Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężej zapala czasem AVG


tobi665

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Mam taki problem albo i nie.

Mam ten samochód od 5 lat i 80 000km. I przez ten czas moze z dwa razy mu sie to zdarzyła.

A mianowicie, ostatnio jak temperatura jest taka niewiadoma czyli 2-5C (przy takiej to sie zdarzyło) 3-5 razy mi sie to przytrafiło.

Jestem w pracy, samochód stoi 8h, wsiadam i cięzko zapal, za pierwszym razem kręci i już prawie łapie ale nie, za drugim odpala.

Co to moze być.

Przez okres który mam byłem przyzwyczajony ze pali od strzała a tu teraz tak.

Jak tydzień temu było -8C, zapalał od strzała, czasem stoi kilka dni i ładnie pali.

Co to może być?

Świece sprawne, wykręcałem i sprawdzałem, przekażnik też pyka jak sprawdzam komputerem, błędów nie wykazuje, filtr paliwa zmieniany miesiac temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymianą filtra też czasami ciężko odpalał?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba z dwa razy mu sie zdarzyło i dlatego od razu wymieniłem filtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz vaga to sprawdź nim czujniki temperatury: powietrza, paliwa, płynu chłodzącego (w tym są dwa- G2 oraz G62)

Na zimnym wszystkie powinny wkazywać podobną temperature.

Reszte info nt. tych czujników znajdziesz na forum wystarczy poszukac.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polskim vagiem to sprawdze? a może na klimatroniku tez to zobacze?

aha, na licznikach wskazówka od temperatury raczej dobrze pokazuje i wyświetlacz też temperature dobrąpokazje(ten między zegarami)


woczoraj wieczorem szyby ładnie zamarzły, pokazało -1C, ale pali od strzała

dzisiaj podłączyłem sobie polskiego vaga (bo takiego mam) i wszystkie temperatury jakie sie pokazywało było podobne jedna jedynie było 2c wyższa, ale niebardzo wiem które od czego są w tym programie

Edytowane przez tobi665
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czujniki w porządku.

Jeśli się to zdarza bardzo rzadko to raczej bym się tym nie przejmował.

A tak, rozkopiesz pół auta i tak nic nie znajdziesz.

Chyba że ktoś miał coś podobnego i poda rozwiązanie na tacy o ile sobie z tym poradzil.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj znów takie coś miałem

Mam takie pytanko jeszcze.

Ten zespolony czujnik daje sygnał do kompa w jaką dawke ma dać, czy silnik ciepły czy zimny??

Czy jeszcze jakiś czujnik ma na to wpływ??

Warty zmianić ten czunik, bo moze on sie kończy i różne daje sygnały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie temp są najgorsze, bo z tego co pamiętam świece grzeją poniżej 5st, jeśli jest 6, 7 st to może tak nijak odpalać, a w mróz będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tak jest, w mróz, czyli w tym roku było -9C(czyli to żaden mróz, innych zim przy -22C nie było problemu) zapalił bez problemu

i jeszcze takei pytanko mam

bo czasem też sie zdarzy że od razu puszcze mi kilka kresek ogrzewanie czyli też jakby widział ze jest ciepły

cze to będzie ten czujnik zespolony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...