r7adek 18 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witajcie. Po jakimś czasie od kupna zaczął brać mi silnik olej. Oglądając silnik nie widzę żadnych wycieków, w okolicy turbiny także nic nie widać. Sprawdzałem kompresje metodą garażową poprzez odkręcenie korka wlewu oleju. Przedtem musiałem dolewać około 500 ml, teraz jest tego prawie 1 litr na około 3 - 4 tyś. Czy może to być oznaka padającej turbiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Kompresja jaka wyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 takie ubytki to jeszcze nie tragedia auto zapewne jeździ sprawnie i nic sie z nim nie dzieje. może być turbo a może tłokami w atmosfere idzie miałem a3 1.8t i też spalała około 0,5l na 2-3 tysiace w zależność od jazdy. zrobiłem nim 60 tysiecy km i nie robiłem żadnych remontów teraz jeździ kuzyn i aby narzeka że musi co jakiś czas oliwy dolać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 a olej jaki masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StrusLbn 0 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Możesz gubić olej w czterech przypadkach. Pierwszy pierścienie olejowe mogą być zagarowane, drugi uszczelniacze zaworowe mogą być zużyte, trzeci turbina może przepuszczac olej w wydech no i czwarty to co było u mnie, dolot zasysal olej z odmy. Zaslepilem wyście odmy z odlotu iszczelnie a na odme założyłem filtr i po sprawie. Ale podstawa jest sprawdzenie ciśnienia na cylindrach. Edytowane 18 Grudnia 2015 przez StrusLbn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r7adek 18 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 a olej jaki masz? Po kupnie jeździłem na liqui moly synthoil high tech 5w/40 ale brał go jeszcze więcej a wiadome , że tani nie jest. Teraz zalany jest Motul x-cess 5w/40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 no to oliwa prawidłowa. Pozostaną kwestię do sprawdzenia jak wyżej napisano. Olej w dolocie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 14 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ja przez 5 tys km dolałem ok 0,7 l oleju Motula 5W 40 - jak myślicie czy to normalne zużycie dla tego silnika? Często lubię go kręcić wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 mozliwosci sa trzy: - pierscienie - turbo - uszczelniacze zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się