26misiek 0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Witam. Mam problem z wyrzucaniem płynu przez zbiornik.. Nie wiem już gdzie grzebać Przy jeździe.. 50 -70 km wyrzuca powoli płyn a jak dostanie dużego kopa to 15 km i niema trzech litrów. Miałem nie dawno praktycznie ten sam przypadek i okazała się uszczelka głowicy została zrobiona plus do tego kompletna regeneracja głowicy. Wymieniłem korek zbiorniczka, termostat, płukałem chłodnice i nagrzewnice czy czasem się coś nie przytkało i dalej to samo. Jakieś pomysły co można sprawdzić ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 a tem. jaka na zegarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Ja morki wymienilem 3 zanim buylo ok,moze masz jakas nieszczelnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Sprawdz węże miałem takie coś że wąż był przycisniety(zgięty) od dużego obiegu i takie objawy były .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatboyA4 2 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Może być pęknięta głowica i ładuje ciśnienie do układu chodzenia odkręć korek i zobacz czy nie lecą bąbelki powietrza w zbiorniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romeck 0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Albo może być pęknięty blok. Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
26misiek 0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 głowica sprawdzana na szczelność przy wymianie uszczelki wyszło że ok. z temperaturą na blacie właśnie zaczynam kombinować pokazywało zawsze wszystko ok 90 i nic poza tym dopóki nie wylało za dużo płynu wiadomo. zmieniłem czujnik temperatury na nowy lecz chyba nie właściwy ponieważ po podłączeniu zaczęły się dość błędne odczyty pomiędzy temperaturą na blacie a po podłączeniu kompa. Poza tym czy czujnik ten czy tamten płyn wyrzuci... pęknięty blok to ostatnia sprawa więc chciałbym wykluczyć całą resztę. Jeśli można z czyjegoś doświadczenia to jak często się zdarza że to blok ??? A jeśli chodzi o jakąś nieszczelność to było by widać jakiś wyciek a to już sprawdzałem kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romeck 0 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Nie wiem czy idzie to jakoś sprawdzić. Może jedź na jakąś diagnostyke co Ci zrobią test na obecność spalin w układzie chłodzenia. Może coś wykaże a skoro wiesz że glowica jest ok a uszczelka jest nowa to można wtedy przypuszczać ze jest cos nie tak z blokiem. Tak napisałem z własnego doświadczenia z golfem mk2. Wyrzucało mi plyn weze były twarde, w zbiorniczku bulgotalo. test na obecność spalin potwierdził moja diagnoze padnietej uszczelki pod głowica a po remoncie głowicy bylo dalej to samo... skończylo sie na wymianie silnika... Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat.Bar 0 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Miałem podobna przypadłość wymieniłem praktycznie wszystko jesli chodzi o układ chłodzenia, zostały tylko węże oraz chłodnica ale byłem ich pewien wiec to nie były one płyn uciekał a ja juz myślałem ze była to uszczelka pod głowica ale... Wymieniłem zbiorniczek płynu. Okazało sie po zdemontowaniu ze w ogóle nie trzymał ciśnienia sprawdź, to kilka minut roboty a bedziesz wiedział Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
26misiek 0 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Mam rozwiązanie tej zagadki. Po sprawdzeniu całego ukladu chłodzenia gdzie wsYstko było ok została głowica do ściągnięcia ale głupi pomysł podpowiedział żeby spróbować dokrecic ją i okazało sie że mechanik dał ciała i glowica była za słabo dokrecona... po dociagnieciu problemu niema :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Brawo dla ciebie żeś zlukal i rozwiązał problem i koszta na piwo zostały heh Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
26misiek 0 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Mam rozwiązanie tej zagadki. Po sprawdzeniu całego ukladu chłodzenia gdzie wsYstko było ok została głowica do ściągnięcia ale głupi pomysł podpowiedział żeby spróbować dokrecic ją i okazało sie że mechanik dał ciała i glowica była za słabo dokrecona... po dociagnieciu problemu niema :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat.Bar 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Dobrze ze tylko na tym sie skończyło Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się