Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI BLB prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy może ktoś sprawdzić i ewentulanie nakierować na problem.

Wsadzona nowa turbina po regeneracji, wcześniejsza pompowała za dużo.

Wymieniony zaworek N75

Wyczyszczony EGR oraz przepusnica (było sporo syfu)

Auto ma lekkie drgawki, podczas schodzenia z obrotów już przy około 1000. Na biegu jałowym od czasu do czasu lekkie drgania silnika wyczuwalne.

Kopci jak diabli na czarno, podczas doładowania, sadza?

Oraz dość późno się zbiera bo dopiero od około 2500 obrotów.

Dolot wydaje się być szczelny.

Gdzie szukać przyczyny?

LOGI:

003 BS:

http://vaglog.pl/log_243141.html

011 BS:

http://vaglog.pl/log_243142.html

Dynamiczne 1, 11, 15

http://vaglog.pl/log_243143.html

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Opublikowano

Zdejmij kolektor dolotowy i sprawdz czy ma własciwy przepływ a logi sa z d...y

dynamicznie 3 4 7 8 10 i 11

Opublikowano

Ok, pakuje d*pę w auto i zaraz wrzucę poprawne.

Opublikowano

Najpierw zdejmij kolektor bo zwykle jest zapchany syfem.

Opublikowano

Co to jest ?

Opublikowano (edytowane)

Znaczy? Mam zrobić każdy z osobna?

Edytowane przez Ksiadz
Opublikowano

Na pewno wiesz jak to sie robi ?

Opublikowano

Jadę sam, więc może być ciężko.

Trzeci bieg i pedał gazu do podłogi?

Opublikowano

Owszem od 1000 obr do konca

I kazdy blok po kolei

razem 6 pomiarow

Opublikowano (edytowane)

Poprawię.

003 - http://vaglog.pl/log_243159.html

004 - http://vaglog.pl/log_243160.html

007 - http://vaglog.pl/log_243161.html

008 - http://vaglog.pl/log_243162.html

010 - http://vaglog.pl/log_243163.html

011 - http://vaglog.pl/log_243164.html

ten ostatni troche nie wyszedl...

Oraz wyskoczył błąd.
d2c6a9b21895e82514a813147b43fed1.jpg

Edytowane przez Ksiadz
Opublikowano

Sprawdz szczelnosc od obudowy filtra powietrza do turbo. Jezeli bedzie dobrze to skasuj bład i jeszcze raz go przepałuj. Sprawdz wtyczke i kabel od przeplywki.

Opublikowano (edytowane)

To już jutro, sprawdzę też jeszcze raz podciśnienia.

Co jeszcze zauważyłem, podczas logowania na statycznym bloku 11, sztanga od turbiny nie idzie płynnie, tylko ma skok. Jest regenerowana, ale może coś z nią nie tak, albo samym zaworkiem N75 mimo że nowy?


d*pa dzisiaj...

jedyne co mi się udało:

http://vaglog.pl/log_243234.html

http://vaglog.pl/log_243235.html


Zaślepiłem egr od strony chlodniczki. Do tego zmiana w programie. Już nie dymi na czarno.
Nie wiem czy to pół rozwiązanie czy jednak była wina po stronie egr choć zmieniałem na inny i był dokładnie taki sam czarny dym z sadzy...? Edytowane przez Ksiadz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...