Kowal11 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Witam mój problem dotyczy Seata z silnikiem ASV, ale to to samo co AFN praktycznie, mam nadzieję że mnie nie zlinczujecie za to że A4 zmieniłem na Ibize i pomożecie. Ale do rzeczy. Samochód ma zrobiony program na 130/275. Turbo regenerowane ok 3 mies przed programem. Po programie wszystko było ok, sam tuner stwierdził że bardzo ładnie trzyma ciśnienia, co z resztą widziałem na wskaźniku w kabinie. Problemy z doładowaniem zaczęły się po ok mies po programie. Turbo ładnie wstaje z dołu ale przeładowuję do ok 1,5 bara w okolicy 2100obr. zbija dopiero po przekroczeniu 3300obr. W programie ma zadane 1,24bar. Dodam że mój odnośnik to wskaznik doładowania, który ma wkręcony króciec z kolektor ssący. Teraz z rzeczy które sprawdziłem: -Po dopaleniu momentalnie wciąga sztangę na ok 1cm -Po zgaszeniu opuszcza ładnie jednostajnym ruchem sztangę na ok 1cm -Podciśnienie sprawdzone prosto z króćca vacu wskaźnikiem w kabinie, po odpaleniu jest -0,6 po delikatnym przy gazowaniu jest -0,9 i trzyma. -Wężyki pozmieniane -Z układu podciśnień zostawiłem sam N75 z zaworkiem zwrotnym, i akumulatorem vacu. -Podmieniłem N75 z N18 przy okazji przeróbki instalacji podciśnienia pod samo turbo Jeszcze zamierzam wpiąć się trójnikiem w wężyk Grucha-N75 i zobaczyć czy trzyma -0,9bar Pytanie co jeszcze? Wiem że powinienem zrobić komplet logów, ale 1 zrobiłem na początku i widać że ładuje 1,5bar przez ok 1tyś obrotów po czym zbija ale do ok 1,35 bar a nie do zadanych 1,24bar. Za pomoc i pomysły co jeszcze można sprawdzić dzięki Edytowane 3 Grudnia 2015 przez Kowal11
mantix Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 podciśnienie sprawdź logując 11BS i zdejmij wężyk z gruchy wpinając go w wakumetr.Powinno być przynajmniej -0,64. Przydało by się jakbyś jednak pokazał 11d.Nie grzebał nikt przy regulacji sztangi?
Kowal11 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Nikt od czasu regeneracji tam nie grzebał, w między czasie wyleciał kat ale po wybiciu było ok.
lukaszooo Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Na odpalonym silniku gdy zdejmujesz wezyk z gruszki to sztanga swobodnie opada a po załozeniu wciąga sie do ogranicznika ???? (wazne zebys był pewny ze swobodnie opada a nastepnie dobija do ogranicznika)
Leopold27 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 kolego zapiekła się prawdopodobnie geometria ale musisz zrobić logi bo to wróżenie z fusów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się