adamlass Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jestem na etapie kończenia swojego sprzęgła. Gdzieś z tyłu głowy chodzą pomysły o podniesieniu mocy (do ok. 300 KM). W związku z tym, noszę się z zamiarem jakiegoś lepszego rozwiązania odnośnie sprzęgła, niż seryjne. Zestaw Saschs Performance to koszt ok. 2.5 tyś, co jest jakimś rozwiązaniem. Ktoś przerabiał temat obijania tarczy kewlarem, ewentualnie regeneracji na innych komponentach? Spiek raczej nie wchodzi w grę, autem jeździ także żona. Z góry dzięki za pomoc. Dane auta jak w profilu. Aktualna moc to ok. 230-240 KM.
black4 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jestem na etapie kończenia swojego sprzęgła. Gdzieś z tyłu głowy chodzą pomysły o podniesieniu mocy (do ok. 300 KM). W związku z tym, noszę się z zamiarem jakiegoś lepszego rozwiązania odnośnie sprzęgła, niż seryjne. Zestaw Saschs Performance to koszt ok. 2.5 tyś, co jest jakimś rozwiązaniem. Ktoś przerabiał temat obijania tarczy kewlarem, ewentualnie regeneracji na innych komponentach? Spiek raczej nie wchodzi w grę, autem jeździ także żona. Z góry dzięki za pomoc. Dane auta jak w profilu. Aktualna moc to ok. 230-240 KM. Witaj, Kolego skontaktuj się z P. Radzikowskim polecany był na forum. Myślę, że zasugeruje Ci odpowiednie wzmocnienie typu kevlar itp: http://www.sprzegla.com/kontakt/kontakt-Marek-Radzikowski.html Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się