Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 TDI 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie niepokoi mnie pewien fakt mój dieselek przy odpalaniu wyrzuca oprysk oleju na ziemię pod wydechem i....bierze dość mocno olej z silnika!Niewiem ile to ale taz na 200km ubyło mi ze 3-4wiersze kropek na wskaźniku poziomu!VAG nie pokazuje błędów silnika.Co to może być???

Pomocy bo mnie to irytuje!

Co robić?Czy w VAG na którymś kanale można coś więcej zaobserwować w tej kwestji bo nie znam się na tych parametrach....

Z góry dzięki...

Opublikowano

pewnie gdzieś się sączy oliwa i przy szarpnieciu podczas odpalania coś tam skapnie

obejrzyj od spodu skąd kapie

okolice turbiny, okolice sprzęgła ewentualnie spod miski olejowej

Opublikowano

Master to przez wyloty mi tak pryska przy odpalaniu...ale nie kopci ani nic!

Pali też na dotyk można powiedzieć...ubywa mi oleju jak ropy!

Kupiłem dziś oryginalne filtry wszystkie ale nie zakładam bo niewiem czy mam silnik szczelny. Olej Castrola GTD 10W40 też mi kumpel wiezie z Niemiec ale nie zaleję narazie bo niewiem co jest w silniku! Nie wiem co nalać jak mi zejdzie do min :( (tak na teraz) ten stary to niewiem ile już tam jest....i niewiem co to nawet!

Opublikowano
to przez wyloty mi tak pryska przy odpalaniu

przez jakie wyloty :question:

Opublikowano

No przez rury wydechowe!!!I jest ślad zawsze gdzie odpalałem bo jest obsmarkane olejem np.płytki w garażu (pod domem)

Opublikowano

napewno olejem czy moze raczej woda z sadzą

Opublikowano

No nieznam się to też możliwe!!!

To czemu mi tak olej bierze!!!?

[ Dodano: 11-02-2007, 00:39 ]

Czy olej jak jest czarny jak smoła (na bagnecie) może też powodować że jest za żadki i go spala silnik?Może to dlatego że był dawno zmieniany!?Bo nie wiem kiedy...

Opublikowano
Czy olej jak jest czarny jak smoła (na bagnecie) może też powodować że jest za żadki i go spala silnik

w dieslu olej szybko ciemnieje co nie znaczy ze stracił swoje właściwości