Kevinass Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Witam! Prosze o analize logów 1.8T AMB 170KM jakis czas temu zostal zrobiony program, czasami przerywa pod obciazeniem http://vaglog.pl/log_241092.html http://vaglog.pl/log_241093.html http://vaglog.pl/log_241094.html Edytowane 25 Listopada 2015 przez Kevinass
Łukasz13 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Auto wczesniej jeżdziło ok na tym setupie? brakuje paliwa więc pewnie pompa pada.
Kevinass Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) wlasnie po programie zaczęły się problemy z poszarpywaniem pod obciążeniem prędkości pow. 160 zaczyna poszarpywac. pompa paliwa jest zalozona nowa, tak samo jak i filtr. po logach widzialem ze cofa mi chyba zaplon ? drugi problem czasami ma zaniki mocy, raz idzie jak rakieta az wgniata w fotele a czasami lapie zamula, szczelnosc sprawdzalem, wymienilem wezyki od podcisnienia i dv, DV zakupilem nowe z ASO AUDI. Wymienione: pierwsza sonda ori Bosch przeplywka ori bosch DV ori Audi czujniki temperatury (zielony przy głowicy i szary przy chlodnicy) pompa paliwa (zamiennik SKV ) filtr paliwa Bosch filtr powietrza swiece NGK PFR6Q mają przejechane ok 15kkm na LPG od czasu programu jeździłem na lpg tylko do ustawienia, tak caly czas jezdze na benzynie Verva 98 Cewki ERA (niby orginaly) 70kkm przelotu Edytowane 25 Listopada 2015 przez Kevinass
Łukasz13 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) No właśnie tak myslałem że program nie jest dostosowany do seryjnych wtrysków, kto to robił... zrób jeszcze loga 002+031. Poza tym sprawność pompy można sprawdzić manometrem podczas próby dynamicznej, jak dla mnie wtryski z bex i korekta tego niby softa załatwiła by sprawe ewentualnie sama korekta z ustawieniem słabszej góry. Bo tak to będziesz dalej wymieniał niepotrzebnie rzeczy... Edytowane 25 Listopada 2015 przez ?ukasz13
Kevinass Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) takie dadzą radę? http://allegro.pl/audi-a3-wtryski-06a906031ba-i5677522106.html Jutro zrobie loga 2+31 i sprawdze cisnienie paliwa Edytowane 25 Listopada 2015 przez Kevinass
tomekb7 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 tak te wtryski beda okej:) sluchaj lukasza bo on mi pomogl rozwiazac moj problem a masz taki sam problem co ja mialem i na tych wtryskach ci petli i brakuje paliwa zalozyc wtryski zrobic korekte softu i bedzie okej . fimic lub drugi icek by ci sie przydal bo troche goraco w dolocie.
Kevinass Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 No właśnie tak myslałem że program nie jest dostosowany do seryjnych wtrysków, kto to robił... zrób jeszcze loga 002+031. Poza tym sprawność pompy można sprawdzić manometrem podczas próby dynamicznej, jak dla mnie wtryski z bex i korekta tego niby softa załatwiła by sprawe ewentualnie sama korekta z ustawieniem słabszej góry. Bo tak to będziesz dalej wymieniał niepotrzebnie rzeczy... Mam takie pytanie sprawdził byś mi soft czy jest obrobiony poprawnie? Bo mam odczytany ze sterownika
wampir Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Wgrywałeś już sam soft do swojego AMB? Jeżeli nie to uważaj z tym. Ja mam AMB i za pierwszym razem gdy leciało to po kablu u GTO z Digitun to wszystko padło. Trzeba było wyciagac sterownik i na stole go robić. Jak potem robił mi korektę Grzesiek z gregor10.pl to wykrył w czym rzecz i obyło się bez wyciągania ECU z auta. Wiem, że pod pewnym względem AMB różnią się od wersji europejskich AVJ/BFB/BEX.
Kevinass Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 Wgrywałeś już sam soft do swojego AMB? Jeżeli nie to uważaj z tym. Ja mam AMB i za pierwszym razem gdy leciało to po kablu u GTO z Digitun to wszystko padło. Trzeba było wyciagac sterownik i na stole go robić. Jak potem robił mi korektę Grzesiek z gregor10.pl to wykrył w czym rzecz i obyło się bez wyciągania ECU z auta. Wiem, że pod pewnym względem AMB różnią się od wersji europejskich AVJ/BFB/BEX. Tak soft byl wgrywany przez OBD II Kablem MPPS Naszczescie sterownik żyje Niestety soft jest słabo obrobiony, teraz czekam na hybryde i zakladam wtryski z Bex'a. Mam nadzieje ze kolega z forum obrobi mi za***iście mapke i bedzie rakieta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się