Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AMB po programie prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Prosze o analize logów 1.8T AMB 170KM jakis czas temu zostal zrobiony program, czasami przerywa pod obciazeniem

http://vaglog.pl/log_241092.html

http://vaglog.pl/log_241093.html

http://vaglog.pl/log_241094.html

Edytowane przez Kevinass
Opublikowano

Auto wczesniej jeżdziło ok na tym setupie? brakuje paliwa więc pewnie pompa pada.

Opublikowano (edytowane)

wlasnie po programie zaczęły się problemy z poszarpywaniem pod obciążeniem prędkości pow. 160 zaczyna poszarpywac. pompa paliwa jest zalozona nowa, tak samo jak i filtr. po logach widzialem ze cofa mi chyba zaplon ?

drugi problem czasami ma zaniki mocy, raz idzie jak rakieta az wgniata w fotele a czasami lapie zamula, szczelnosc sprawdzalem, wymienilem wezyki od podcisnienia i dv, DV zakupilem nowe z ASO AUDI.

Wymienione:

pierwsza sonda ori Bosch

przeplywka ori bosch

DV ori Audi

czujniki temperatury (zielony przy głowicy i szary przy chlodnicy)

pompa paliwa (zamiennik SKV )

filtr paliwa Bosch

filtr powietrza

swiece NGK PFR6Q mają przejechane ok 15kkm na LPG od czasu programu jeździłem na lpg tylko do ustawienia, tak caly czas jezdze na benzynie Verva 98

Cewki ERA (niby orginaly) 70kkm przelotu

Edytowane przez Kevinass
Opublikowano (edytowane)

No właśnie tak myslałem że program nie jest dostosowany do seryjnych wtrysków, kto to robił... zrób jeszcze loga 002+031. Poza tym sprawność pompy można sprawdzić manometrem podczas próby dynamicznej, jak dla mnie wtryski z bex i korekta tego niby softa załatwiła by sprawe ewentualnie sama korekta z ustawieniem słabszej góry. Bo tak to będziesz dalej wymieniał niepotrzebnie rzeczy...

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

tak te wtryski beda okej:) sluchaj lukasza bo on mi pomogl rozwiazac moj problem a masz taki sam problem co ja mialem i na tych wtryskach ci petli i brakuje paliwa zalozyc wtryski zrobic korekte softu i bedzie okej . fimic lub drugi icek by ci sie przydal bo troche goraco w dolocie.

Opublikowano

No właśnie tak myslałem że program nie jest dostosowany do seryjnych wtrysków, kto to robił... zrób jeszcze loga 002+031. Poza tym sprawność pompy można sprawdzić manometrem podczas próby dynamicznej, jak dla mnie wtryski z bex i korekta tego niby softa załatwiła by sprawe ewentualnie sama korekta z ustawieniem słabszej góry. Bo tak to będziesz dalej wymieniał niepotrzebnie rzeczy...

Mam takie pytanie sprawdził byś mi soft czy jest obrobiony poprawnie? Bo mam odczytany ze sterownika

Opublikowano

Wgrywałeś już sam soft do swojego AMB?

Jeżeli nie to uważaj z tym.

Ja mam AMB i za pierwszym razem gdy leciało to po kablu u GTO z Digitun to wszystko padło. Trzeba było wyciagac sterownik i na stole go robić.

Jak potem robił mi korektę Grzesiek z gregor10.pl to wykrył w czym rzecz i obyło się bez wyciągania ECU z auta.

Wiem, że pod pewnym względem AMB różnią się od wersji europejskich AVJ/BFB/BEX.

Opublikowano

Wgrywałeś już sam soft do swojego AMB?

Jeżeli nie to uważaj z tym.

Ja mam AMB i za pierwszym razem gdy leciało to po kablu u GTO z Digitun to wszystko padło. Trzeba było wyciagac sterownik i na stole go robić.

Jak potem robił mi korektę Grzesiek z gregor10.pl to wykrył w czym rzecz i obyło się bez wyciągania ECU z auta.

Wiem, że pod pewnym względem AMB różnią się od wersji europejskich AVJ/BFB/BEX.

Tak soft byl wgrywany przez OBD II Kablem MPPS :) Naszczescie sterownik żyje :) Niestety soft jest słabo obrobiony, teraz czekam na hybryde i zakladam wtryski z Bex'a. Mam nadzieje ze kolega z forum obrobi mi za***iście mapke i bedzie rakieta :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...