Rabbi Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 W dniu 5.09.2021 o 20:10, kamilch-1984 napisał: No i tyle w temacie ? I co udało się? Tak udało się ? Przynajmniej u mnie ? Edytowane Środa o 18:57 przez kamilch-1984 Konwersujesz sam ze sobą?
kamilch-1984 Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 3 godziny temu, Rabbi napisał: Tak udało się ? Przynajmniej u mnie ? Konwersujesz sam ze sobą? Tak wyszło,byłem pewien że jeszcze ktoś ciągnie ten temat
soul87 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 To mozna prosic o spis co trzeba bylo przerobic zeby wrzucic turbo z CGLC ?
kamilch-1984 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 (edytowane) 3 godziny temu, soul87 napisał: To mozna prosic o spis co trzeba bylo przerobic zeby wrzucic turbo z CGLC ? Jaki spis ? Dajesz auto do firmy,która zajmuję się tuningiem i tyle w temacie No dobra jedyne co zrobiłem to kupiłem turbo cglc i intercooler,który sam założyłem,żeby obniżyć koszty. Resztę zrobił "MT SERWIS" Ps. A reszta zgadza się z wcześniejszymi komentarzami. Od strony wydechu rozwiercasz otwory flanszy . Zasilanie oleju turbo, trzeba zrobić nowe (są firmy które zakuwają przewody w oplocie) .Spływ oleju zostaje. Gdzieś,ktoś pisał,że działanie gruszki turbo cglc jest odwrotne niż w caga. Nie było u mnie takiego zjawiska . Edytowane 7 Listopada 2021 przez kamilch-1984
soul87 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Rozumiem ze chodzi o flansze filtra DPF / katalizatora ? tzn otwory na sruby ? Co do przewodu turbo to ciekawe czy zamiast zakuwac przewod itp mozna go wymienic na taki od silnika CGLC wlasnie Turbo z CGLC dzialalo jak stare dopoki nie zrobiles strojenia ?
kamilch-1984 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Godzinę temu, soul87 napisał: Rozumiem ze chodzi o flansze filtra DPF / katalizatora ? tzn otwory na sruby ? Co do przewodu turbo to ciekawe czy zamiast zakuwac przewod itp mozna go wymienic na taki od silnika CGLC wlasnie Turbo z CGLC dzialalo jak stare dopoki nie zrobiles strojenia ? Powiem tak. Przewaliłem cały internet w poszukwianiu i porównywaniu części,które mógłbym zmienić a nie dorabiać. Oczywiście mogłem coś przegapić. Więc próbuj,kupuj,porównuj może akurat Zakuty przewód olejowy z końcówką (patrz zdjęcie) możesz kupić gotowy. Jedynie co jest Ci potrzebne to rozmiar gwintu zasilania w turbo cglc (chyba 14 x1,5) i rozmiar gwintu od drugiej strony przewodu (od strony silnika) Do tego śruby tego typu (patrz zdjecie),zależy też od miejsca jakie tam masz . Wiele pytań pada na przewód zasilania.Jakiej ma być średnicy. Pisałem w tej sprawie do firmy Garett. W odpowiedzi była taka informacja. Turbosprężarki na łożyskach ślizgowych nie potrzebują restryktora oleju,tylko odpowiedni przewód spływu.
arazvan2002 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Opublikowano 27 Stycznia 2022 @kamilch-1984 After you installed the turbo did you had error related to actuator sensor until you remapped it? Czy po zainstalowaniu turbo wystąpił błąd związany z czujnikiem siłownika, dopóki go nie zmapowałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się