Radex121 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Witam ostatnio postanowiłem sprawdzić stan swojej motorówki i okazało się ze nie ma tragedii... he wszystko w normie po za EGR musiałem go wymienić ponieważ klapa gasząca była luźna i przytykała się... A więc postanowiłem sprawić sobie mały soft w firmie ADT Tuning we Wrocławiu. jak widac ktoś już kiedyś cos majstrował i był już jakiś soft na 144km dowiedziałem się ze był on robiony w Niemcowni Co o tym powiecie ? myślę sobie aby po nowym roku wstawić inne turbo i może inne wtryski bo to co tu widzicie to wszystko seria.... Edytowane 30 Grudnia 2015 przez Radex121
C4NC3R Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Załóż FMIC i gtb17. Wtryski zostaw, bo do 200 KM spokojnie starczą
Radex121 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ok dzięki za podpowiedz będę się powoli wgłębiał w temat A co powiesz teraz o wykresie ? można cos z tego wyczytać ? wszystko ok ? jeździ dobrze
diabelek69 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Co do wykresu osobiście wole NM bardziej płasko i w szerszym zakresie a tu masz max NM dopiero przy 2800 a później wszystko leci na łeb. Ogólnie wygląda to jakby tuner dźwignął parametry w ori sofcie do góry i po robocie. Jeśli będziesz szukał turbo będę miał na sprzedaż moją gtc. Z FMIC wyszło 195/410 bez dymu jak coś PW
Blachu Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Słaby też dół jest, 270 Nm przy 2000 rpm... Coś nie gra raczej... A to że po 3k rpm moment leci ostro w dół - no cóż, przecież tam jest seryjne turbo, a nie big turbo, więc jest to normalna rzecz...
Radex121 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) To tak jak pisałem wszystko seryjne Dlatego myśleze po zmianie turbo i po lepszym wysterowaniu będzie to wszystko dużo lepiej wyglądało ) Edytowane 31 Grudnia 2015 przez Radex121
Blachu Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Tak jak kolega wyżej pisał, wstaw GTB1756vk, do tego FMIC i kilka innych drobiazgów - do codziennej jazdy jest to najlepszy wybór, reakcja na gaz, wstawanie turbo jest pro. 200 KM spokojnie wyjdzie, a jak pompki dobre to jeszcze kilka-kilkanaście koni więcej... No chyba że masz parcie na cyferki (np. 250 KM) to wtedy ładuj GTB2260
Radex121 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 nie nie nie heh ja potrzebuje auto do normalnej jazdy z patrzęba na szybka reakcje na gaz Panowie powiedzcie mi bo przy tej operacji miałem zmieniany kontu wtrysku ponieważ poprzedni był źle ustawiony i teraz czuje ze motor chodzi twardziej czym może być to spowodowane tym programem czy zmianą kontu wtrysku ?pytam się z czystej ciekawości ponieważ czuje różnice w pracy silnika i mnie to zastanawia )
bercik2 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Czym bliżej kąt na 0 i mniej, tym bardziej silnik głośniej chodzi ale zrywniejszy jest. wyklepane z kciuka
Radex121 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 A powiedz mi proszę można nad tym popracować samym programem czy zmianą osprzętu ? co na to wpływa
C4NC3R Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 W sofcie, ale jak zmienisz osprzęt to może dopiero korekte softu zrób
habcio19 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 niektórym się to nie spodoba, ale wywal katalizator i wstaw http://allegro.pl/audi-a4-1-9-tdi-avb-awx-avf-100-130-hp-zamiennik-i5861845633.html ulżysz turbinie i nieco poprawisz dól.... dla motoru napewno na +
marcin4x4 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) przeceniona fanaberia, chyba że zawalony to robić... .rura tańsza... Edytowane 3 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Radex121 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) czy zawalony to nie wiem ale jak by nie było to 14 lat już ma raczej się na to nie zdecyduje ponieważ teraz czuc już czasem smród za autem to co by to było po wycięciu kata Apropo tego katalizatora . Już dawny czas temu słysze u siebie takie jak by szuranie po odejmowaniu gazu z prawej strony wyczytałem na forum ze to niby od turbiny i trzeba ją wyczyści ale i tak to niby na długo nie pomaga a mój mechanik mi powiedział ze jest to od katalizatora gdy odejmujemy gaz to na katalizator idzie spora ilość spalin " powietrza" i dlatego słychać ten odgłos szurania. może oznacza to zapchany katalizator czy cos nie wiem nie znam się he:grin: Edytowane 3 Stycznia 2016 przez Radex121
marcin4x4 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Więcej smrodu i dymu daje EGR, sprawdzałeś czy lata poprawnie ? coś w ten deseń ? Edytowane 3 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Radex121 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Kurcze podobnie tylko ze o wiele głośniej niż u mnie musze poszukać tu na forum filmu bo ziomeczek z forum miał tak samo jak znajde to dodam EGR był wymieniany razem z softem ponieważ klapa gasząca była cała luźna i egr się przymykał i powodowało to szarpania autem Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Radex121
marcin4x4 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) jeśli masz turbo surge to uważaj by nie rozwalić sprężarki, ECU nie zawsze zabezpieczy. zrób logi 11, jeśli się zabezpiecza będziesz miał odnotowane w błędach. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Radex121 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2016 nie to po prostu jest tak zwane " cofające sie powietrze" a więc nic strasznego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się