pedro84111 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Tak jak w temacie, brak jakiejkolwiek reakcji na przełączanie przycisków od tempomatu, nie włącza się nawet kontrolka na zegarach
bercik2 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Może któryś z czujników uwalony sprzęgła lub hamulca wyklepane z kciuka
pedro84111 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 dodam jeszcze że mam automat. czy jest wogóle sens bawić się w daignozowanie czy jest może jakaś częsta usterka tych tempomatów, bo jak oczywiścię jak częsta usterka to od razu w stówkach koszty
marcin_franz Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Opis zapożyczony z elektrody: " Sprawdzanie tempomatu Łączymy się ze sterownikiem silnika ENGINE Sprawdzamy błędy Wchodzimy w bloki i wybieramy blok nr 006 gdzie w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu. Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000 Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011 Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010 Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011 Wciśnięty przycisk FIX 000111 Naciskamy pedał hamulca 010011 Masz kolego opis sprawdzenia , podjedź do majstra i pokaż mu co ma robić . Dodam że często sama manetka ulega uszkodzeniu lub jeśli dokładany tempomat to kostka potrafi się wypiąć przy kierownicy ."
pedro84111 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 Opis zapożyczony z elektrody: " Sprawdzanie tempomatu Łączymy się ze sterownikiem silnika ENGINE Sprawdzamy błędy Wchodzimy w bloki i wybieramy blok nr 006 gdzie w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu. Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000 Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011 Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010 Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011 Wciśnięty przycisk FIX 000111 Naciskamy pedał hamulca 010011 Masz kolego opis sprawdzenia , podjedź do majstra i pokaż mu co ma robić . Dodam że często sama manetka ulega uszkodzeniu lub jeśli dokładany tempomat to kostka potrafi się wypiąć przy kierownicy ." Dzięki wielkie za odpowiedz. jutro jadę sprawdzić
marcin_franz Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Jak masz vaga to sam możesz to ogarnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się