zlkwow Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jak w temacie panowie, prosze o przegladniecie logow pod katem:- drzenia ktore zaczęlo po uszczelnieniu pompy paliwa- przeladowania + blad 00575 ( ktory wystapil tylko w dniu robienia logow)Pobieżna weryfikacja, nie znalazlem zadnych problemow z podcisnieniem. Kierowniczki w turbiniebyly czyszczone, nieszczelnosci w dolocie tez nie zdiagnozowano. N75? STATYCZNE:Grupa 007: http://vaglog.pl/log_245797.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_245798.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_245799.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_245800.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_245794.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_245795.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_245796.htmlDYNAMICZNE:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_245786.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_245787.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_245788.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_245789.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_245790.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_245791.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_245792.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_245793.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 004: http://vaglog.pl/log_245785.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_245784.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_245783.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_245782.html
lukaszooo Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 bardzo duza dawka paliwa masz ok 1.0 ustaw na ok 3.0, ograniczenie dymienia wzrasta na wysokich obrotach co moze być przyczyna nieszczelności dolotu lub przeładowywania które masz, egr działa, sztanga turba pracuje, kąt wtrysku ok,
zlkwow Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2016 A kat wtrysku? Co może być przyczyną drzenia silnika przy obrotach kolo 1000?
lukaszooo Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 masz bardzo duża dawke paliwa, zacznij od ustawienia.
zlkwow Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ok dziękuję. Przy najbliższej okazji ogarnę sprawę. I zbadał temat. Reszta pomiarów nie wskazuje na jakieś odstępstwa od normy?
lukaszooo Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ustaw dawke i zrób ponownie logi.
Jarol Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Turbo przeładowuje, przepławka jest uwalona i tnie dawkę. Dziury w dolocie raczej tu nie widzę. A to że smoke limiter górą wzrasta raczej jest spowodowane niestabilną praca turbo sprężarki, która z dołu przeładowuje a potem ładuje zbyt mało. do ustawienia dawka, do sprawdzenia turbo ( czy geometria ok) ewentualnie N75. do wymiany przepływka Edytowane 7 Stycznia 2016 przez Jarol
zlkwow Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ok, panowie które grupy zlogowac po ogarnieciu dawki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się