TDI007 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Koledzy mam taki problem, kupiłem Audi a4 b5 rok 2001 z silnikiem 1.8t *okazyjnie* mały przebieg jedna właścicielka w BRIF. Problemem w tym aucie jest taki że pasek przeskoczył i uszkodzona jest głowica. Miałem cały silnik od ADR i wydawało się, że głowica podejdzie ale w 1.8T jest EGR zwykłe 1.8 w głowicy mają otwory na mocowanie osprzętu ale brak jest otworu EGR. Próbowałem się dowiercić o grubość głowicy ale nic z tego. Mógłbym założyć głowice ale check engine mi się nie podoba. Czy można wyłączyć VAG-em EGR? Ile kosztuje wycięcie programowo EGR? Czy nowa głowica od 1.8 T? (mam dobrą głowice i nie wiadomo na co się trafi a do remontu nie mam ochoty kupować). Najbardziej interesują mnie dwie pierwsze opcje lub możliwość dowiercenia się zakup to ostateczność. Pozdrawiam Głowice pasują z 1.8 do 1.8 T tylko koło pasowe należy podmienić. Co EGR to istalacja SAI i można to wywalić.
aricc Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Jakie oznaczenia silnika ? Bo z tego co wiem to 1.8t w B5 nie ma egr i nie ma sai Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
mophk Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Bo z tego co wiem to 1.8t w B5 nie ma egr i nie ma sai W nowyszych b5 masz SAI. U mnie był. Co do EGR to nie wiem, pewnie niedługo sie przekonam :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się