Aleksanderr Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Witam, od kilku dni mam kłopot z kontrolką akumulatora. Po odpaleniu któregoś dnia zaczęła się żarzyć. Więc pierwsze co to nie ładuje alternator. Ale gdy zacząłem gnębić temat znalazłem informacje że powinna się palić gdy się nie ładuje. Niestety miernika nie mam a na vagu w któreś grupie znalazłem jakieś napięcie pokazało 11.9V ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów samochód dalej odpala tak jak odpala, nie widać że światła święcą słabiej nic. Dzisiaj jak wstawiałem auto do garażu na włączonym zapłonie było widać jak się żarzy (nie świeci a powinna) i samochód bez problemu odpalił a po odpaleniu zgasła. Gdzie szukać przyczyny ? Od czego zacząć ? Niestety nie mam miernika pod ręką Dodam że aku już jest słaby i chyba automat rozrusznika nie zawsze załapuje bo czasem muszę przekręcić kilka razy kluczyk by zaskoczył. Vaga posiadam, żadnych błędów. NA forum czytałem nic nie znalazłem. A nie mam ochoty już więcej ładować kasy w skarbonkę;(
Fido Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Wymontuj alternator i zawieź do speca. Być może wystarczy sama wymiana regulatora ze szczotkami ale mus sprawdzić stan komutatora. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez Fido
Aleksanderr Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Ktoś polecany w Warszawie i okolicach ? Nie mam juz ochoty ładować w ten samochód kasy. W przeciągu roku władowałem w niego swoją wartość.
jacek70 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Kup miernik. Już za 50 zł kupisz a przyda się na długo. Zmierzasz wolny na aku , napięcie jakie wychodzi z altka , a w razie czego sprawdzisz ciągłość przewodów. Jednym słowem warto.
Aleksanderr Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 Miernik już mam, 11v na uruchomionym silniku Alternator wyjąć do speca czy pojechać autem ? Jak lepiej? Alternator zregenerowany. 300zł :/ ale śmiga Rozrusznik 200zł. Jest git.
andriej Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 powiedział Ci jaka była przyczyna? u mnie w poprzednim samochodzie (skoda) działo się tak jak w mostku prostowniczym była uszkodzona dioda.
Aleksanderr Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2016 Rozrusznik bęndix nie wiem jak się pisze... A alternator podobno było wszystko popalone/nadpalone od obciążenia. (Często trzylitrowego busa odpalałem i inne auta:( )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się