xirus Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Witam, mam A4 B8 z audi drive select, przy zakupie w aso poweidzieli że amortyzator się wylewa i ileś spraw w zawieszeniu do zrobienia. Wymienione zostały amortyzatory z przodu oraz zrobione niby wszystko w zawieszeniu. Po odebraniu samochodu komfort nie wiele lepszy niż przed naprawą, jeźdząć na comfort w mieście bardzo mocno czujemy wszystkie dziury jak i nierównośći niewielkie w drodze. Jeździłem wtedy na 18 więc możę ta opona (chociaż w 2gim aucie ten sam rozmiar mam), zmieniłem felgi na zimowe 17cali z nowymi oponami a wcześniej z pełną regeneracją felg by nie szukać tutaj problemu. W międzyczasie robiona zbierzność bo auto uciekało w prawo, po niby sporo poprawa ze znoszeniem ale nadal nie ma takiego komfortu na jaki liczyłem. Na trasie jest trochę lepiej, ale też czuć mocno wszystkie nierówności. Jeździ się nadal niezbyt komforotow, czy a4 z ads tak ma czy szukać gdzieś jeszcze problemu ? 17 letnik BMW e46 jeździ się bardziej komforotow (jeśli chodzi o dziury), a a4 b8 znajomego na normalnym zawieszeniu dużo dużo lepiej.
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Cos jest nie halo, mam u siebie zawias 1bl + ads i jezdzi sie naprawde dobrze, w sumie nie zmieniam na comfort, jezdze na auto po miescie lub po autostradzie na dynamic. Wiadomo ze jak droga jest poszatkowana jak ser szwajcarski to i zawias nie pomoze ale tlumi napewno duzo lepiej niz standardowo. Na zime mam 17 z profilem opony 50, ale lato mam z profilem 35 i 19 stki i tez daje rade jezdzic. W kazdym razie mam porownanie do zawiasu 1bv i tam na 18 stkach jest dramat jakikolwiek przejazd przez uskok poprzeczny albo gorsza nawierzchnie to wszystko dociera do srodka i komfortu zero :/
xirus Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2015 Macie pomysły co można jeszcze sprawdzić ? czy zmienić mechanika na start ? felgi po regeneracji odebrałem dzisiaj, i miałem pierwszą trasę na nich przy 130 na auto czuć mocne drgania po zmianie na comfort jest lepiej ale i tak dość słabo
tommy-cichy Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Kolego zacznij od tego że sprawdź czy fizycznie masz zawieszenie z amortyzatorami ADS. Jeślio masz na pewno to zobacz czy mechanik założył Ci takie amortyzatory pod ADS. Po trzecie podepnij auto pod komputer i sprawdź czy nie ma błedów. Jeśłi są błędy to amortyzatory nie będą działać prawidłowo. Podstawa to zobaczyć czy masz amortyzatory pod ADS bo to że masz w Menu ADS możesz mieć tylko maglownicę Serwotronic.
xirus Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2015 Witam, mam zawieszenie ADS, pod kompem nie mam błędów - jak mogę jeszcze gdzieś sprawdzić coś więcej od zawieszenia proszę wskazówki. 2 przednie sztuki tak jak pisałem wymienione na nówki (mechanik brał z ASO mam kartonik od 1dnego i nie mała fakturę za to )- i jest spora różnica między comfort/auto/dynamic ale nazwał bym to twardo/mocno twardo/cholernie twardo Najchętniej bym się przejechał taką z ADS i będzie wszystko wiadomo.
Gibons Opublikowano 25 Grudnia 2015 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Dokładnie najpierw sprawdź czy amory są ADS jeżeli tak to mają wtyczkę przy amorze i oznaczenie 1BL. Nie wiem czy po wymianie trzeba coś kalibrować musiałbyś się dowiedzieć w ASO. Może też być tak że masz za duże wymagania zawias w b8 jest ogólnie dość twardy. ADS nie będzie działał jak pneumatyczne w A6 nawet w połowie. Proponowałbym też rozważyć wymianę sprężyn na eibacha. Większy komfort był na 1BE + eibach z ADS niż 1be na seryjnych spręzynach z ADS. To tak z mojego doświadczenia.
xirus Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2015 Spróbuje w niedziele wymienić koła na znajomego które na 100% nie biły i wygodnie się jeździło. Zobacze czy będzie lepiej, później trzepaki, i sprawdzenie półosi od skrzyni oraz poduszki (coś mi drga do tego ciągle problem z gaśnięciem auta - dopiero na styczeń jestem umówiony z mechanikiem), następnie spróbuje: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/316661-drzenie-kierownicy-i-calego-auta/ jak nie pomoże to będę dopytywał dalej, w międzyczasie dam znać co pomogło co nie, może się komuś przyda
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jak bedziesz w Wawie to sie odzywaj, porownamy prace zawiasu. Sprawdz dobrze felgi i opony. Bo moze w nich lezy problem ? Ja generalnie z zawiasu 1bl jestem bardzo zadowolony i mam nadzieje ze amory jeszcze troche pojezdza. Btw przy jakim przebiegu padly Ci te amory ? Droga zabawa ?
xirus Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 150k, obstawiam jednak że poprzedni właściciel w coś mocno wjechał bo tam jeszcze coś z przodu znalazłem po rabatach wyszło 3 300 za 2 sztuki amortyzatorów, wiem że można coś lepiej jeszcze zbić, ale startowo 4 chcieli, używki wiem że można kupić sporo taniej jak i regenerować wiec 1den zostawiłem na pamiątkę jakby co bo w pełni sprawny, 2gi się wylał problem na 90% leży w felgach znaczy jednen z problemów, zmieniłem kilka dni temu na próbę ze znajomego a4 koła i idealnie się jeździ, oczywiście wszystkie nierówności dużo bardziej czuć niż na jego zawieszeniu ale 0 drgań itd oraz jeszcze raz wybieram się na geometrię, nawet na jego kołach auto ściąga w prawo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się