pogo92 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Witam Od kilku dni na fisie wyświetla mi się pomarańczowa kontrolka olej min. Po sprawdzeniu oleju stwierdzam, że jego poziom jest w normie. Posiadam program vag com, lecz jestem laikiem Potrzebuje kilku wskazówek, gdzie szukać źródła problemu z wykorzystaniem vagu lub bez niego, tzn jak wykonać odczyt tego błędu. Dodam, że samochód podpinałem pod vag, lecz tego błędu albo nie było albo ja nie umiem odczytać. Samochód to a4 b6 1.9 tdi 130 km avf 2002 r.
Wasyl622 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 cieżko zrozumieć twoją wypowiedz świeci sie kontrola na pomarańczowo ale po sprawdzeniu stwierdzasz jego stan no ok Miarka ma być na połowie te kropkowane pole zalane nie więcej zalej i odczytaj błąd na vagu ci się nie zapiszę bo po dolaniu oleju czujnik ciśnienia wraca do normy czyli ciśnienie w układnie smarowania wraca do pierwotnego stanu i komunikat gaśnie. Błędy do odczytania z wykorzystaniem komputera program Vag 309. lub inny wchodzisz w Engine dalej masz napisanie po Angielsku czytaj błędy i tyle. Następne pytanie i zakładany temat silnik spala Olej ubywa dlaczego te silnika tak maja Separator odmy turbina. co do silnika to 1,9 130 To AWX 101 AVF
greg2505 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Łukasz coś pomyliłeś awx,avf 131km,avb 101km
pogo92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Pr cieżko zrozumieć twoją wypowiedz świeci sie kontrola na pomarańczowo ale po sprawdzeniu stwierdzasz jego stan no ok Miarka ma być na połowie te kropkowane pole zalane nie więcej zalej i odczytaj błąd na vagu ci się nie zapiszę bo po dolaniu oleju czujnik ciśnienia wraca do normy czyli ciśnienie w układnie smarowania wraca do pierwotnego stanu i komunikat gaśnie. Błędy do odczytania z wykorzystaniem komputera program Vag 309. lub inny wchodzisz w Engine dalej masz napisanie po Angielsku czytaj błędy i tyle. Następne pytanie i zakładany temat silnik spala Olej ubywa dlaczego te silnika tak maja Separator odmy turbina. co do silnika to 1,9 130 To AWX 101 AVF Problem tkwi w tym, że ta kontrolka nie gaśnie a poziom oleju jest w normie. Wyswietla sie na fisie ta pomarańczowa konewka oleju i napis min, nie ma żadnego komunikatu. Posiadam vag 409, ale nie pokazuje błędu. Edytowane 3 Stycznia 2016 przez pogo92
greg2505 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Może ustawiłeś prędkość min i po jej przekroczeniu właśnie się kontrolka zapala,jak kupiłem auto miałem taką akcję
pogo92 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 Może ustawiłeś prędkość min i po jej przekroczeniu właśnie się kontrolka zapala,jak kupiłem auto miałem taką akcję Kontrolka pojawiła się w trakcie jazdy i już nie zgasła. To ewidentnie kontrolka od oleju a nie od prędkości.
astrodam Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Czujnik poziomu oleju padnięty też to mam w swojej a4.
KamoVAG Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Miałem tak samo kilka razy, ba nawet raz na czerwono sie zaswiecila a olej w normie, mechanik mowil ze czujnik jest w jakims ch*jowym miejscu i jest narazony na byle g*wno i moze wariowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się