Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sportowe zawieszenie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W witam kupiłem A4 z obniżonym zawieszeniem (sprężyny progresywne) i po nie długim okresie użytkowania postanowiłem je wymienić na standardowe ( Polskie drogi nie nadają się raczej do jazdy z takim zawieszeniem). Po wykręceniu kolumny (zawieszenie przednie) okazało się żeby włożyć nową standardową sprężynę trzeba ją ścisną o ponad 50% (czy to normalne?) i po uwolnieniu ze ściągaczy nie chce się prawidłowo osadzić, wybacza się (wygina w łuk). Dodam że amortyzator wydaje się być standardowy, jest koloru czarnego. Sprężyn też raczej nikt nie pomylił, porównywałem z innymi, ta sama ilość zwoji, wymiary takie same (oczywiście są nieco dłuższe od tych sportowych). W czym może tkwić problem? Proszę o pomoc....

Opublikowano

A jakie sprężyny zakładasz ? używki nowe .....

Może amortyzator jest sportowy i ma krótki goleń :)

Opublikowano

Na pewno amorki są sportowe i przez to masz efekt wygięcia sprężyny bo ja ściskasz na maxa :naughty:

Opublikowano

Być może tak jest. Tylko że obecne amorki mają kolor czarny, więc powinny być standardowe. Zazwyczaj sportowe amortyzatory są koloru żółtego lub niebieskiego (przynajmniej do tej pory mi się tak wydawało). Jak ktoś się orientuje w tym temacie proszę pisać. Czy występują różnice wymiarowe pomiędzy jednymi a drugimi?

Opublikowano

Zazwyczaj sportowe amortyzatory są koloru żółtego lub niebieskiego (przynajmniej do tej pory mi się tak wydawało).

sa tez czerwone i czarne, to zalezy od firmy i od wlasciciela bo moze je pomalowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...