KOS.PL 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Witajcie, dzisiaj sprawdzałem poziom oleju i wydaje mi się że poziom wzrósł do maximum ( ta kulka na bagnecie przykryta olejem ). Wcześniej miałem takie nie pełne max. Dodam że olej zawsze sprawdzam na zimnym silniku, dpf a brak, Jakie mogą być przyczyny wzrostu poziomu oleju, czy to PD ( czy da się je jakoś zdiagnozować ?) czy pompa vacum może powodować wzrost oleju. Generalnie samochód robi małe przebiegi praca dom, Pomóżcie w diagnozie - nie chcę kolejny raz ładować kasy bo zaraz będę miał najbardziej dofinansowane autko w okolicy. Dzięki i pozdr Edytowane 5 Stycznia 2016 przez KOS.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stepien1997 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoooh 1 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Moze jakies maselko na bagnecie widziales? Moze auto jakos inaczej stalonp z gorki? Pierwszy raz takie cos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jesli to PD to glowna przyczyna jest paliwo ktore przedostaje sie przez usczelnienia pompowtryskow do oleju,zerknij nosem czy bagnet paliwem czuc,jesli tak to uszczelniacze do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubson22 0 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 zaczni od udzczelniaczy wtryskow. przerabialem ten temat. jak bedziesz mial juz wtryski na stole to zobacz jak wygladaja scianki gniazd wtryskow. chodzi o zadziorki wzery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 DPF tylko wycięty , czy też wyłączony w sterowniku silnika przez dobrego fachurę ? Jeżeli tak, to uszczelniacze pompek są najbardziej podejrzane , ale pompy tandemowej też wykluczyć nie można Upewnij śię tylko czy na pewno jest problem z przybywaniem oleum, może tylko auto krzywo stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Diagnostyka komputerowa. Ona pokaże i utwierdzi czy regeneracje PDF mają z tym czymś coś wspólnego. Jeśli nie DPF to pompa tandemowa lub uszczelniacze wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOS.PL 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Witajcie, dzisiaj sprawdzałem poziom oleju i wydaje mi się że poziom wzrósł do maximum ( ta kulka na bagnecie przykryta olejem ). Wcześniej miałem takie nie pełne max. Dodam że olej zawsze sprawdzam na zimnym silniku, dpf a brak, Jakie mogą być przyczyny wzrostu poziomu oleju, czy to PD ( czy da się je jakoś zdiagnozować ?) czy pompa vacum może powodować wzrost oleju. Generalnie samochód robi małe przebiegi praca dom, Pomóżcie w diagnozie - nie chcę kolejny raz ładować kasy bo zaraz będę miał najbardziej dofinansowane autko w okolicy. Dzięki i pozdr Dpf na bank usunięty z softu, uszczelniacze wymianiłem we wrześniu przy okazji rozrządu, płynu chłodzącego nie ubywa a w garażu prosto.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poczekaj 1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zanim zaczniesz panikować, to zacznij mierzyć na ciepłym silniku. Jak spadły temperatury na dworze, to mi też weszło na kulkę, a pomiar na ciepłym okazał się prawidłowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Olej nie zamarza wiec jak mógł ci się poziom podnieść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Taki stan oleju powinien budzić zaciekawienie kierowcy i motywować go do bacznej jego obserwacji Problem bym uważał za poważny i brał się za interwencję jeżeli poziom wzrośnie chociaż z centymetr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmesiu 0 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Też przez to przechodziłem... Po wymianie uszczelniaczy na PD i delikatnym wyczyszczeniu gniazd wszytko przeszło, już rok mam spokój:)) ODPUKĄĆ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Poziomu oleju nie powinno się sprawdzać na zimnym silniku zawsze na rozgrzanym... Przybywanie oleju to dziadostwo niewiadomo w którym kierunku iść... Ale skoro we wrześniu miałeś robione pd raczej watpie aby była to ich wina-chyba że masz w złym stanie gniazda i już powycieralo Oringi.ale sądzę że mialbuswtedu problem z uruchamianiem silnika na zimno. Prędzej bym stawiał na tandem. Chyba że cos jest nie tak na mapach ruszonymi w sofcie... Odessj olej na 1/2 stanu i obserwuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się