Tyrath Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Mam kilka swoich koncepcji, ale się nie odzywam żeby niczego nie sugerować.Jest tu sporo mądrych głów, więc chętnie poznam wasze zdanie. Mam nadzieję, że rozjaśnicie mi w głowie i pomożecie wyeliminować problem. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_239792.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239793.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_239794.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_239795.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_239796.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_239797.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_239798.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239799.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_239800.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_239801.html STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_239802.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_239803.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_239804.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_239805.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_239806.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_239807.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_239808.html Ktokolwiek? Nadal nie wiem do końca co mu dolegaHalo halo, uprzejmie proszę o pomoc. Muszę jak najszybciej wyjaśnić sprawę, a nie wiem czy powodem takiej pracy jest ślizgające się sprzęgło, popmpa wtryskowa, a może przeplywka
Leopold27 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 kąt wtrysku do małej regulacji,przepływka niedomaga,czujnik temperatury coś skacze wartość,reszta należy do innych.
baca2309 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 pompa nie wyrabia, dynamiczny 004 do zrobienia, pewnie do podbicia cisnienie wew. i musiałbyś dać cieńsze podkładki pod sprężynę przestawiacza kąta wtrysku , przepływke możesz spróbować umyć , kat do delikatnej poprawy 49-51
Tyrath Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 A czy nie podchodzi to pod czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej?
baca2309 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 jak bys miał brudny nastawnik to szarpało by buda a tu ewidentnie widać ze pompa do ogarnięcia:)
baca2309 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 ja na twoim miejscu wybrałbym sie do pompiarza moze urządzeniem łatwo sprawdzić nastawnik, ale wydaje mi sie ze pompa ma za małe ciśnienie przez co wysterownie kąta wtrysku jest poza regulacja, badz padł zawór n108, czy jak robiłeś 004bs jak zmieniało sie z early na late słyszałeś zmiane w pracy silnika?
Tyrath Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Przepływka podmieniona ze sprawnego auta i nic to nie zmienia, więc może to być ta pompa. Jak odzyskam mój kabel to wrzucę loga 004. Ktoś jeszcze ma jakieś sugestie po wyeliminowaniu przepływki?
Jarol Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Dawka na starej przepływce nie była mocno cięta więc jej podmiana na nową za dużo nie zmieni. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Jarol
Tyrath Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 Panowie, czy może to być przycinająca się geometria? Jakiś czas temu zauważyłem, że czasami łapie mi notlaufa. Czyściłem geometrię rok temu osobiście, ale pół roku temu zmieniłem pracę i jeździłem tylko krótkie odcinnki po mieście, wtedy też zaczął się problem z tym przerywaniem.
baca2309 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) turbo jest spoko , zrób 004dyn bo wina leży po stronie pompy wszystko jest w logach, masz jakieś błędy? Edytowane 23 Stycznia 2016 przez baca2309
bigu888 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Pompy lub wtrysku sterującego. Wrzuć tego loga w końcu i popatrzymy.
baca2309 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 ja bym stawiał na pompe/zawór n108 bo wysterowanie w bs 004 jest 96%
Tyrath Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Niestety jest coraz gorzej, coraz częściej wyłapuję notlafua. Jedynie jak dam mu po garach od dwójki do 5tys to udaje mi się przyśpieszyć bez notlafua.Chciałem zrobić poprawnie brakującego loga, ale w/w notlauf mi to częściowo uniemożliwił.Błędy:-17965 wiadomo, przeładowanie -18062 Please check DTC Memory of instrument Cluster P1654 - 35 - 10 - - - IntermittentLog 004:http://vaglog.pl/log_247411.htmlA tu jeszcze to samo, dosyć namieszane, ale wrzucam dla wglądu, bo chyba na 4 biegu tu coś świrowałem:http://vaglog.pl/log_247413.htmlhttp://vaglog.pl/log_247412.html Edytowane 23 Stycznia 2016 przez Tyrath
baca2309 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) cytat "18062 - uszkodzony czujnik temp . i poziomu oleju dziwne bo w logach nie ma przełaadowania wręcz turbo ładnie dmucha, wysterowanie jest do d*py,kąt jest delikatnie za niski ale to nie duża różnica, trzeba sprawdzić n108 na pompie, jak robisz 004 bs to słyszysz zmiane w pracy silnika jak przełącza sie z early na late?? Edytowane 23 Stycznia 2016 przez baca2309
Tyrath Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 jak robisz 004 bs to słyszysz zmiane w pracy silnika jak przełącza sie z early na late?? Zero jakiejkolwiek różnicy przy zmianie z early na late. Wszystkie wielkości w 004 są caly czas takie same dla early i dla late. Są to kolejno-obroty silnika 903/min - nie drgnie przez cały czas ani o 1 obrocik-actual start waha się między 3,5 a 5,5 bez różnicy czy early czy late-cold start valve cały czas ok. 96.4% i skoczy w dół raz na jakiś czasP.S. Logi z pierwszego posta są z listopada, wtedy nie łapałem notlaufa. Od tego czasu robiłem po mieście po 3-4km na zimnym silniku, mojej kobiecie popsuł się samochód i przez miesiąc jeździła moim samochodem i tym oto sposobem prawdopodobnie zawaliła mi się geometria turbiny. Ale tym zajmę się sam, teraz ważniejszy jest problem tej pompy wtryskowej
baca2309 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) dziwne ze nie wyskakuje błąd n108, masz jakiegoś kumatego pompiarza w okolicy by podmienił zaworek? generralnie zaworek nie pracuje bo powiineś czuć i słyszeć zmiane wp racy silinka robiąc 004bs Co do turba to zrób logi, sprawdz wężyki i możesz sprawdzić zakres i rozruszać sztange, osobiście uważam ze vnt nie jest dla kobiet:P Edytowane 24 Stycznia 2016 przez baca2309
Tyrath Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 dziwne ze nie wyskakuje błąd n108, masz jakiegoś kumatego pompiarza w okolicy by podmienił zaworek? generralnie zaworek nie pracuje bo powiineś czuć i słyszeć zmiane wp racy silinka robiąc 004bs Nie wiem w sumie, nigdy nie miałem potrzeby odwiedzać żadnego pompiarza. Czy jest coś co mogę zrobić na własną rękę? Pojęcie jako takie do grzebania mam. Narzędzia mam, miernik i oscyloskop też. Naprowadź mnie tylko proszę A czy takie cyrki mogą być spowodowane zapowietrzoną pompą?
baca2309 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) napewno by nie miało wpływu na działanie zaworu, najlepiej by było podmienić i sprawdzić efekt, sam to możesz sprawdzic i wyczyścć wtyczki i przewody posprawdzać czy sie gdzieś nie przetarly, a problem jest z odpalaniem? i dobrze jeszcze sprawdz wtyczke i kabelki wtrysku sterującego Edytowane 24 Stycznia 2016 przez baca2309
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się