Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB Remont głowicy


siwak

Rekomendowane odpowiedzi

temat jest o głowicy a otwór na termostat jak na noje w głowicy nie jest. Co innego przezbrojenie całego silnika AWT z BFB

Piszę po raz ostatni. Głowica z AWT pasuje idealnie bo to jest to samo co AVJ/BFB/BEX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeże temat, panowie dla mnie wychodzi na 12tkm około 3L oleju. Olej zalewam Motul 5w40 x-cess , zamierzam teraz zrobić płukankę i obserwować czy dalej będzie olej brał i nasuwa się pytanie. Czy wymieniać uszczelniacze zaworowe? Czy zmniejszy się pobór oleju czy odrazu i też prowadnice zaworowe wymieniać? Doradźcie żeby nie brało oleju. Jak wymieniałem katalizator-wstawiłem DP to turbo oraz katalizator było sucho bez śladowych jakichkolwiek oznak oleju.

Proszę o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam trochę z innej beczki. Co się dzieje z tymi głowicami że tak często ktoś je remontuje? Dlaczego one pękają? Jakie są objawy? Pytam bo zaczynam sie martwić o swoje BFB w B6. Myślałem że to niezniszczalny motor a właśnie dość często zaczynam słyszeć o głowicy i jeszcze lepiej że to w BFB. One są wyjątkowo wrażliwe w tych silnikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem głowice w bfb są z jakiegoś gorszego materiału sam zauważyłeś że częściej ktoś wymienia w bfb, a remonty porostu wynikają z wieku i przebiegu, padają uszczelniacze zaczyna kopcić i trzeba robić a jak mamy na stole to robimy na tip top.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...