Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Maź na bagnecie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Dzisiaj rano sprawdzałem poziom oleju i trochę zaniepokoiła mnie dziwna biała maź na bagnecie:/ . Auto stało pod chmurką w mrozie -16, w sumie na całej długości bagnetu było widać taki jakby smar...Poziom płynu chłodniczego jest w normie. Auto zalane olejem Liqui Molly więc 4200 5W-30. Jest to powód do zmartwień? :/

http://zapodaj.net/eff2806f5ed5d.jpg.html

Opublikowano

A na korku wlewu oleju też jest ta maź? Bo jak jest to silnik nie dogrzany i jest wilgoć w silniku olej + woda i jest maź.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

kródkie odcinki robisz, to norma szczegolnie w zimie, przegon konkternie auto i to zniknie,pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Po sprawdzeniu przejechałem jakieś 10km. Zatrzymałem się i z ciekawości sprawdziłem korek oleju i był czysty. Czy to możliwe, że silnik jest niedogrzany? Miesięcznie robię ok 2tys. km z czego dużą większość w trasie. Do pracy mam ok 80km. Jutro jak pogoda dopisze przegonie auto w trasie i sprawdzę raz jeszcze. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

Edytowane przez mani88
Opublikowano (edytowane)

przy takich kursach nie powinno byc masla

odma sprawna? w sai wody nie ma?

z 5w30 lepsza opcja jest valvoline synpower

Edytowane przez KubaMpakiet
Opublikowano

przy takich kursach nie powinno byc masla

odma sprawna? w sai wody nie ma?

z 5w30 lepsza opcja jest valvoline synpower

Następnym razem będę wymieniał na vavoline. W sumie w najbliższym czasie, bo od wymiany przejechałem 10tys.km.

a odma wygląda tak?

http://i.imged.pl/audi-a4-b6-1-8t-bfb-rura-waz-przewod-odmy-odma-4676283829.jpg

Kiedyś przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów trochę pękł mi ten "gumowy" przewód na którym są opaski. Jest od strasznie sztywny, a nie było innej możliwości żeby zdjąć pokrywę i musiałem troszkę odgiąć tą rurkę. Skleiłem go zwykłym klejem ale nie wiem być może jest to powód, że jest nieszczelny?

Opublikowano (edytowane)

Krótkie odcinki to też nie jest wyznacznik ja często robię po 3-5 km i nie mam żadnego masła ani mazi, ale zaraz po zakupie było czyszczenie całej odmy, wymiana uszczelek pod napinaczem i pokrywą, płukanie silnika dwa razy przy pierwszych zmianach oleju najpierw był LM 5W40 a teraz LM 0w40 i jest czyściutko a jeszcze był zalany ceratekiem LM i wymiana co 10 000 km zero dolewek itp.silniczek chodzi jak pszczółka w maju :grin:

Edytowane przez sciemamcz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...