Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z podcisnieniem


olek9710

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam pewien problem a doslownie z przewodami od vacum jest lipa bo polowa jest nie podlaczona i sa ulamane krocce od jakiejs pompki przy ktorej jest jakis okrągly zbiorniczek malutki. Nie wiem dokladnie conjestvgtane i czy mogl by mi ktos cos pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten schemat jest do luftu :decayed:

Patrząc od pompy podciśnieniowej, to powinno ono iść przez zawór jednokierunkowy , potem trójnik od którego jest odejście na akumulator podciśnienia i przez następny trójnik na króciec " vacum " elektrozaworu N75 i elektrozawór klapy gaszącej.

Elektrozawór EGR-a nie powinien być zasilany w podciśnienie z tej gałęzi za zaworkiem jednokierunkowym, bo jest on razem z akumulatorem podciśnienia gwarantem dostępności podciśnienia dla N-75 w okresach, gdy wacumpompa nie wyrabia się z zapotrzebowaniem na podciśnienie i zapewnia wtedy właśnie prawidłową pracę zmiennej geometrii turbiny :naughty:

A elektrozawór klapy gaszącej nie przeszkadza w pracy N-75, bo jest uruchamiany dopiero podczas wyłączania silnika , wtedy akumulator podciśnienia gwarantuje podciśnienie do uruchomienia kapy na odpowiedni czas, nawet przy sporej nieszczelności po drugiej stronie zaworka jednokierunkowego :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...