Liam179 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam Koledzy może macie gdzieś spisane spalanie na luzie swoich AFN-ów? Najlepiej obciążanie, spalanie, temperatura, dawki korekcyjne i obciążenie alternatora (bez klimy) Ostatnio moja A4 coś szybko wytraca obroty i prędkość w trakcie jazdy (na biegu) Przypuszczam albo sprzęgło alternatora lub któraś pompa. Może ktoś mądry ma pomysł jak te podzespoły przetestować bez rozbierania przodu? (dane potrzebne mi są do porównania=zorientowania się w skali problemu) Pozdrawiam Edit: dzięki za odp, ale może gdzieś na hdd macie zlogowane bloki zawierające te dane ? Edit2: co do klimy to działać działa, dmucha zimnem, generalni spalanie jakie mam teraz to mniejwięcej takie jak wcześniej z włączoną klimą. Coś mi obciąża silink dodatkowo, chyba że jestem przeczulony i po naprawie węża szok powrotu mocy rozkalibrował mi normę
domelq Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Spalanie na luzie, to już było poruszane ~ 0,5 l/h
Musashi Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam Koledzy może macie gdzieś spisane spalanie na luzie swoich AFN-ów? Najlepiej obciążanie, spalanie, temperatura, dawki korekcyjne i obciążenie alternatora (bez klimy) Ostatnio moja A4 coś szybko wytraca obroty i prędkość w trakcie jazdy (na biegu) Przypuszczam albo sprzęgło alternatora lub któraś pompa. Może ktoś mądry ma pomysł jak te podzespoły przetestować bez rozbierania przodu? (dane potrzebne mi są do porównania=zorientowania się w skali problemu) Pozdrawiam zorbic najpierw logi.
Liam179 Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 No to tak: temp: 82oC spalanie: 0.39l/h korekcje: max .19 (ale zdarza się max .02 nie wiem skąd taka różnica) alternator: 34% (!!!) O dziwo po włączeniu klimy nie zmienia się spalanie (pamiętam wcześniej że różnice miałem sporą coś >= 0.1, teraz jest ta górna wartość, kojarzę że coś lekko ponad szklankę ropy/h było) pomiar przy 5.5oC na termometrze, skok obrotów jest więc chyba zaskakuje (+0.02mg dawki paliwa). Co do logów to mam duże przeładowanie - 2.5bar przy 99% boost, wszystko przez awarie łącznika ciśnieniowego przy dolocie ostatnio, zafajdała się turbinka sadzą i hgw co jeszcze. Kąt wtrysku w normie, przepływka jeszcze OK. Dziwi mnie obciążenie alternatora, nie wiem czy dobrze pamiętam ale kilka procent chyba było wcześniej, akumulator mam naładowany na 12.4V (14.2V jak zapalony), jak jest u Was ? (światła mijania dają mi +2% load) Mam też pytanie o pasek od klimy, nie pamiętam czy zawsze się ma kręcić (sprzęgiełko jest na kole pasowym od sprężarki czy od silnika ?) Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 klima kreci sie zawsze. w tych silnikach nie ma sprzegla elektromagnetycznego tylko zawor by pass w kompresorze klimatzacji
Szuszu Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Na klimatyzacje to temperatura za niska. Gwiazdka sie załącza, ale klima nie ma tak dużego obciążenia wiec spalanie nie wzrasta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się