olek9710 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Witam . Mam pewien problem a doslownie z przewodami od vacum jest lipa bo polowa jest nie podlaczona i sa ulamane krocce od jakiejs pompki przy ktorej jest jakis okrągly zbiorniczek malutki. Nie wiem dokladnie conjestvgtane i czy mogl by mi ktos cos pomoc?
lukasz51237 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Masz taki najprostszy schemat, pokaż co u Ciebie nie tak.
piotrsob1 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Ten schemat jest do luftu Patrząc od pompy podciśnieniowej, to powinno ono iść przez zawór jednokierunkowy , potem trójnik od którego jest odejście na akumulator podciśnienia i przez następny trójnik na króciec " vacum " elektrozaworu N75 i elektrozawór klapy gaszącej. Elektrozawór EGR-a nie powinien być zasilany w podciśnienie z tej gałęzi za zaworkiem jednokierunkowym, bo jest on razem z akumulatorem podciśnienia gwarantem dostępności podciśnienia dla N-75 w okresach, gdy wacumpompa nie wyrabia się z zapotrzebowaniem na podciśnienie i zapewnia wtedy właśnie prawidłową pracę zmiennej geometrii turbiny A elektrozawór klapy gaszącej nie przeszkadza w pracy N-75, bo jest uruchamiany dopiero podczas wyłączania silnika , wtedy akumulator podciśnienia gwarantuje podciśnienie do uruchomienia kapy na odpowiedni czas, nawet przy sporej nieszczelności po drugiej stronie zaworka jednokierunkowego Edytowane 28 Listopada 2015 przez piotrsob1
lukasz51237 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 To tylko takie poglądowe miało być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się