tokmanS4 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Siemka Wszystkim! Mam takie małe pytanko, z czego zrobione są pokrywy zaworów w naszych BBK? Czy mogę je normalnie wypiaskować i proszkowo pomalować tzn, do pieca wsadzić 200 stopni? Jak się je dotyka to jakoś dziwne wrażenie że są "miękkie"..
niebieski708 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Ja dawałem do wytrawiania chemią, zamiast piaskować. Potem malowane proszkowo i nic im się nie stało ;-)
tokmanS4 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Dziękuję za info. Twoja Esa wygląda zacnie pod maską
niebieski708 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) A dziękuję :-) zapomniałem kolektorów wyczyścić przed zdjęciem :-P jeszcze pozbywam się gazu :-) bo wcale eSka dużo nie pali :-) Edytowane 26 Listopada 2015 przez niebieski708
lester Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ja dawałem do wytrawiania chemią, zamiast piaskować. Potem malowane proszkowo i nic im się nie stało ;-) Piszesz, że piaskowałeś pokrywy zaworów. W takim razie powiedz mi jak uszczelniłeś blaszkę przykręcaną do pokrywy od środka która tworzy komorę podciśnienia z której to połączone są pokrywy z odmą? Blaszki te uszczelniane są orginalnie i nie występują do nich uszczelki. Można je wymienić wyłącznie z całą pokrywą zaworów. Poradź jak sobie poradziłeś z tym problemem? Dzięki.
niebieski708 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Lester nie dawałem do piaskowania ;-) Co do blaszek to u mnie było coś jak uszczelka... Wyczysciłem i trzyma. To jest tylko po to żeby olej do odmy nie wpadł.
lester Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Lester nie dawałem do piaskowania ;-) Co do blaszek to u mnie było coś jak uszczelka... Wyczysciłem i trzyma. To jest tylko po to żeby olej do odmy nie wpadł. U mnie ta uszczelka w trakcie czyszczenia się rozpadła. Musiałem ją usunąć. Teraz mam nieszczelność w tym miejscu przez co mam delikatne wahania obrotów jak auto rusza z miejsca. Nie wiem jak to rozwiązać teraz bo tej uszczelki nie dostanę ale też nie wiem jakim uszczelniaczem ja zastąpić. Tam olej ma wysoka temperaturę i jest też duże ciśnienie powietrza.
niebieski708 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 To jest tylko po to żeby dużej ilości oleju nie łapała odma... To nie ma wpływu na obroty bo i tak tam ciśnienie z silnika wpływa z oparami.
lester Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 To jest tylko po to żeby dużej ilości oleju nie łapała odma... To nie ma wpływu na obroty bo i tak tam ciśnienie z silnika wpływa z oparami. Czy kiepska uszczelka pod kolektorem może wpływać na te obroty? Badam temat. Odmę wymienię ale jak zlokalizuje ją dokładnie? Czy na pewno są dwie w silniku BBK, bo ja wiem że jest jedna koło przepustnicy?
niebieski708 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 No ja wprowadziłem w błąd bo jeden przewód pomyliłem... Co do obrotów to nawet niedokrecenie dobrze wężyka odmy może powodować delikatne falowanie.
Pawel00S4 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Ja dawałem do wytrawiania chemią, zamiast piaskować. Potem malowane proszkowo i nic im się nie stało ;-) Powiedz mi jaki nr RAL używałeś ?? lub ktoś inny jaki używał ??
niebieski708 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Musiałbym podjechać i zapytać...
Pawel00S4 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Jak bedziesz mogl to zapytaj chcialbym porownac z tym co ja wybralem bo twoj wyglada zacnie i chcialbym podobny efekt uzyskac Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Ja uzyskałem taki efekt . RAL jakiego uzywałem to 3020 . Koszt piakowania i malowania 40zł plus 240zł wszystkie uszczelki Edytowane 14 Lipca 2016 przez Pawel00S4
Kacza Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 W jaki sposób zabezpieczyliscie pokrywy do piaskowania/malowania? Przecież wewnętrzna strona i gniazda raczej nie powinny być malowane??
Pawel00S4 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Wewnetrzna strona nie jest pomalowana . Wystarczy okleic cala powierzchnie wenetrzna tam gdzie przychodzi uszczelka . A co do gniazd to sa tylko od gory delikatnie pomalowane ale to nic nie przeszkadza . Piaskowane byly cale po uwczesnym wyjeciu wszystkich uszczelek i blaszek . Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się