smithi77 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, planuję w tym roku zrobienie swapa 2.0 ALT 130 KM ---> 1.8T AVJ/BFB (150/163KM). Mam w samochodzie założoną instalacje gazową (auto sprowadzone z Włoch już z instalacją). W dokumentach pojazdu mam takie info. na temat instalacji: zbiornik T.M.S. 58l, parownik E-G@S, reduktor/y E-G@S. Wtryski z tego co pamiętam żółte, jutro mogę sprawdzić co jest dokładnie na nich napisane. Będzie się dało taką instalację podłączyć do nowego silnika? Jakie elementy będzie trzeba wymienić? Dalsze plany z 1.8t to fmic i chip, cel to ok. 200KM. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc, pozdrawiam! Edytowane 1 Stycznia 2016 przez smithi77
jacek70 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Aby auto mogło być zarejestrowane w PL musisz mieć kwit na lpg. Bez papieru z gazu rejestracja nie przejdzie. Kolejna sprawa to ile lat ma ta instalacja bo jak np.8 lub więcej to szkoda zachodu lepiej nową , mocną założyć u nas. Jeśli nowa to w takich przypadkach niektórzy wymieniają sam zbiornik na nowy i rejestrują na podstawie kwitu z nowego zbiornika.
elmo814 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 lpg z alka bedzie za słabe do 1.8t, , w starej instalacji zeby uzyskac dokument wymieniasz butle nowa i on ci wystawia , takze sie da , bfb czy avj ,bez znaczenia w sumie
smithi77 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Auto zarejestrowane prawie od roku, instalacja z 2011 roku, butla została, nawet nie robili próby ciśnieniowej, inspektor zrobił tylko oględziny zewnętrzne i wystawił papier (powiedzili, że jak to butla TMS to nie muszą jej wymieniać/sprawdzać). Mniejsza o to. Papiery mam, auto zarejestrowane, ale w tych dokumentach które oni mi wystawili nie ma żadnych technicznych informacji nt. instalacji. To co przytoczyłem w poście wiem z tłumaczenia dokumentu włoskiego, więcej nic tam nie ma. "lpg z alka będzie za słabe" - ale co będzie za słabe? Chyba wszystkiego nie trzeba będzie wymieniać. Domyślam się, że wtryski, ale co jeszcze? Edytowane 1 Stycznia 2016 przez smithi77
House Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Sprzedaj auto i kup fabrycznie poskładane. Chyba, że masz worek kasy. Robiłem kilka swapów i ZAWSZE wychodziło to dużo drożej niż sprzedaż, przerejestrowanie ubezpieczenie....... to tylko ostrzeżenie, zrobisz jak uważasz
soul87 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Jeżeli już zrobisz tego swapa i chcesz żeby to auto jeżdziło dobrze i nie szkoda Ci silnika to instalacje oprócz butli trzeba wrzucić nową.... Widzę że jesteś z Lublina, jak coś to wal PW, LPG do b6 i między innymi 1.8t wkładam już z zamkniętymi oczami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się