Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB Remont głowicy


siwak

Rekomendowane odpowiedzi

Siema jako ze moja głowica poszła do remontu mam pytanie jaką uszczelkę pod głowice polecacie ori z Aso czy jakiś zamiennik dalej jak jest ze śrubami głowicy nowe czy stare gdzieś przeczytałem ze zawsze należy zakładać nowe ale wole się zapytać i na koniec ma ktoś może etapy dokręcania głowicy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema jako ze moja głowica poszła do remontu mam pytanie jaką uszczelkę pod głowice polecacie ori z Aso czy jakiś zamiennik dalej jak jest ze śrubami głowicy nowe czy stare gdzieś przeczytałem ze zawsze należy zakładać nowe ale wole się zapytać i na koniec ma ktoś może etapy dokręcania głowicy ??

Kup oryginalną uszczelkę i nowe śruby .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do każdej uszczelki jest dodana instrukcja ze sposobem dokręcania.

Przykładowo

Erling

etap 1 40Nm

etap 2 60Nm

etap 3 90 stopni

na koniec

etap 4 90 stopni

W książce sam naprawiam

etap 1 40Nm

etap 2 obrót kluczem sztywnym o 180 stopni (1/2 obrotu)

uwaga obracanie może się odbywać w dwóch etapach po 90 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema jako ze moja głowica poszła do remontu mam pytanie jaką uszczelkę pod głowice polecacie ori z Aso czy jakiś zamiennik dalej jak jest ze śrubami głowicy nowe czy stare gdzieś przeczytałem ze zawsze należy zakładać nowe ale wole się zapytać i na koniec ma ktoś może etapy dokręcania głowicy ??

Kup oryginalną uszczelkę i nowe śruby .

Śruby mogą być z zamiennika bo z ASO sporo wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema jako ze moja głowica poszła do remontu mam pytanie jaką uszczelkę pod głowice polecacie ori z Aso czy jakiś zamiennik dalej jak jest ze śrubami głowicy nowe czy stare gdzieś przeczytałem ze zawsze należy zakładać nowe ale wole się zapytać i na koniec ma ktoś może etapy dokręcania głowicy ??

Kup oryginalną uszczelkę i nowe śruby .

Śruby mogą być z zamiennika bo z ASO sporo wyjdzie

Nie wiem kolego uszczelka jak najbardziej z aso a co do śrub niech ktoś inny się wypowie i coś poleci .Polecam sklep getem.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zamontować komplet uszczelka i śruby erlinga i będzie śmigać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc wszystkim

podłacze sie do tematu

macie moze kogos do polecenia w lbn lub okolicach kto dobrze potrafi regenerować głowice ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okolicy Lublina masz przynajmniej dwa zakłady specjalizujące się w tym i mające w miarę przyzwoitą renomę. Sam wprawdzie różne miałem z nimi doświadczenia, ale to dotyczyło części do motocykli.

Jeszcze napisz jaki miałby być zakres tej regeneracji, czy po spotkaniu zaworów z tłokami czy po prostu puściło UPG i przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze chyba pękła głowica, Seba zazwyczaj w 1.8t wymienia się uszczelniacze zaworowe, często też prowadnice na zaworach wydechowych już mają luzy + docieranie gniazd,planowanie itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Org. śruby spokojnie zamennk.

czemu robiłeś remont głowicy?

Co się na nią składało?

W warsztacie źle założyli napinacz i odpalili auto tzn próbowali i zostały uszkodzone zawory ssące ale po oddaniu głowicy do regeneracji okazało się ze prowadnice na wydechach i zawory na trzonkach są wytarte wiec wszystkie zawory nowe plus prowadnice i frezowanie gniazd został tylko problem z niby ori napinaczem łańcucha z allegro bo juz 2 reklamacja i dalej lipa tym razem cieknie z broka na przeciw cewki ;//

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a co sadzicie o nowej wykonanej przez producenta

http://google.plczesc/glowica-cylindra-amc-910029,0-277-910029-510837.html?utm_source=Criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=criteo_lowerfunnel

czy lepiej zregenerowac?


co

wg tej specyfikacji nr jest pod bex-e ale nie jestem pewien czy geometria jest taka sama jak oryginale.

pisza niektorzy ze zakladaja do bexa glowice z bfb ale geometria sie chyba roznia znaczenie bo poco producent dawalby inny nr czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czy lepiej zregenerowac?
Rób swoją albo używka + zrobienie tego co trzeba, do bexa jest całkiem spora lista głowic które podejdą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą być nowe śruby do głowicy? Bo mam niepewny silnik i nie chce ładować się w koszty jesli się okaże ze silnik to złom. Jaka kolejność jest dokręcania głowicy? Od środka na zewnątrz czy jest inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą być nowe. Koszt ok 100zl

Stare mogą być poprzeciągane

Dokreca się od środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą być nowe śruby do głowicy? Bo mam niepewny silnik i nie chce ładować się w koszty jesli się okaże ze silnik to złom. Jaka kolejność jest dokręcania głowicy? Od środka na zewnątrz czy jest inny sposób?

Tu masz wszystko opisane ważne musisz mieć dobry klucz ribe m10 tak jak jest w opisie bo jak ukręcisz w trakcie to będzie problem

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/19261-b5-adr-wymiana-uszczelki-pod-glowica/

Edytowane przez siwak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica bfb i bex jest identyczna.

Jesteś pewien ? Zakładałeś ? Jak wchodzę w etke niestety głowica tak jakby nie jest podpisana. Jest tylko nr 06A103351L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to samo ja mam w bfb z apu i śmiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien na 100% bedzie pasowala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...