karol_k_ Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Posiadam Audi a4, b7 silnik BKE 1.9 TDI, klimatyzacja automatyczna Podczas "małych" obrotów poniżej 2 tys auto nie grzeje Termostat wymieniłem Pompę wody wymieniłem Górna rurka od wymiennika ciepła jest zimna, na odpalonym silniku nie ma w niej płynu chłodniczego Dolna rurka jest ciepa, przepływ przez wymiennik ciepła kabinowego jest (podpinałem wąż ogrodowy przepuszczałem przez niego wodę) Co jest nie tak?
karol_k_ Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 dobrze odpowietrzyłeś układ? Wydaje mi się że tak, pół roku temu to już robiłem to po wymianie (ściągałem kilka mm wąż od nagrzewnicy i przez górną rurkę uciekały bąbelki) po takim czasie powinien sam się odpowietrzyć?? Jak to najlepiej odpowietrzyć?
darek181289 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 a masz gdzieś śrubkę odpowietrzania na przewodzie?
rafal9119 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 zapowietrzony układ lub zapchana nagrzewnica. przerabiałem to 3 dni temu
karol_k_ Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Odpowietrzałem, obok akumulatora i na zimnym silniku jak i zapalonym https://www.dropbox.com/s/gqal1nb14v6kahg/20141202_141809.mp4?dl=0 Podnosiłem zbiornik i odpowietrzałem na zimnym silniku. Woda przez chłodnice przepływa bez problemu.
GTD_RFD Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zapchana nagrzewnica lub uszczelka pod głowicą. Na allegro są testery spalin w układzie chłodzenia.
karol_k_ Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 woda przez nagrzewnice tak płynie https://www.dropbox.com/s/rux7e8knrkfj683/Przep%C5%82yw%20wody.mp4?dl=0
darek181289 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 a czy przypadkiem nie ma jakiegoś zaworka na przewodach od nagrzewnicy? Co prawda do odpowietrzenia swojego 2.0 tfsi w instrukcji miałem nagrzać auto i ustawić max temp, żeby ten zaworek właśnie puścił płyn w nagrzewnicę.... dodatkowo, na zimnym silniku otworzyłem odpowietrznik i dmuchałem w zbiornik wyrównawczy, tak aby przepchać płyn do układu. Brzmi to śmiesznie bo przyłożyłem gębę do zbiornika, ale zadziałało i elegancko całe powietrze z układu wypchałem
GTD_RFD Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Nie ma żadnego zaworka - przepływ powietrza sterowany jest klapami. Co prawda ja mam taki otworek na końcu gumowego przewodu wylotowego z nagrzewnicy.
lapidem Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Podczas "małych" obrotów poniżej 2 tys auto nie grzeje W ogóle nie grzeje czy nie osiąga 90stopni ? Czy może nie grzeje w środku? Sprecyzuj to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się