Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Prosba o analize - turbina/00575/drzenie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie panowie, prosze o przegladniecie logow pod katem:

- drzenia ktore zaczęlo po uszczelnieniu pompy paliwa
- przeladowania + blad 00575 ( ktory wystapil tylko w dniu robienia logow)

Pobieżna weryfikacja, nie znalazlem zadnych problemow z podcisnieniem. Kierowniczki w turbinie
byly czyszczone, nieszczelnosci w dolocie tez nie zdiagnozowano. N75?

STATYCZNE:
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_245797.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245798.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_245799.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_245800.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245794.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245795.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245796.html

DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245786.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245787.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_245788.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_245789.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245790.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_245791.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245792.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245793.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245785.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_245784.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_245783.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245782.html

Opublikowano

bardzo duza dawka paliwa masz ok 1.0 ustaw na ok 3.0, ograniczenie dymienia wzrasta na wysokich obrotach co moze być przyczyna nieszczelności dolotu lub przeładowywania które masz, egr działa, sztanga turba pracuje, kąt wtrysku ok,

Opublikowano

masz bardzo duża dawke paliwa, zacznij od ustawienia.

Opublikowano

Ok dziękuję. Przy najbliższej okazji ogarnę sprawę. I zbadał temat. Reszta pomiarów nie wskazuje na jakieś odstępstwa od normy?

Opublikowano

Ustaw dawke i zrób ponownie logi.

Opublikowano (edytowane)

Turbo przeładowuje, przepławka jest uwalona i tnie dawkę.

Dziury w dolocie raczej tu nie widzę.

A to że smoke limiter górą wzrasta raczej jest spowodowane niestabilną praca turbo sprężarki, która z dołu przeładowuje a potem ładuje zbyt mało.

do ustawienia dawka,

do sprawdzenia turbo ( czy geometria ok) ewentualnie N75.

do wymiany przepływka

Edytowane przez Jarol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...