Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A8 D2 Przedlift - odpoczynek od A4 1.8TQ :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale nie podejdzie bez jakiejś rzeźby :(

Opublikowano (edytowane)

tyl, adapter taki jak mam ja bedzie identyko w b5 praktycznie, przod wymaga dystansu pod tarcze albo mozna pokombinowac z innymi piastami, moze od a8 ?


w sumie specjalnie nic sie nie dzieje (aaa wpadl bixenon ostatnio tylko), budzet kiepski na ta chwile, ale w glowie rodzi sie kolejny mod ktorego nie zdazylem zrealizowac w b5 :) dyfer z blokada od 80tki... przeszczep powinien byc latwy i przyjemny, a mechanizm zrobie na linke/ciegienko abym mogl sobie sam to wlaczac i wylaczac

Edytowane przez pioteros
Opublikowano (edytowane)

Mam taki dyfer z 80tki 2.6i

Edytowane przez Dev
Opublikowano

35/9 czy 37/9 ?

Opublikowano

Ten drugi

Szukam 35/9 z S2

Opublikowano

2.0 16v tez mial chyba ten krotki, a ten 37.9 by mi przypasil ;D

Opublikowano

Ten krótki był tylko w eSie.

Opublikowano

powiem ci ze nie wiedzialem

dopiero ostatnio sie skapnalem ze dyfry z a8, a6, paszczura itd to to samo co B5. tyle ze w B5 jeszcze most wymyslili sobie

Opublikowano (edytowane)

To pakuj TorSena :decayed:

Edytowane przez Dev
Opublikowano

gruby hajs i troche trzeba rzezbic :D a tu plugnplay tylko ciegienko jakies dorobic zeby wajcha zapinac blokade

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A po UJ Wajha?

U Ciebie zrobisz na guzik

Opublikowano

bo nie chce mi sie szukac reszty gratow :D kontrolki, guzika i ciagnac wiazki do ABSu

Opublikowano

Mam wszystko oprócz guzika, na UJ Ci wyłącznik ABSu ?

Opublikowano (edytowane)

Odnośnie skrzyni 5hp24 to różnie z nimi. Szwagier miał D2 polift 2001 rok i skrzynia chodziła jak malina. Po jakiś 2 miesiącach od kupna bez żadnych wcześniejszych objawów przy zmianie z 3 na 4 tryb awaryjny. Z powodu braku funduszy u niego decyzja, że rozbieramy sami. Diagnoza standardowo kosz od forwardu w miejscu gdzie przychodzi pierścień trzymający tarcze. Nowy kosz, tarcze na trzy kosze bo były podpalone, olej i filtr ok 2000zł. Skrzynia odżyła ale było delikatne szrpnięcie z 2 na 3. Po jakiś 2 miesiącach gość wymusił, szkoda całkowita i poszła do ludzi.

Edytowane przez szper11
Opublikowano (edytowane)

Życie ;) , są rzeczy , których nie przewidzisz .

Edytowane przez Arturoo
Opublikowano (edytowane)

u mnie poki co bangla, czasem jeszcze szarpneicie przy dojezdzaniu i redukcji na jedynke, ale w czasie jazdy i przy palowaniu nic sie nie dzieje

raz mialem pietra jak umylem silnik przed montazem LPG, tydzien sie bujalem z trybami awaryjnymi skrzyni, potem wyschlo i wszystko wrocilo do normy, z miesaic temu zobaczylem ze jedna wtyczka zaolejona bo oringi puscily no i izolacja tez slaba - to zaizolowalem poki co nic sie nie dzialo

pozniej zaczelo sie lac z prawej poloski, jak trocheo leju ubylo to tez lubila sobie poszarpywac, 2 tygodnie temu zmienilem olej i uszczelnilem wszystko i jest cacy

a w razie jakby co nawet, to i tak bede szukal manuala, to sie wsadzi jesli ktos ogarnie mi elektryke, chcoiaz rozebranie tego automatu i naprawa nie jest trudna

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Prawa półoś i wyjście na dyfer to bolączki

Opublikowano

Tak jak piszesz pioteros sama naprawa wbrew pozorom nie jest taka tragiczna ale wyciągnięcie i montaż tego kolosa z auta to jest masakra.

Opublikowano

miałem już nic nie dłubać w hamulcach....
13614952_1245215195519467_30659486914506


jeszcze szukam tarcz z MLa 350tek i klockow z ZR/L 17 niższych...

Opublikowano

miałem już nic nie dłubać w hamulcach....

13614952_1245215195519467_30659486914506Piotrunio co to za zacisk?

jeszcze szukam tarcz z MLa 350tek i klockow z ZR/L 17 niższych...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...