black338 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Witam, czy ktos z Was moze mi pomoc stwierdzic czy przyczyna pojawiajacych sie bledow mieszanki za bota/uboga moze byc winny uszkodzony czujnik termostatu? pojawia sie w parze z tymi bledami rowniez 17700. Zawsze pojawiaja sie te trzy bledy i chcek. Kierwonica dziala. Z gory dzieki za jakies podbpowiedzi. Pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Masz termostat elektromagnetyczny i nie działa jak trzeba ( charakterystyka termostatu sterowanego cewka elektromagnetyczna- przerwa w obwodzie) czyli termostat powinien zostać zmieniony.
kamil-vag Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Głupoty totalne z tym elektromagnetycznym termostatem, jest w ALT ale sterowany elektronicznie (natężeniem prądu), przez aktuator F256 - podgrzewana jest substancja (specjalny wosk), która pod wpływem temperatury się rozszerza i wysuwa pin (bolec), który otwiera termostat. Temperaturę się sprawdza w kanałach 130, 131, 134. W 131 masz ACT i SPEC, czyli aktualna i ta wymagana przez silnik. Zobacz sobie czy podąża ACT za SPEC. Zapewne nie, bo termostat nie jest odpowiednio wysterowany - przerwa w obwodzie. Poczytaj tutaj opisałem jak to działa: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/ I temperatura silnika ma wpływ na wzbogacanie/zubożanie mieszanki. Im temp wyższa tym czas wtrysku mniejszy.
black338 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 Głupoty totalne z tym elektromagnetycznym termostatem, jest w ALT ale sterowany elektronicznie (natężeniem prądu), przez aktuator F256 - podgrzewana jest substancja (specjalny wosk), która pod wpływem temperatury się rozszerza i wysuwa pin (bolec), który otwiera termostat. Temperaturę się sprawdza w kanałach 130, 131, 134. W 131 masz ACT i SPEC, czyli aktualna i ta wymagana przez silnik. Zobacz sobie czy podąża ACT za SPEC. Zapewne nie, bo termostat nie jest odpowiednio wysterowany - przerwa w obwodzie. Poczytaj tutaj opisałem jak to działa: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/ I temperatura silnika ma wpływ na wzbogacanie/zubożanie mieszanki. Im temp wyższa tym czas wtrysku mniejszy. Dzieki, czyli w ogolnym sensie po wymianie kompletnego termostatu problem powinien sie rozwiazac. Sama wkladka jest ok tylko czujnik pewnie padl. Macie moze koledzy podpowiedz jak go wyjac? Tez sie spodziewalem ze to wina termostatu bo jak usunolem blad 17700 to silnik lepiej chodzil i w upaly glupial strasznie Witam, jestem wlasnie po wymianie kompletnego termostatu behr a problem z mieszanka sie nie rozwiazal nadal po kilkudziesieciu kilometrach wyskakuja bledy ubogiej oraz bogatej mieszanki bank 1. Czy moze ktos z Was koledzy ma jakis pomysł? dziekuje z gory za jakiekolwiek porady
kamil-vag Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Ja bym stawiał na MAF (przepływomierz albo nieszczelności) - poczytaj, trochę Ci rozświetli sprawę ten edukacyjny wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/
black338 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Ja bym stawiał na MAF (przepływomierz albo nieszczelności) - poczytaj, trochę Ci rozświetli sprawę ten edukacyjny wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/ dzis sprawdzalem i przeplywka tak jakby delikatnie mniejsze wartosci pokazyala niz te ktore byly wymagane przez komputer, a tak to te wartosci na kan 02, 033, 032, 031 zdawaloby sie ze sa w normie Ja bym stawiał na MAF (przepływomierz albo nieszczelności) - poczytaj, trochę Ci rozświetli sprawę ten edukacyjny wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/337354-20-alt-podstawowa-diagnostyka-i-informacje/ dzis sprawdzalem i przeplywka tak jakby delikatnie mniejsze wartosci pokazyala niz te ktore byly wymagane przez komputer, a tak to te wartosci na kan 02, 033, 032, 031 zdawaloby sie ze sa w normie Koledzy gdyby kotos z Was mial podobny problem i jezdzil na plg to polecam pojezdzic na samej benzynie i sprawdzic czy sa bledy jesli nie to winny jest gaz, w moim przypadku rozjechaly sie mapy poprzez uszkodzony parownik Edytowane 1 Lutego 2016 przez black338
mati95115 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Nawet przy sprawnej instalacji LPG rozjeżdża się mapa benzyny, radzę odłączyć aku na noc wyjąć bezpiecznik od gazu pojeździć z 50km na benzynie Osobiście zrobię zasilanie sterownika gazu na przekaźnik ze po zgaszeniu silnika odłącza sterownik lpg. Zobaczymy moze pomorze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się