Mateusz Wojciechowski Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 (edytowane) Witam wszystkich magikow Mam problem z odpaleniem silnika w mojej Audianie. Wymienialem silnik na 2009 z mniejszym przebiegiem bo tamten byl zajechany. Problem polega na tym ze nie chce odpalic, jak napryskam Easy Startu odapala bez problemu chodzi bez zarzutów. Wtryski zakodowane ale nie podaja paliwa na cylindry ??? Dlaczego nie mam pojecia. Dzisiaj sprawdzalem czujnik polozenia walka rorzadu ale jest taki sam. kody silnikow takie same, wiaske przelozylem ze starego silnika bo tamta byla chyba od innego skrzyni i brakowalo mi wtyczki do Mulitronica. Blad U111300. Jest ktos cos wstanie poradzic ?? Dziekie wielkie za pomoc. Edytowane 20 Listopada 2015 przez Mateusz Wojciechowski
skotmen Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 a tak spytam ile km zrobione że silnik zmieniony
Mateusz Wojciechowski Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) a tak spytam ile km zrobione że silnik zmieniony Przebieg byl 136tys mil 218ty km Wymienilem tylko przez to ze bylo w tym silniku grubo grzebane. Edytowane 21 Listopada 2015 przez Mateusz Wojciechowski
zbigor Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Wymienilem tylko przez to ze bylo w tym silniku grubo grzebane A skąd pewność że kupiłeś lepszy...Wkręć stare wtryski. Co do sprawdzania sygnału czy idzie na nie sterowanie wtryskami to kiedyś mi fachman sprawdzał diodą z opornikiem. Niestety nie wiemm co to za dioda i jaki opornik tam był. Widziałem tylko że dioda migała przy próbie odpalania.
Mateusz Wojciechowski Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Silnik jest sprawdzony. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. (Sprawdzone zródło) Problem polega na tym ze na wtryskiwaczach jest masa ale nie ma plusa. Teraz pytanie gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od sterowania wtryskami ?
zbigor Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Teraz pytanie gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od sterowania wtryskami ? Nigdzie nie jest.Wtryskiwacze są bezpośrednio podłączone pod sterownik silnika w złączu T60. Sterownik jest w podszybiu. Wtryskiwacz 1 to piny 31 i 46, wtryskiwacz 2 to piny 17 i 2 , wtryskiwacz 3 to piny 16 i 1 a wtryskiwacz 4 to piny 32 i 47
Mateusz Wojciechowski Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 Teraz pytanie gdzie jest przekaźnik/bezpiecznik od sterowania wtryskami ?Nigdzie nie jest.Wtryskiwacze są bezpośrednio podłączone pod sterownik silnika w złączu T60. Sterownik jest w podszybiu. Wtryskiwacz 1 to piny 31 i 46, wtryskiwacz 2 to piny 17 i 2 , wtryskiwacz 3 to piny 16 i 1 a wtryskiwacz 4 to piny 32 i 47 Piny sprawdzę ale jest to niemożliwe zeby stary silnik palił bez problemu a nowy nie miał na żadnym wtrysku plusa.
zbigor Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 to niemożliwe zeby stary silnik palił bez problemu a nowy nie miał na żadnym wtrysku plusa. Ale co niemożliwe???Skoro ECU nie podaje napięcia na wtryskiwacz to chyba możliwe Mieszaleś coś z kostką multitronica. Może tu jest kłopot. ECU dostaje błędny sygnał ze skrzyni i nie pozwala odpalić bryki.
Mateusz Wojciechowski Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) to niemożliwe zeby stary silnik palił bez problemu a nowy nie miał na żadnym wtrysku plusa. Ale co niemożliwe???Skoro ECU nie podaje napięcia na wtryskiwacz to chyba możliwe Mieszaleś coś z kostką multitronica. Może tu jest kłopot. ECU dostaje błędny sygnał ze skrzyni i nie pozwala odpalić bryki. Udalo mi sie rozszyfrowac blad u111300 (u1113 00 zwarcie na masie) ale nie moge znalesc teraz tego zwarcia. ciekawe czy nie trzeba bedzie cale instalacji przegladac. Skrzynia nie wywala zadnych bledow tak wiec tam jest spoko. Jakim pradem powinny byc sterowne wtryski ?? Edytowane 23 Listopada 2015 przez Mateusz Wojciechowski
zbigor Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 ZTCW napięcie to 12V. Dlatego dioda którą sprawdzano moje wtryskiwacze miała jakieś oporniki żeby sie nie spaliła. btw Błąd o którym piszesz jest z module silnika czy w innym?
Mateusz Wojciechowski Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 ZTCW napięcie to 12V. Dlatego dioda którą sprawdzano moje wtryskiwacze miała jakieś oporniki żeby sie nie spaliła. btw Błąd o którym piszesz jest z module silnika czy w innym? Silnika. dzisiaj sprawdzalem napiecie na wtryskiwaczach i wciaz nie ma plusa sama masa ktora powinna przerywac po probie odpalenia, ale tego tutaj nie ma. nie ma nawet napiecia na przekazniakch pod nogami i pod maska.
Mateusz Wojciechowski Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 To może przekaźniki spalone? Przekaźniki całe. Ogólnie juz odpalona moja winna nie popatrzyłem czy wszystkiego kostki są sprawne i wyszło ze kostka od czujnika prędkości wału jest walnięta i nie dochodziła do końca. Bede pisał czy jeszcze coś jest nie tak ale mam nadzieje ze juz wszystko bedzie sprawne. Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się