Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błędy na silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem gdzie szukać przyczyny...

Mianowicie, pojawiają się mi takie błędy:

4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Mileage: 224750 km
Date: 2015.11.30
Time: 18:02:12
4699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Mileage: 224750 km
Date: 2015.11.30
Time: 18:02:12
5168 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 00 [168] - Implausible Correlation
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 21
Mileage: 225856 km
Date: 2015.12.15
Time: 20:17:55
5170 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0237 00 [032] - Signal too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Mileage: 225833 km
Date: 2015.12.14
Time: 20:22:51
5282 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 00 [032] - Signal too High
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 224886 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00
Dodam jeszcze że, czujnik ciśnienia doładowania był wymieniony i przepustnica.
Niestety, problemy pojawiają się na nowo.
Najczęściej dzieje się tak, gdy jest bardzo wilgotno na polu, jak umyję samochód, bądź jak mocno pada deszcz, dlatego nasuwa się mi myśl, czy problemem nie jest gdzieś jakiś przewód/kabel.
Jednak bardzo prosiłbym o pomoc, bo jest to bardzo irytujące, gdy auto traci moc;/
Pozdrawiam
Janusz
Opublikowano

Z tych błędów wychodzi na uszkodzony elektrozawór N112 obiegu wtórnego powietrza, przerwa w ciągłości przewodów. i

czujnik temperatury powietrza wejściowego (zasysanego) (G42): Sygnał za wysoki

sprawdź przewody i kostki

Opublikowano

Dzięki za pomoc;)

Pozdrawiam


Niestety, problem znów powrócił.

W okolicy nie mam nikogo, kto mógłby mi się tym zająć. dlatego liczę na waszą pomoc.

Postanowiłem raz jeszcze wymienić czujnik ciśnienia doładowania.

Mam takie pytanie jeszcze, czy czujnik G31 jest zależny od czujnika g42 bądź odwrotnie?

Bo już nie mam pomysłu co i gdzie szukać;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...