mani88 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam! Dzisiaj rano sprawdzałem poziom oleju i trochę zaniepokoiła mnie dziwna biała maź na bagnecie:/ . Auto stało pod chmurką w mrozie -16, w sumie na całej długości bagnetu było widać taki jakby smar...Poziom płynu chłodniczego jest w normie. Auto zalane olejem Liqui Molly więc 4200 5W-30. Jest to powód do zmartwień? :/ http://zapodaj.net/eff2806f5ed5d.jpg.html
tomeks80 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 A na korku wlewu oleju też jest ta maź? Bo jak jest to silnik nie dogrzany i jest wilgoć w silniku olej + woda i jest maź. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
mortek1986 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 kródkie odcinki robisz, to norma szczegolnie w zimie, przegon konkternie auto i to zniknie,pozdrawiam
mani88 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Po sprawdzeniu przejechałem jakieś 10km. Zatrzymałem się i z ciekawości sprawdziłem korek oleju i był czysty. Czy to możliwe, że silnik jest niedogrzany? Miesięcznie robię ok 2tys. km z czego dużą większość w trasie. Do pracy mam ok 80km. Jutro jak pogoda dopisze przegonie auto w trasie i sprawdzę raz jeszcze. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Edytowane 5 Stycznia 2016 przez mani88
KubaMpakiet Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) przy takich kursach nie powinno byc masla odma sprawna? w sai wody nie ma? z 5w30 lepsza opcja jest valvoline synpower Edytowane 5 Stycznia 2016 przez KubaMpakiet
mani88 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 przy takich kursach nie powinno byc masla odma sprawna? w sai wody nie ma? z 5w30 lepsza opcja jest valvoline synpower Następnym razem będę wymieniał na vavoline. W sumie w najbliższym czasie, bo od wymiany przejechałem 10tys.km. a odma wygląda tak? http://i.imged.pl/audi-a4-b6-1-8t-bfb-rura-waz-przewod-odmy-odma-4676283829.jpg Kiedyś przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów trochę pękł mi ten "gumowy" przewód na którym są opaski. Jest od strasznie sztywny, a nie było innej możliwości żeby zdjąć pokrywę i musiałem troszkę odgiąć tą rurkę. Skleiłem go zwykłym klejem ale nie wiem być może jest to powód, że jest nieszczelny?
KubaMpakiet Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 a odma wygląda tak? Tez tam jest wiecej elementow http://allegro.pl/odma-waz-zestaw-odmy-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8t-i5806456251.html wg etki rurka 9 i 17 do czyszczenia( obowiazkowo)
sciemamcz Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Krótkie odcinki to też nie jest wyznacznik ja często robię po 3-5 km i nie mam żadnego masła ani mazi, ale zaraz po zakupie było czyszczenie całej odmy, wymiana uszczelek pod napinaczem i pokrywą, płukanie silnika dwa razy przy pierwszych zmianach oleju najpierw był LM 5W40 a teraz LM 0w40 i jest czyściutko a jeszcze był zalany ceratekiem LM i wymiana co 10 000 km zero dolewek itp.silniczek chodzi jak pszczółka w maju Edytowane 7 Stycznia 2016 przez sciemamcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się