedynie jak dam mu po garach od dwójki do 5tys to udaje mi się przyśpieszyć bez notlafua.
Chciałem zrobić poprawnie brakującego loga, ale w/w notlauf mi to częściowo uniemożliwił.
Błędy:
-17965 wiadomo, przeładowanie

-18062 Please check DTC Memory of instrument Cluster
P1654 - 35 - 10 - - - Intermittent

Log 004:
http://vaglog.pl/log_247411.html

A tu jeszcze to samo, dosyć namieszane, ale wrzucam dla wglądu, bo chyba na 4 biegu tu coś świrowałem:
http://vaglog.pl/log_247413.html
http://vaglog.pl/log_247412.html

Edytowane przez Tyrath
Opublikowano (edytowane)

cytat "18062 - uszkodzony czujnik temp . i poziomu oleju

dziwne bo w logach nie ma przełaadowania wręcz turbo ładnie dmucha,

wysterowanie jest do d*py,kąt jest delikatnie za niski ale to nie duża różnica, trzeba sprawdzić n108 na pompie, jak robisz 004 bs to słyszysz zmiane w pracy silnika jak przełącza sie z early na late??

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

jak robisz 004 bs to słyszysz zmiane w pracy silnika jak przełącza sie z early na late??


Zero jakiejkolwiek różnicy przy zmianie z early na late. Wszystkie wielkości w 004 są caly czas takie same dla early i dla late. Są to kolejno
-obroty silnika 903/min - nie drgnie przez cały czas ani o 1 obrocik
-actual start waha się między 3,5 a 5,5 bez różnicy czy early czy late
-cold start valve cały czas ok. 96.4% i skoczy w dół raz na jakiś czas

P.S. Logi z pierwszego posta są z listopada, wtedy nie łapałem notlaufa. Od tego czasu robiłem po mieście po 3-4km na zimnym silniku, mojej kobiecie popsuł się samochód i przez miesiąc jeździła moim samochodem i tym oto sposobem prawdopodobnie zawaliła mi się geometria turbiny. Ale tym zajmę się sam, teraz ważniejszy jest problem tej pompy wtryskowej

Opublikowano (edytowane)

dziwne ze nie wyskakuje błąd n108, masz jakiegoś kumatego pompiarza w okolicy by podmienił zaworek? generralnie zaworek nie pracuje bo powiineś czuć i słyszeć zmiane wp racy silinka robiąc 004bs

Co do turba to zrób logi, sprawdz wężyki i możesz sprawdzić zakres i rozruszać sztange, osobiście uważam ze vnt nie jest dla kobiet:P

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

dziwne ze nie wyskakuje błąd n108, masz jakiegoś kumatego pompiarza w okolicy by podmienił zaworek? generralnie zaworek nie pracuje bo powiineś czuć i słyszeć zmiane wp racy silinka robiąc 004bs

Nie wiem w sumie, nigdy nie miałem potrzeby odwiedzać żadnego pompiarza. Czy jest coś co mogę zrobić na własną rękę?

Pojęcie jako takie do grzebania mam. Narzędzia mam, miernik i oscyloskop też. Naprowadź mnie tylko proszę

A czy takie cyrki mogą być spowodowane zapowietrzoną pompą?

Opublikowano (edytowane)

napewno by nie miało wpływu na działanie zaworu, najlepiej by było podmienić i sprawdzić efekt, sam to możesz sprawdzic i wyczyścć wtyczki i przewody posprawdzać czy sie gdzieś nie przetarly, a problem jest z odpalaniem? i dobrze jeszcze sprawdz wtyczke i kabelki wtrysku sterującego

Edytowane przez baca2309

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...