Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 2.0TDI Sport 150hk manual


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, eskal napisał:

bartoooh niestety tak to już wygląda, że jak ktos kupuje nowy model auta jeszcze mocno nie przetestowany to duzo rzeczy w nim potrafi paść a z tego co pamiętam byłeś jednym z pierwszych, którzy kupili  A4 B9. Zobaczymy jak będzie z modelami z rocznika 2017. Podobnie jest z mercami i talismanem, te pierwsze ktore wyszły na rynek są czesto w serwisie.

Tak pierwszy na forum u nas byłem.  Wziąłem model, który przyszedł do salonu bez szczególnych oczekiwań co do wyposażenia.  Liczyłem się z tym, że mogą być problemy i wiem, że tak się dzieje nie tylko w przypadku audi.  Denerwuje mnie jednak częstotliwość usterek. Jakość wykonania też pozostawia wiele do życzenia. Dlatego też postanowiłem zmienić na a6, która na rynku już jest jakiś czas i tylko bodajże silnik jest z nowej gamy(190koni). 

Miałem ochotę na nową Q5 ale nauczony po A4... Wolę poczekać, aż doprowadza ja (mama nadzieje ze będzie bardziej udana) do perfekcji. 

No cóż przygoda z A4 się skończyła zaczynam przygodę z a6. Ale forum nie odpuszcze, bo może w przyszłości powrócę do kochanej najwspanialsze A4 z która zaczęła się przygoda z OOOO

Opublikowano

Ale jak przyjdzie opisz tu swoja A6-ke. Wiele osob z forum ma takie i nalezy do klubu.. nawet moderatorzy i vipy. Czekam na info jak juz bedzie. 

Martwi mnie tylko silnik.. jezdzilem a4 ze 190 konnym tdi i kiepawo to wygladalo.. z a6 moze byc jeszcze gorzej.

Opublikowano

Oczywiście, że opisze, bo nie zamierzam uciekać z forum czuje jakąś wiez mimo że nie udzielam się. 

Jeździłem ta nowa Q5 ze 190konnym dieslem na jeździe próbnej i powiem szczerze, że 190kunia na takie auto d*py nie urywa, miałem a6allroada z końca 2016 roku trzy dni kiedy moja A4 był na naprawie gwarancyjnej z 3.0tdi 218kunia i byłem pod wrażeniem aczkolwiek później wziąłem na cały dzień a6 że 190konnym dieslem i powiem Wam że dużej różnicy nie wyczuwam. 28koni nie zrobiło mi szczególnej różnicy. Wiadomo że to nie to samo ale a6 zbyt wiele nie dostawała od allroada.(moze dlatego, że się nie znam) 

Opublikowano

Allroad jest cięższy wiec dlatego nie odczułeś specjalnej róźnicy :) 

Opublikowano
Godzinę temu, Norbas napisał:

Allroad jest cięższy wiec dlatego nie odczułeś specjalnej róźnicy :) 

Więc po co przepłacać :P

A i tu i tam Quattro jest więc będę zadowolony (moja żona szczególnie) 

 

O dziwo zawsze uważałem że automat jest dla lamusy zdecydowałem się Na skrzynie s-tronic,  dobry wybór? 

Opublikowano

Bardzo dobry. Raczej juz na manuala nie przejdziesz nigdy. Chociaz s-tronic jest skrzynia dosc surowa, ale bardzo szybka.. minusem jest to, ze potrafi szarpnac itp. 

Na pierwszy automat przyjemniejszy bylby tip-tronic no ale on dostepny jest w mocniejszych silnikach..

Opublikowano

No i poszło... 

Koniec histori z A4. Oby służyła nowemu właścicielowi :)

 

Opublikowano

Ok, czekamy na opis a6 :)

Opublikowano (edytowane)

ja prdl

przeczytałem od dechy do dechy

nie wiem co powiedzieć, w jakiś sposób to niesamowite co za shit teraz robią

w 2008 roku odbierałem swoją b8 - miała numer produkcji 3156, więc to na serio była first edition

koleś mi powiedział, że jest to w jakiś sposób model ryzyk fizyk i może być różnie, ale przez 5 lat, nie zepsuło się dosłownie nic, pierwszą usterką był czujnik ABS

może dlatego że nie przesadziłem z bajerami elektronicznymi, ale jak się słucha o trzaskach, świstach, piskach i innych pierdołach dot. kluczyków, to się wierzyć nie chce ..... :facepalm:

świat schodzi na psy, jak boga noga

 

Edytowane przez Kamyk
Opublikowano
Dnia 2017-03-20 o 14:42, Kamyk napisał:

ja prdl

przeczytałem od dechy do dechy

nie wiem co powiedzieć, w jakiś sposób to niesamowite co za shit teraz robią

w 2008 roku odbierałem swoją b8 - miała numer produkcji 3156, więc to na serio była first edition

koleś mi powiedział, że jest to w jakiś sposób model ryzyk fizyk i może być różnie, ale przez 5 lat, nie zepsuło się dosłownie nic, pierwszą usterką był czujnik ABS

może dlatego że nie przesadziłem z bajerami elektronicznymi, ale jak się słucha o trzaskach, świstach, piskach i innych pierdołach dot. kluczyków, to się wierzyć nie chce ..... :facepalm:

świat schodzi na psy, jak boga noga

 

Dlatego zrezygnowałem z nowego modelu na recz dopracowanej A6C7 i wiem że już nie zdecyduje się na jakikolwiek nowy model auta. 

Moja pierwsza myślą pod koniec roku była nowa q5 która urzekła mnie wyglądem. 

Później po jeździe próbnej stwierdziłem tak to jest auto którego potrzebuje, lecz po kilku dniach ochlanalem i zacząłem się zastanawiać czy to jest to czego chce? Życia w niepewności? A jak powtórzy się sytuacja taka jak z A4? 

Nie! powiedziałem nie. 

I padło na A6 mam nadzieję że z tym modelem będzie lepiej:) 

Jest to model który na rynku już jest kilka parę ładnych lat więc wszelkie usterki powinny być wyeliminowane :)

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Qurcze, a miałem szukać b9. Masakra. Teraz to raczej pójdę w kierunku B8 z końca roku albo A5. Za duże ryzyko widzę z ta b9.

Edytowane przez Tomafx
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 8.11.2019 o 22:54, Tomafx napisał:

Qurcze, a miałem szukać b9. Masakra. Teraz to raczej pójdę w kierunku B8 z końca roku albo A5. Za duże ryzyko widzę z ta b9.

Bez przesady ? W życiu bym nie zamienił B9 na B8. Miałem allroada B8 i wiem co mówię. ?

Opublikowano

Qrcze, pytanie czy kolega miał pecha czy pierwsze modele są niedopracowane. To musiałoby się wypowiedzieć więcej wladcieli b9. Tak czy inaczej daje tondo myślenia. Mówię tu o b9 z 2016 r - początek produkcji. 

Opublikowano
8 godzin temu, Tomafx napisał:

Qrcze, pytanie czy kolega miał pecha czy pierwsze modele są niedopracowane. To musiałoby się wypowiedzieć więcej wladcieli b9. Tak czy inaczej daje tondo myślenia. Mówię tu o b9 z 2016 r - początek produkcji. 

Ja mam B9 z marca 2016 roku z nalotem 117k. I co i nic ?

Opublikowano (edytowane)

To raczej w każdym modelu z początku prodkucji jest i było niedopracowanie itd. Szukaj coś z późniejszych lat. A wady jakie ma b9 zobacz na niemieckim forum. Tam wszystko jest jasno napisane, u nas jeśli było by szrotem to tak każdy będzie chwalił i mówił że jest ok. B9 to nowa buda , tam jeszcze może co nieco wyjść. Lift chyba byłyby najlepszym wyborem :D

Edytowane przez MaciekPL
Opublikowano (edytowane)

No właśnie, kierując się tym tokiem myślenia lepiej kupić B8 z 2015 niż b9 z 2016 - mniejsze ryzyko awarii w B8. Za b9 trzeba dać ok 90 tyś z roku 2018 czy więcej a ja mam też inne wydatki. Do 75 tyś mogę coś szukać, dalej się nie zapedzam. Dlatego raczej kierunek a4 B8, A5 lub ewentualnie A6 C7. A za 5 lat kupię b9 po lifcie. 

Edytowane przez Tomafx
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, MaciekPL napisał:

To raczej w każdym modelu z początku prodkucji jest i było niedopracowanie itd. Szukaj coś z późniejszych lat. A wady jakie ma b9 zobacz na niemieckim forum. Tam wszystko jest jasno napisane, u nas jeśli było by szrotem to tak każdy będzie chwalił i mówił że jest ok. B9 to nowa buda , tam jeszcze może co nieco wyjść. Lift chyba byłyby najlepszym wyborem :D

B9 to przepaść technologiczna w porównaniu do B8. Porównując, to B8 wygląda w środku jak auto z poprzedniej epoki. Ja na przykład muszę wejść codziennie do B9 i się przejechać, bo inaczej jestem chory. To auto jest super. Nie kupuj B8 to taka rada mającego B8 i B9.

Edytowane przez vvalery
Opublikowano (edytowane)

Ok, masz rację, wygląd głównie środek jest całkiem inny. Tylko pytanie, kupić b9 -uda się to cieszyć się z bezawaryjnością, nie uda się to ciągle serwis. Sporo osób jednak narzeka, że ciągle coś. Ja muszę mieć auto w miarę bezawaryjne w pierwszej kolejności. Wygląd to druga sprawa. B8 czy a5 w s- linie wygląda nadal atrakcje, a środek to kwestia gustu. Mi nie przeszkadza, mimo, że ma już parę lat. Wiadomo, b9 jest autem nowocześniejszym, ale czy ładniejszym ? Kwestia gustu. Ciężki orzech do zgryzienia. Czy brać dopracowany model nadal atrakcyjny czy nowsze auto i bardziej zaawansowane technologie ale jeszcze jednak niewiadoma.

Edytowane przez Tomafx
Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, Tomafx napisał:

Ok, masz rację, wygląd głównie środek jest całkiem inny. Tylko pytanie, kupić b9 -uda się to cieszyć się z bezawaryjnością, nie uda się to ciągle serwis. Sporo osób jednak narzeka, że ciągle coś. Ja muszę mieć auto w miarę bezawaryjne w pierwszej kolejności. Wygląd to druga sprawa. B8 czy a5 w s- linie wygląda nadal atrakcje, a środek to kwestia gustu. Mi nie przeszkadza, mimo, że ma już parę lat. Wiadomo, b9 jest autem nowocześniejszym, ale czy ładniejszym ? Kwestia gustu. Ciężki orzech do zgryzienia. Czy brać dopracowany model nadal atrakcyjny czy nowsze auto i bardziej zaawansowane technologie ale jeszcze jednak niewiadoma.

Na forum piszą z reguły osoby, którym się coś nie udało bądź popsuło. Na ilu posiadaczy B9 skarży się tutaj na forum, pewnie mniej niż 1%. Porównaj lament i ilość postów o mankamentach B8 a B9. Na forum B9 mizeria w porównaniu. Tu masz B9 po 100k i zobacz na końcu wyniki:

 

Edytowane przez vvalery
Opublikowano (edytowane)

Ok. Zaraz sobie obejrzę. Wiadomo, że B8 nie jest idealny. Ale mówimy tu o końcówka roku B8 2015 a początek produkcji b9. Dlatego b8 raczej jest już dopracowane, b9 2016-  jest dobrym atutem ale problemy wieku dziecięcego występują. Pytanie ile ich jest i jak często zdarzają. Narazie pozostaje mi zbierać informacje, czytać itd. Mam trochę czasu, dużo zależy od opinii, informacji i napewno jakieś jazdy testowej co będzie za jakiś czas stało w garażu. Co do awarii to wiadomo, każdy samochód je ma, ale jak kolega z forum, który kupił nowe a4 pisze, że ciągle coś, już kilka razy był w serwisie no to daje do myślenia, przy nowym aucie. :)

Edytowane przez Tomafx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...