bajcy Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Panowie, Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem gdzie szukać przyczyny... Mianowicie, pojawiają się mi takie błędy: 4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 224750 km Date: 2015.11.30 Time: 18:02:12 4699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 224750 km Date: 2015.11.30 Time: 18:02:12 5168 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor P1592 00 [168] - Implausible Correlation MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 21 Mileage: 225856 km Date: 2015.12.15 Time: 20:17:55 5170 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) P0237 00 [032] - Signal too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 225833 km Date: 2015.12.14 Time: 20:22:51 5282 - Intake Air Temp. Sensor (G42) P0113 00 [032] - Signal too High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 224886 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Dodam jeszcze że, czujnik ciśnienia doładowania był wymieniony i przepustnica. Niestety, problemy pojawiają się na nowo. Najczęściej dzieje się tak, gdy jest bardzo wilgotno na polu, jak umyję samochód, bądź jak mocno pada deszcz, dlatego nasuwa się mi myśl, czy problemem nie jest gdzieś jakiś przewód/kabel. Jednak bardzo prosiłbym o pomoc, bo jest to bardzo irytujące, gdy auto traci moc;/ Pozdrawiam Janusz
Góral65 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Z tych błędów wychodzi na uszkodzony elektrozawór N112 obiegu wtórnego powietrza, przerwa w ciągłości przewodów. i czujnik temperatury powietrza wejściowego (zasysanego) (G42): Sygnał za wysoki sprawdź przewody i kostki
bajcy Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Dzięki za pomoc;) Pozdrawiam Niestety, problem znów powrócił. W okolicy nie mam nikogo, kto mógłby mi się tym zająć. dlatego liczę na waszą pomoc. Postanowiłem raz jeszcze wymienić czujnik ciśnienia doładowania. Mam takie pytanie jeszcze, czy czujnik G31 jest zależny od czujnika g42 bądź odwrotnie? Bo już nie mam pomysłu co i gdzie szukać;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się