Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzedawać Audi czy nie sprzedawać ? o to jest pytanie


Sedrak Dan

Rekomendowane odpowiedzi

Auto zostawiam. Nie długo wymieniam sprzęgło(Sachs) i świece (NKG platyna). Lampy do GWERTY lecą, a auto do Stefy Blasku :)

Edytowane przez Sedrak Dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam trafiłem akurat też na padło ale było to bmw e39, wcześniej miałem b6 1.9 i nic nie robiłem nawet rozrzadu aby olej zmieniłem , potem zachcialo sie bmw no i wyszło teraz śmigam nastepną b6 1,9 tdi i mam spokoj zrobiłem rozrzad teraz sprzegło zrobie wtryski jak z fabryki wiec na 2 lata spokój, kolego ja bym sprzedał to autko na Twoim miejscu :)

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam powiem... moze zaboli, pewnie zostane zjechany,ale taka prawda... Kupic auto to jedno. A utrzymac to drugie. Was poprostu nie stac na audi.

Jak mozna marudzic, ze wymienilo sie czesci eksploatacyjne? Ze do wymiany rozrzad czy ze trzeba zaplacic oc :facepalm:

dokladnie. ja mam wrazenie ze po prostu chłopaki trochę się przeliczyli z możliwościami finansowymi.

Zawsze trzeba sobie rezerwę finansową na auto zostawić :) te 3-4 tysiące nawet przy zadbanym aucie niemal zawsze pójdą na początku eksploatacji.

Edytowane przez sprat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam powiem... moze zaboli, pewnie zostane zjechany,ale taka prawda... Kupic auto to jedno. A utrzymac to drugie. Was poprostu nie stac na audi.

Jak mozna marudzic, ze wymienilo sie czesci eksploatacyjne? Ze do wymiany rozrzad czy ze trzeba zaplacic oc :facepalm:

dokladnie. ja mam wrazenie ze po prostu chłopaki trochę się przeliczyli z możliwościami finansowymi.

Zawsze trzeba sobie rezerwę finansową na auto zostawić :) te 3-4 tysiące nawet przy zadbanym aucie niemal zawsze pójdą na początku eksploatacji.|

Dokładnie. Pierwszy porządny zakup auta i przeliczyłem się. Jednak powoli powoli będzie coraz lepiej. Myślę, że na wiosne auto będzie zrobione. To pochwalę się wtedy ;)

Kupując Audi wiedziałem, że części nie będą tanie. (Choć sprzęgło Sach za 380 zł to moim zdaniem pół darmo) Spalanie na gazie trochę większe niż w 67 konnym dieslu. Zaskoczyło mnie po prostu lawina awari po zakupie. Zamiast robić to co wiedziałem, że jest do zrobienia (albo odkryłem dopiero po zakupie ) zajmowałem się pierdołami (które nie ukrywam tanie nie są).

Jeśli jednak będzie mi w życiu się układać w miarę tak jak teraz. To czuje, że kolejny zakup będzie B7 w quattro :) jak bardzo bym chciał B8 to już inna para kaloszy no i jestem fanem podtlenku LPG :) Może zmieni się coś w tej technologi za kilka lat to zobaczymy. Robię dużo kilometrów po mieście i spalanie rzędu 12-15 litrów PB by mnie posłało do grobu

Edytowane przez Sedrak Dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast robić zapas 3-4 tyś na naprawy auta to lepiej kupić auto takie na jakie cie bedzie

Nie chcę na prawdę tutaj kłócić czy mówić ile zarabiam. Mówiłem już gdyby było mnie nie stać nie naprawiałbym go. Takim tokiem rozumowania nie kupię nawet Fabii, bo po zakupie może się okazać , że będę musiał w niego włożyć 3-4 tysiące. Czy np. jak ktoś jeździ Audi A8 4.2 i pali mu 20-25 PB i zakłada LPG to znaczy, że go nie stać na paliwo ? Czy po prostu nie chce przepłacać czy nie potrzebnie wydawać $$ na zawyżoną cenę paliwa ?

Może nowe brać ? Tutaj już jest problem, bo płacić 1690 zł netto za leasing + PB to już jest dużo co miesiąc. A nie kręci mnie jeżdżenie autem miejskim czy nawet kompaktem. Kupować B6 w 1.6 bez obrazy to dla mnie kasa w błoto, a diesla nie chciałem, a na 3.0 to za wcześnie ;)

Edytowane przez Sedrak Dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast robić zapas 3-4 tyś na naprawy auta to lepiej kupić auto takie na jakie cie bedzie stać.

chyba nie zrozumiałeś co napisałem :)

Niezależnie od klasy i ceny auta, zazwyczaj tyle wychodzi wkładu przez pierwsze pół roku jeżeli chce się mieć sprawny samochód. no dobra, są wyjątki jak Astra I gdzie UPG kosztuje 100 zł :D

I tyle mi mniej więcej wychodziło, kupując najróżniejsze auta różnych marek i klas.

Choć dobra, nigdy nie miałem nic poniżej klasy kompaktów.

Taa wiem ze zaraz powiesz że szroty, a Ty nic nie dołożyłeś. Tylko ja tymi szrotami pokonuje 50 tysięcy rocznie (tak wyszło) i bez stresu jadę np. do Grecji. To jest ta różnica.

Audi jest jedną z tańszych marek w eksploatacji (poza zawieszeniem) - paradoks bo niby marka premium, ale części wszędzie pełno. Więc bez obrazy ale jak ktoś mówi że go nie stać, to moim zdaniem nie stać go w ogóle na samochód

(to nie są kpiny ja też przez to przechodziłem kupując premium mając 20 lat)

Edytowane przez sprat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast robić zapas 3-4 tyś na naprawy auta to lepiej kupić auto takie na jakie cie bedzie stać.

chyba nie zrozumiałeś co napisałem :)

Niezależnie od klasy i ceny auta, zazwyczaj tyle wychodzi wkładu przez pierwsze pół roku jeżeli chce się mieć sprawny samochód. no dobra, są wyjątki jak Astra I gdzie UPG kosztuje 100 zł :D

I tyle mi mniej więcej wychodziło, kupując najróżniejsze auta różnych marek i klas.

Choć dobra, nigdy nie miałem nic poniżej klasy kompaktów.

Taa wiem ze zaraz powiesz że szroty, a Ty nic nie dołożyłeś. Tylko ja tymi szrotami pokonuje 50 tysięcy rocznie (tak wyszło) i bez stresu jadę np. do Grecji. To jest ta różnica.

Audi jest jedną z tańszych marek w eksploatacji (poza zawieszeniem) - paradoks bo niby marka premium, ale części wszędzie pełno

Absolutnie się zgadzam z Twoją opinią. Po prostu nie przygotowałem się do zakupy i zrobiłem to zbyt pochopnie . Zawieszenie to masakra 4 wahacze aluminiowe na każde koło :) Ostatnio jechałem autem w ciasnej uliczce i żeby nie zahaczyć lusterkiem odbiłem w prawo i jak żem wyjeba** w krawężnik to myślałem, że po kole :(

Części pełno, bo tak na prawdę to VW w cenie Mercedesa :) Pokrewieństwo z Passatem czy nawet Golfem są widoczne. Napęd na przód to też prostsza i tańsza konstrukcja niż RWD.

Ok. Oddałem auto do mechanika. Do wymiany :

- Sprzęgło z dwumasem

- Wyciek oleju - leci z silnika na rozrząd - uszczelnienie

- wymiana przy okazji rozrządu

- dokręcenie wybieraka i skrzyni biegów (bo była luźna )

i teraz najlepsze

- prawdopodobnie rozebranie głowicy i dalej będziemy wiedzieć, bo może się okazać, że jeden cylinder jest nieszczelny, zawory i takie tam czyli remont silnika :)

a jeszcze ciśnienie doładowania coś późno uzyskuje maksymalną ilość,a na sam koniec coś nie tak z instalacją gazową

Zakup marzenie, ale robimy . Będzie po wypłacie, ale będzie za to igła . Lampy już u GWERTY . Auto raczej po świętach będzie to dam znać jak wrażenie i jaka faktura :)

Pozdrawiam

Edytowane przez Sedrak Dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mowia "nie stac mnie na tanie samochody" trzymajac sie tej zasady zawsze szukam aut z gornych granic cenowych i wam tez polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mowia "nie stac mnie na tanie samochody" trzymajac sie tej zasady zawsze szukam aut z gornych granic cenowych i wam tez polecam.

Powiem tak. Nigdy już w taki sposób auta nie kupię . Człowiek się uczy na błędach. Jednak trudno mleko się przelało, trzeba teraz ponieść konsekwencje. Za kilka miesięcy wrzucę w końcu pozytywny komentarz i zdjęcia jak auto zrobi się na igłę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie zrobisz raz na cacyva potem tylko dobre paliwo i ogień :D no koedys sie tezeba nauczyc.. A na przyszlosc rada wszedzie ta sama zasada nie ma nic za darmo :D a kazdy chce wycisnac jak najwiecej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


szukam aut z gornych granic cenowych i wam tez polecam.

to też niestety nie jest gwarancją kupienia dobrego egzemplarza. oglądałem kiedyś B7 dla jakiegoś forumowicza, cena kosmos, na miejscu padaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czasami coś sprowadzę z de na sprzedaż

są to różne marki ale z naciskiem na samochody niemieckie i powiem tak

Audi, BMW - są to najbardziej wyeksploatowane samochody w de

Mówimy o samochodach które w większości stoją w komisach lub u innych sprzedających w PL czyli ori przebieg coś pomiedzy 400 a 500 tyś km który został zredukowany do magicznej granicy 199 999 tyś ;)

Kupując taki samochód zostaje tylko modlić się

Ceny dobrych a4 b6 w de to około 4 tyś do 5 tyś euro i to rocznik 2001

A ceny u nas od 12 tyś zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie pomyslales, ze ktos moze miec inne miejsca zakupu, w których auta są nieco tańsze?
i nie, nie są to komisy u ciapatych, z którymi handlarz ma rzekomo "układ" polegający na przywiezieniu sztangi malboro z PL? :)

Edytowane przez sprat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak piszesz to nigdy nie byłeś w niemcowni po auto. Wiekszość Niemców nie chce gadać z polakami, jeśli uda sie wogole zacząć rozmowe to podbijają cene jeśli chcesz wyjechać od niego na zwykłych blachach bo oni poprostu boją sie problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem juz pare samochodów od Niemcow/Belgow i nigdy nie mialem takich problemów o których piszecie zawsze milo i kulturalne i z życzliwością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział, że chodzi o kupowanie od prywaciarzy?

Skoro tak piszesz to nigdy nie byłeś w niemcowni po auto. Wiekszość Niemców nie chce gadać z polakami, jeśli uda sie wogole zacząć rozmowe to podbijają cene jeśli chcesz wyjechać od niego na zwykłych blachach bo oni poprostu boją sie problemów.

Ta? A może po prostu nie chca sprzedawać Polakom, którzy po niemiecku umieją co najwyżej "ja ja bitte funf tausen, szef" (autentyk) ;) bo niestety, ale większość osób jeżdżących po auta (niezależnie od narodowosci), mniej-więcej tyle ogarnia.

Edytowane przez sprat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...