tomisław Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Pytanko brzmi tak:Czy są na rynku dostępne sprężyny które tylko obniżają zawieszenie o około 30mm bez utraty komfortu?Jeśli takowych nie ma to jakie sprężyny są najbardziej zbliżone charakterystyką do sprężyn oryginalnych.Dodam tylko że jeżdżę b6 w standardowej wersji zawieszenia i po przymierzeniu 17 calowych felg stwierdzam ze nie wygląda to najlepiej nie mówiąc już o felgach 18 calowych.Jednak kiedy pomyśle ze pomimo obniżeniu komfortu jazdy idącego już z obniżenia profilu opony(dodam ze teraz ma 15stki)miałbym jeszcze zawieszenie utwardzić i z takim zestawem przemierzać wspaniałe polskie ulice to bardzo dziękuję.Dostałbym nerwicy wpadając w kolejne studzienki i inne niespodzianki na drodze.
wustyle Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 auto da sie obnizyc o okolo 30 mm bez utraty komfortu gdy: -zastosujesz dobre, gwintowane zawieszenie -kupisz dobre, najlepiej nowe opony -bedziesz mial sprawne zawieszenie (wahacze, drazki, tuleje, sworznie itd)
boberek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 to jak tak to zostaw tak jak masz jak przejdziesz z 15 na 17 i profil 45 to twierdze ze to juz odczujesz nie ma takich spręzyn co obnizaja 30 mm a są twardoscia jak seryjne jakby tak było to bys walił cały czas podwoziem o asfalt jak zastosujesz gwintowane zawieszenie to raczej komfortu ni bedzie wiem bo miąłem w 3 samochodach i to nie firmy krzak opony na 17 cali to 22545 albo 235/45 dopiero zobaczysz jak będzie sie lipnie auto zachowywało w koleinach wiec zastanów sie co ty chcesz od auta albo zostaw tak jak jest i ciesz sie komfortem albo musisz troche z tego komfortu zrezygnowac
wustyle Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 no tak - ja nie dopisalem jednej waznej rzeczy - obnizenie auta w takiej opcji jak podalem, oferuje najlepszy stosunek "utraty komfortu do komfortu"
boberek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 no tak - ja nie dopisalem jednej waznej rzeczy - obnizenie auta w takiej opcji jak podalem, oferuje najlepszy stosunek "utraty komfortu do komfortu" no to dokładnie masz racje dobry Gwint HR na Bilsteinie B6 lub B8 jest komfortowy w stosunku do seryjnych miekkich sprężyn - 30 i seryjnych amorków ale cena takiego gwintu waha sie od 1500 do 2000 ojro za nowy ;P ale warty swoejj ceny
wustyle Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 ale powiem Ci bober, ze ja mam weiteca hicon tx, good year F1 225/17/45 i naprawde jezdzi sie calkiem wygodnie
tomisław Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 no właśnie tak tez myślałem.Coś za coś.Dla mnie liczy sie w tej całej operacji wygląd auta a to, że szybciej będę jeździł w zakrętas to jest nie istotne (oczywiście dla mnie).Ale jeśli mam jeździć jak taczką to rezygnuje a szkoda bo te wasze fury obniżone wyglądają kozacko.Ludzie kiedy my wreszcie doczekamy sie normalnych dróg w tym naszym kraju.
wustyle Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 no jak sam napisales: cos za cos...
boberek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 no właśnie tak tez myślałem.Coś za coś.Dla mnie liczy sie w tej całej operacji wygląd auta a to, że szybciej będę jeździł w zakrętas to jest nie istotne (oczywiście dla mnie).Ale jeśli mam jeździć jak taczką to rezygnuje a szkoda bo te wasze fury obniżone wyglądają kozacko.Ludzie kiedy my wreszcie doczekamy sie normalnych dróg w tym naszym kraju. no hmmm drogi hmm a co to jest dobra droga ale powiem Ci bober, ze ja mam weiteca hicon tx, good year F1 225/17/45 i naprawde jezdzi sie calkiem wygodnie ja miałem w MK 4 gwint HR na B8 do tego kute koła 18 cali 225/40/18 i było git w clio miałem gwint FK na KONI i 8x15 i 195/45/15 i tez było fajnie gokart sie bardziej uginał ;P ale jak wsiadłem do A4 to gwint mi odszedł odrazu dopiero zobaczyłem co to komfort ale w A4 teraz mam zawias kompletny od Sline i jest OK jezdzi sie fajnie troche sztywniej niz na serii ale jest OK w MK I cabrio mam gwint krzak GT CUP lie i to dopiero jest beton i wiem co to sa dziury w drodze ale powiem Ci bober nie po nazwisku prosze :polew:
wustyle Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 ale powiem Ci bober nie po nazwisku prosze :polew: o pardon
boberek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 ale powiem Ci bober nie po nazwisku prosze :polew: o pardon spox nie kazdy wie :polew: :polew: :kox:
Yelo Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 A nie lepiej 1BE do B6? Dużo w wyglądzie zmienia i nie wpływa specjalnie na komfort.
boberek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 no między moja seria a 1BE to jest róznica spora
Yelo Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Najwyraźniej wszystko jest pojęciem względnym :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_cubrowoz_b7_30_tdi_q_sline-t42545.0.html;msg554705#msg554705
bulk_1986 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Kurde ale jak montujecie 1BE do 1.9TDI?? Ja szukalem i niegdzie nie moge znalesc zawiechy -20 do mojego auta. Sa tylko -30 a -20 to do 2.5 lub 3.0 a jak wsadze z takiej krowy :gwizdanie: to mi automatycznie siadzie -30 jk nie wiecej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się