Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 D2 Przedlift - odpoczynek od A4 1.8TQ :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

folia, jasno czarna z odjazdowych, niestety nie umiem kleic idealnie tego dziadostwa ale z daleka jest ok ;D podobno ma 98% przepusczalnosci wiec swieca praktycznie tak samo

Opublikowano (edytowane)

dawno się nic nie działo, ogólnie się jeździ i to nawet bezawaryjnie jeśli chodzi o samo auto

z ostatnich rzeczy które popsułem, to zderzak przód nieco pekl, czeka aż go pospawam bo używka to cena 1000+ nawet popękana, popsuty licznik i FIS też na własne życzenie zepsułem bo chciałem rozkręcić i poczyścić a po złożeniu nie za bardzo hula, prawy błotnik do wymiany, ktoś go kiedyś reperował i na pewnej górce koło dobiło do rantu i szpachel się poddał, i to chyba tyle :D no ale autem się jeździ a nie stoi, nie jestem z tych co co drugi dzień jeżdzą na myjkę i jak zobaczy brudek to leci ze szmatką od razu;p plus mam małe dzieci więc jak poodkurzam w środku to mogę nacieszyć się porządkiem góra jeden dzień dopóki znowu nie wskoczą do środka

trochę rzeczy też się porobiło, zregenerowałem altka choć wraz nie jest idealnie, raz lepiej ale czasem wraz są dziwne spadki napięcia
wyrzeźniłem DRLa w miejsce długich, a tym samym CLH, wleciał tez podgrzewacz cieczy chłodzącej przed reduktorem tak żeby w zimę szybciej było cieplej :) nawet działa elegancko

z wiosna może wleci kwasiak, prawie w całości, graty już kupione nawet, tylko nie ma gdzie i kiedy porzeźbić, malowanko od listew w dół progów, chyba na czarno, no i spawanie/malowanie zderzaków jak fundusze pozwolą, opon na lato tez nie ma... worek pieniędzy by się jakiś przydał :<

 

IMG_20170320_211609.jpg

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Czyli można powiedzieć, że auto poprostu "jezdzi" :) zaciekawił mnie ten podgrzewacz wody przed reduktorem. Jak to wygląda? Czym jest sterowane?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

jest sterowany dwoma przekaźnikami po 40A, każdy do 1 świecy, każda świeca to ok 300W mocy grzewczej, podgrzewacz jest z FOCUSa mk1, przekaznikami steruje zwykly guzik podgrzewania szyb (dodatkowy), jest polautomatyczny, czyli włącza się go ręcznie ale wyłącza się już sam po 10 minutach albo po zgaszeniu stacyjki

8390e9d6c355cdb9med.jpg
8eabaf54c2d98d6bmed.jpg
c6b7923494bd3674med.jpg

a tu DRL

 

IMG_20170215_164137.jpg

Opublikowano

Czyli w zasadzie podobny układ jak w 1.9 dieslach z na kroccu za silnikiem. Jakąś różnice w czasie nagrzewania zauważyłeś?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dobre do lpg.

Duzo szybciej gaz zalanczal sie zima???

Opublikowano

pi razy oko, około 20-25% szybciej

jak pewnego czasu mierzyłem, bez grzałek to było ok 3 minut, nastepnego dnia z grzałką 2 minuty z hakiem, może wiele, może nie, ale samo to że auto dogrzewało mi się do realnych 90 stopni w czasie 4km drogi do pracy to było już sporo, a nie jak do tej pory do ok 70, zdrowiej dla motoru, oleju, masła pod korkiem w tym roku nie doświadczyłem

Opublikowano

Z tymi tłumikami to będziesz jeszcze żałował niestety :kwasny:

Opublikowano

I jak aktualnie z A8 ? 

Opublikowano

Pioter tak mnie zastanawia bo ciagle po lubie chodzi mi tyl na 330.

Teraz jai wiesz siedzi 280 na amelinium z a8 d2fl.

Ostatnio w ramach wyjazdow mierzylem zapas 16 i powiem ze olow z odwaznikow delikatnie przyciera o zaciack.

Wiem ze amelinium wystaje bardziej od stali i stad nasuwa sie moje pytanie jak myslisz pod 330 wejdzie 17 czy juz trza ino 18????

Pzdr

Opublikowano

Wchodzi na kartkę papieru ... kumpel miał sline 5 ramion i jak mu ręce nie latały to koło bez obcierki na zacisk wchodziło ;) ( sprężynka musiała być zmieniana na taką z 288 jak mnie pamięć nie myli ).

Opublikowano

Arturo ale piszesz o 17???

I pytanie o jakiej sprezynce piszesz skoro Piecia ma zaciski z przedlifta d2 stalowe i albo ja za malo wiem albo nie ma tam zadnej spryzyny....?

Ja mam tez 5 ramion z b6 co pod nie mozna dac 781/2 ale tu kuzwa trza bedzie zrywac obciazniki jak zlapie kapcia.

Opublikowano

dawno tu nie zaglądałem, ostatnio przymierzałem 17stki 5ramienne ori z d2, et 48 i bez problemu weszły na mój hebel z tylu 330x20, ba , 4mm dystans i wchodzi na przód ZL18 350x32 wiec jest rewelacja

różnica polega w zacisku z tyłu, ja mam żeliwny i jest dużo bardziej kompaktowy niż te aluminiaki

a w aucie, co raz coś się zmienia, wydech jeszcze nieukończony, stanął na 1/3 :) może bede miał czas to coś tam się opisze więcej

Opublikowano

Odpuść te kółka... pękają jak popieprzone

Opublikowano

znowu dawno nie zaglądałem :) cały czas coś się dzieje...
a8.png

jest plan aby zamiast bixów z b8 ktore srednio pasuja w obudowy wsadzic bileda easy fit, poczekam az troche potanieją..., a tak to co raz, jak nie urok to sraczka, jak nie wahacz to bezbarwny z drzwi złazi... i tak w kółko :D choć to nie są duże inwestycje, generalnie auto sprawuje się świetnie i nienarzekam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

no i cały czas szukam jakichs 18stek aby sprzedac 19stki zimowe, zeby żona mogła trochę pewniej polatać... :)

20170918_142035.jpg
plik jpg

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Jakie te kółka mają parametry ? A może tak Avus3 ? [emoji6]

 

Opublikowano (edytowane)

8.5x19 ET45, mam tez do nich dystanse z centrowaniem specjalnie pod nie wiec zadnych plastikow nie trzeba wpychac, przod 8mm tyl 13 z dlugimi srubami

co do avus iii, sa super, ale ostatnio stalem obok s4 b5, ktora miala taki hebel jak moj z przodu, i mial dystans moze niecale 10mm zaciski byly na styk z ramionami :D nie wiem w zasadzie czemu tak, avusy ii chyba byly bardziej pojemne pod tym katem :D a chciałbym takie Fele oem abym nie musiał pchać dystansu, chyba ze same Fele będą mega tanie wtedy coś można podumać


IMG_1505040351734.jpg
20170910_123601.jpg

mam na oku avusy I z s8 przedlifta, musze poszperac jak one wygladaja pod wzgledem ukladu ramion od srodka :)

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Coraz ciekawiej :)

Opublikowano (edytowane)

dziadkowóz doczekał się nowych rolek :D co ori to ori, pierwszy raz trafiłem naprawdę w porządku zimówki, 180 i zero jakiegokolwiek bicia, wibracji itp... płynie się

20171106_112412.jpg

a przez ostatni miesiąc każdą wolną chwilę pochłonął nowy członek rodziny z hiszpańskim temperamentem i 1/3 pojemności audi, wkrótce powrót do audicy bo parę rzeczy znów się nazbierało bo zrobienia, poprawienia

20171027_174841.jpg

Edytowane przez pioteros

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...