Unf Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Drugi temat ale zupełnie inna sprawa... Po zdjęciu kolektora wydechowego okazało się, że jeden z wylotów na końcu jest zapocony i zgromadzona jest warstwa czarnego twardego nagaru (spalony olej?). Podobnie wygląda odpowiadający wylot od strony silnika. 1. Zdjecie od strony silnika - zapocony https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuYk4yb2dLN2U2VWVrYjk0T2lUUV9NSjRObThZ/view?usp=sharing 2. Pozostałe od strony silnika suche https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuVkxGRUs1TlVUYzQ1WHplcHk5aHZ1SkFDTVNN/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuWXVHZkZ1UGs2amYzN25QS25VSDMtSHE0NDFJ/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuaG9rUmhiLWtxWVhUb3EzVkdxOFBSV3owMlZJ/view?usp=sharing 3. Zdjecie z kolektora - zapocony https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuTE5jMFRKaFB0UXVQbmZocUd3aC02NmR1RVY4/view?usp=sharing 4. Zdjecia z kolektora - suche https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuUWFXa1ViOFFzWkI0YXBaeVRnZVlURDRRVWZj/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuX1N0X3ZQWWRMSUp3dy1oaDltLTc5NEJsWWg4/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQueXI0alI2cllZSlphaFFFdWVQc3NuSFlTelEw/view?usp=sharing --- Generalnie czekam na wyrok.... pierscienie puszczaja?
Piotrek2602 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 mogą być pierścienie lub uszczelniacze zaworowe, myślę bardziej nad tym drugim. Duze masz zużycie oleju?? Audi w jakis sposób kopci?
Unf Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zuzycie oleju bylo spore (z moich obliczen nawet do 1l / 1000km), kladlem je na karb turbiny, ktora oddalem juz na regeneracje ( swoja droga okazalo sie ze sama turbina i tak byla w fatalnym stanie - przegrzana ). Podejrzewalem turbine dlatego, ze po tym jak sie popsula zuzycie oleju znacznie zmalalo. Kopcenie pojawialo sie ale bardzo sporadycznie. Nie mniej jednak olej w kolektorze wydechowym (bez znaczenia ze tylko na 2 cylindrze) chyba nie ma jak inaczej sie dostac jak z pierscieni/uszczelniaczy prawda?
Piotrek2602 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 To prawda olej może tymi dwoma punktami sie dostawać, nie zostało nic innego tylko musisz zrzucic głowice i zabrac sie za naprawe. Jak zdejmiesz to zalej tłoki np ropą i zobaczysz czy będzie ci przepuszczac przez nie jeśli nie to prawdopodobnie uszczelniacze
Unf Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie ma innego wyjscia... Jakby co polecasz tylko wymiane uszczelniaczy + planowanie czy full serwis glowicy? Jesli full planuje wyslac ja tu http://www.apmotor.pl/glowice/kontrola.html#1 chyba warto, zeby miec spokoj juz na zawsze
Piotrek2602 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) ja bym zrobił planowanie, docieranie zaworów plus wymiana uszczelniaczy, a jeśli chodzi o tą firmę to już Twoja decyzja Edytowane 14 Stycznia 2016 przez Piotrek2602
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się