Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wywala płyn z zbiorniczka


Leszek Warczyński

Rekomendowane odpowiedzi

Wtam.

Mam pytanko do Was.

Mam audi a4 3.0 tdi 171 kw quattro. Kupiłem auto z uszkodzonym motorem, zakupiłem drugi silnik i wszystko było w porządku do 1000 km i zaczeło się.

Robi się podciśnienie w zbiorniczku i wywala płyn jakieś 2 litry na 100 km. Na początku jak odkręciłem korek wywaliło trochę oleju z płynem. Podjechałem do mechanika i kazał wymienić korek i wypłukaliśmy zbiorniczek, i wymieniłem korek płyn wywala nadal ale jest czysty.

Czy ktoś z was miał taki przypadek?

Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Lechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowicą skoro olej był już .. sprawdz olej czy ci nie przybył ... ale tu bedzie uszczelka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być tak jak ja miałem że był wąż od dużego obiegu przycisniety i nie puszczał na dużym obiegu przepatrz węże

Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A płyn nie jest z olejem?

Po wyczyszczeniu zbiorniczka nie widać plam ani oleju płyn czysty

A zapomniałem, oleju nie przybywa i jest czysty pod korkiem też nic i słychać w aucie tak jakby woda się przelewała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na razie dobrze wróży - uszczelka pod głowicą cała. Tak myślę.

Sprawdź te węże jak radzi Kazek 1.9

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam tez uszczelek pod głowicą ... przejedz troche (25-30 km) i oblukaj czy nie masz mokro pod zbiorniczkiem gdzies...

u mnie tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam tez uszczelek pod głowicą ... przejedz troche (25-30 km) i oblukaj czy nie masz mokro pod zbiorniczkiem gdzies...

u mnie tak było

tak wywala pod zbiorniczkiem przez korek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odkręcisz korek w zbiorniku wyrównawczym to nie czuć zapachu spalin? Ciśnienie może się brać jak uszczelka póści i gazy z cylindra trafiają płynu chłodzącego. Miałem tak w poprzednim aucie.

Jedyny objaw to wywalanie płynu i zapach spalin ze zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Usterka: niedokręcona głowica.

Pozdrawiam

Dobre sobie :decayed:

Ktoś zapomniał dokręcić , czy po złości poluzował :P:naughty:

Bo racze sama się nie odkręciła :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...