Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana silnika nie odpala. 2.0TDI CAG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich magikow :P

Mam problem z odpaleniem silnika w mojej Audianie.

Wymienialem silnik na 2009 z mniejszym przebiegiem bo tamten byl zajechany.

Problem polega na tym ze nie chce odpalic, jak napryskam Easy Startu odapala bez problemu chodzi bez zarzutów.

Wtryski zakodowane ale nie podaja paliwa na cylindry ??? Dlaczego nie mam pojecia.

Dzisiaj sprawdzalem czujnik polozenia walka rorzadu ale jest taki sam.

kody silnikow takie same, wiaske przelozylem ze starego silnika bo tamta byla chyba od innego skrzyni i brakowalo mi wtyczki do Mulitronica.

Blad U111300.

Jest ktos cos wstanie poradzic ??

Dziekie wielkie za pomoc.

Edytowane przez Mateusz Wojciechowski
Opublikowano

a tak spytam ile km zrobione że silnik zmieniony

Opublikowano (edytowane)

a tak spytam ile km zrobione że silnik zmieniony

Przebieg byl 136tys mil

218ty km

Wymienilem tylko przez to ze bylo w tym silniku grubo grzebane.

Edytowane przez Mateusz Wojciechowski
Opublikowano

Wymienilem tylko przez to ze bylo w tym silniku grubo grzebane
A skąd pewność że kupiłeś lepszy...

Wkręć stare wtryski.

Co do sprawdzania sygnału czy idzie na nie sterowanie wtryskami to kiedyś mi fachman sprawdzał diodą z opornikiem. Niestety nie wiemm co to za dioda i jaki opornik tam był. Widziałem tylko że dioda migała przy próbie odpalania.

Opublikowano

Silnik jest sprawdzony. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. (Sprawdzone zródło)

Problem polega na tym ze na wtryskiwaczach jest masa ale nie ma plusa. Teraz pytanie gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od sterowania wtryskami ?

Opublikowano

Teraz pytanie gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od sterowania wtryskami ?
Nigdzie nie jest.

Wtryskiwacze są bezpośrednio podłączone pod sterownik silnika w złączu T60. Sterownik jest w podszybiu. Wtryskiwacz 1 to piny 31 i 46, wtryskiwacz 2 to piny 17 i 2 , wtryskiwacz 3 to piny 16 i 1 a wtryskiwacz 4 to piny 32 i 47

Opublikowano

Teraz pytanie gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od sterowania wtryskami ?

Nigdzie nie jest.

Wtryskiwacze są bezpośrednio podłączone pod sterownik silnika w złączu T60. Sterownik jest w podszybiu. Wtryskiwacz 1 to piny 31 i 46, wtryskiwacz 2 to piny 17 i 2 , wtryskiwacz 3 to piny 16 i 1 a wtryskiwacz 4 to piny 32 i 47

Piny sprawdzę ale jest to niemożliwe zeby stary silnik palił bez problemu a nowy nie miał na żadnym wtrysku plusa.

Opublikowano

to niemożliwe zeby stary silnik palił bez problemu a nowy nie miał na żadnym wtrysku plusa.
Ale co niemożliwe???

Skoro ECU nie podaje napięcia na wtryskiwacz to chyba możliwe :)

Mieszaleś coś z kostką multitronica. Może tu jest kłopot. ECU dostaje błędny sygnał ze skrzyni i nie pozwala odpalić bryki.

Opublikowano (edytowane)

to niemożliwe zeby stary silnik palił bez problemu a nowy nie miał na żadnym wtrysku plusa.

Ale co niemożliwe???

Skoro ECU nie podaje napięcia na wtryskiwacz to chyba możliwe :)

Mieszaleś coś z kostką multitronica. Może tu jest kłopot. ECU dostaje błędny sygnał ze skrzyni i nie pozwala odpalić bryki.

Udalo mi sie rozszyfrowac blad u111300 (u1113 00 zwarcie na masie) ale nie moge znalesc teraz tego zwarcia. ciekawe czy nie trzeba bedzie cale instalacji przegladac.

Skrzynia nie wywala zadnych bledow tak wiec tam jest spoko.

Jakim pradem powinny byc sterowne wtryski ??

Edytowane przez Mateusz Wojciechowski
Opublikowano

ZTCW napięcie to 12V. Dlatego dioda którą sprawdzano moje wtryskiwacze miała jakieś oporniki żeby sie nie spaliła.

btw

Błąd o którym piszesz jest z module silnika czy w innym?

Opublikowano

ZTCW napięcie to 12V. Dlatego dioda którą sprawdzano moje wtryskiwacze miała jakieś oporniki żeby sie nie spaliła.

btw

Błąd o którym piszesz jest z module silnika czy w innym?

Silnika.

dzisiaj sprawdzalem napiecie na wtryskiwaczach i wciaz nie ma plusa sama masa ktora powinna przerywac po probie odpalenia, ale tego tutaj nie ma.

nie ma nawet napiecia na przekazniakch pod nogami i pod maska.

Opublikowano

To może przekaźniki spalone?

Opublikowano

To może przekaźniki spalone?

Przekaźniki całe.

Ogólnie juz odpalona moja winna nie popatrzyłem czy wszystkiego kostki są sprawne :( i wyszło ze kostka od czujnika prędkości wału jest walnięta i nie dochodziła do końca.

Bede pisał czy jeszcze coś jest nie tak ale mam nadzieje ze juz wszystko bedzie sprawne. Dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...