marcin93 0 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 witam, zrobilem dzis wydech z kwasówki do swojej b6, modyfikacja polegala na wycieciu dwoch tlumikow (srodkowy i koncowy) i wstawieniu rury 2.8" od kata po sam tyl samochodu, okazalo sie jednak troche za glosno (do 2 tys obr nawet spoko, pozniej gorzej)i tu moje pytanie co radzicie zastosowac aby go troche uciszyc ale zeby tez nie chodzil jak seria, z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Zostaw chodz koncowy to bedzie ciszej. Edytowane 16 Grudnia 2015 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin93 0 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 seryjne są 2,25". myslalem bardziej o jakims przelotowym z kwasowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 wsadz końcowe , mogą być i przelotowe będzie już ciszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 witam, zrobilem dzis wydech z kwasówki do swojej b6, modyfikacja polegala na wycieciu dwoch tlumikow (srodkowy i koncowy) i wstawieniu rury 2.8" od kata po sam tyl samochodu, okazalo sie jednak troche za glosno (do 2 tys obr nawet spoko, pozniej gorzej)i tu moje pytanie co radzicie zastosowac aby go troche uciszyc ale zeby tez nie chodzil jak seria, z gory dzieki Nagraj film i puść tutaj ,chętnie posłucham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu miałem przelot na samej rurce z 2-3 tyg. wrzuciłem koncowe przelotowe i jest znośnie, da sie jechać trase 500 km. Fakt ze idealnie nie wygłuszą i nie bedzie z tego jak na serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorence 1 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) temat powinien być w dziale "rocket science". Wywaliłem tłumiki, jest głośno, co zrobić żeby było ciszej ? polecam podstawy: https://pl.wikipedia.org/wiki/T%C5%82umik_samochodowy wogole kto Ci polecił robienie wydechu bez tłumików ?? takie akcje robi się albo w rajdówkach albo w autach do driftu, a nie w w autach do codziennej jazdy. A jak chcesz mieć przelot to kupuję sie tłumiki przelotowe. Po pierwsze hałas, po drugie rezonans- drgania. Skąd wogole pomysł na 2.8" ?? jeżeli seryjnie miałeś 2.25" i zostawiłeś katalizator to przecież masz wąskie gardło przy samym katalizatorze wiec jaki jest wogole sens tej operacji ?? nie zdziwiłbym się jakby osiągi się pogorszyły. http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magnaflow-2-5-64-46cm-l-wawa-i5716788189.html Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Lorence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez80 31 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Wstaw ,ze dwa tlumiki przelotowe po drodze i bedzie fajnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin93 0 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu zrobilem z kwasowki tlumik przelotowy i wstwilem na koniec, rezystancji nie sychac juz i ogolnie troche ucichlo, tak ze jest juz wporzadku temat powinien być w dziale "rocket science". Wywaliłem tłumiki, jest głośno, co zrobić żeby było ciszej ? polecam podstawy: https://pl.wikipedia.org/wiki/T%C5%82umik_samochodowy wogole kto Ci polecił robienie wydechu bez tłumików ?? takie akcje robi się albo w rajdówkach albo w autach do driftu, a nie w w autach do codziennej jazdy. A jak chcesz mieć przelot to kupuję sie tłumiki przelotowe. Po pierwsze hałas, po drugie rezonans- drgania. Skąd wogole pomysł na 2.8" ?? jeżeli seryjnie miałeś 2.25" i zostawiłeś katalizator to przecież masz wąskie gardło przy samym katalizatorze wiec jaki jest wogole sens tej operacji ?? nie zdziwiłbym się jakby osiągi się pogorszyły. http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magnaflow-2-5-64-46cm-l-wawa-i5716788189.html caly uklad robilem sam, material mialem na warszracie wiec kombinowalem bo nie kosztowalo mnie to zlotowki, czemu 2,8"? audi ma 160KM i 390Nm wiec pomyslalem o wiekszej srednicy, na kata tez nadejdzie czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się